Stránka 6 z 10
Napsal: sob říj 09, 2010 17:33
od Saša
Dobrá lamela by s přispěním řidiče mněla vydržet minimálně 150 000 km . Vydřené drážky od nýtů nejsou až tak na závadu , nová si sice bude sedat déle , ale na funkci to nemá vliv .
Pokud před opotřebením lamely vše fungovalo jak má - tak vyměnit pouze lamelu ! Jezdím deně Ladou už 26 let napřed 02 potom 043 (cca 1 000 000 km) a přítlačák jsem měnil jen dvakrát . U 02 nikdy a u 043 při koupi což byla osudná chyba protože vydržel necelý rok (Sachs) a rozletěl se . Sehnal jsem starý z nějaké 01 a drží dodnes .
Napsal: sob říj 09, 2010 18:00
od dmatej
Záleží jaký jsou drážky - já tam mám jen jednu, je trošku hlubší, pravda. Ale když jsem to teď z Laďky sundaval, zaujalo mě, že na obložení ani po nějakých 15 tisících od výměny není ani škrábaneček, vypadá jako nová.
Napsal: sob říj 09, 2010 22:04
od Fišer Jiří
tavri napsal:
Aktuálně najeto 105 tis km. Spojka je stále původní. Každodenní provoz po městě.
Kalina 75000, taky původní. Doufám, že se dožije hodně přes sto, já většinu najezdil po dálnici.
na desítce s původní spojkou najeto 215000km
Napsal: ned říj 10, 2010 10:45
od zelvotron
FJ: Nevěřím
Saša píše:Na dvorku doma nebo v garáži či zapůjčené dílně ale hlavně sám . Vidím to skoro každý den . Dnešní výměnkáří (čehokoli) zalevno nakoupit draze namontovat . A co si nedělají samy pro sebe "potom potopa" . Tolik stržených šroubů a nepoctivé práce (a nemyslím jen opravy aut) jsem dlouho neviděl .
Jiná věc je to s díly to už člověk až tak neovlivní .
nj, to je sice fakt, ale spojku si asi sám nelajsnu
Napsal: ned říj 10, 2010 18:48
od dmatej
Na tom nic není, stačí mít dostatečnou nosnost a pevný ruce a nervy
Na Laďce (2101) jsme to s MZ zvládli za víkend na parkovišti na špalkách.
Teda nic jsme nennýtovali, měnil se celej kotouč.
Napsal: ned říj 10, 2010 20:09
od radek mb
Na desítce s původní spojkou 160 tisíc.Ale už byla skoro KO.
Napsal: pon říj 11, 2010 14:08
od vintera
Kvůli takto vydřeným dílům jako na obrázku jsme dvakrát rozebírali auto, já už bych nic z toho zpátky nedal, ani sobě.
Napsal: úte říj 12, 2010 21:15
od Křečík Barbuška
Kvůli takto vydřeným dílům jako na obrázku jsme dvakrát rozebírali auto, já už bych nic z toho zpátky nedal, ani sobě.
Předpokládám, že máš na mysli ty na předchozí stránce. Mno, mezi těmi vydřenými a popraskanými komponentami byla zánovní lamela. Inu, předchozí majitel toho vraku to viděl trošku jinak
.
Napsal: úte říj 12, 2010 21:28
od vintera
Na přítlačáku (na obr.) již chybí odhadem 1mm materiálu, spojka nebude dobře vystavovat.
Napsal: úte říj 12, 2010 21:55
od Křečík Barbuška
Ten přítlačák je již rok nezvěstný, asi hutě
. Nicméně do poslední chvíle to chodilo normálně, kdyby se neměnila převodovka, tak by mne ani nenapadlo se tam dívat
.
Napsal: úte říj 12, 2010 22:58
od vintera
ano, chodilo to normálně do poslední chvíle. Majitel zaké takhle uvažoval.
Při výměně převodovky jsme dali novou lamelu a už to nechodilo jak mělo, znovu rozebrat,
přítlačák do hutí, lamelu zpět a už to chodilo normálně.
Napsal: úte dub 26, 2011 17:54
od marian2110
Mne vydržala spojka na lade 2110 75.000 km
Praskla lamela , na tej spojke som ešte najazdil zhruba 1.500 km jazdilo to bez problémov akurát poskočil v polovici chodu pedál pri vypínani spojky
Nakonec som dal spojku urobiť do servisu LADA v Pov. Bystrici " autopovažan "
Vymena spojky trvala 5 hod. a cena originál setu spojky , pritlačak , lamela , ložisko , gufero + robota stálo 113 €
Napsal: ned kvě 22, 2011 15:53
od radek mb
Tak dneska mě Laděna vypekla.V klidu si jedu,chci přeřadit z a3 na 4 a pedál se propadl na podlahu.Říkám si,že to je v pohodě,zřejmě vypadl konec lanka z toho úchytu.Bohužel jsme se mýlil,urval se konec lanka,tam kde to přechází do závitu. Takže musel přijet Štěpán,odtáhnout mě (čímž mu ještě jednou děkuji).Volal jsem panu Nedbalovi do Sadské.Byl ochotný,šel se mrknout do skladu ND, aby mě oznámil,že bohužel to spojkové lanko skladem nemá.
Čili,chci se zeptat,zda už někdo spojkové lanko měnil,jestli je to pakárna nebo pohoda a jestli mě čeká nějaká záludnost anebo jestli je potřeba nějaký zvláštní fígl.
P.S. Na druhou stranu, dobře,že se to urvalo teď a ne při cestě na dovolenou uprostřed Polska.
Napsal: ned kvě 22, 2011 17:33
od zelvotron
edělal jsem to, ale fígl v tom snad není, k uchycení lanka na pedál se dostaneš z motoru po demontáži koberce za expanzkou, je tam takovej gumovej trojhranej kryt a ten sundáš a jseš na pedálu svrchu.
Napsal: ned kvě 22, 2011 19:04
od radek mb
zelvotron píše:k uchycení lanka na pedál se dostaneš z motoru po demontáži koberce za expanzkou,
No mě se zdálo,že zevnitř to asi nepůjde
Díky za radu