Napsal: čtv dub 10, 2008 16:03
Jsem líný ho tahat, ale také si říkám, že by nebylo od věci ho mít s sebou... Je fakt, že je dost linek, kde se dá na konečných, nebo na světlech dobře fotit krajina a okolí, staby, výhled... Anebo kdekoliv potom ty situace!
No jinak dnes jsem měl 148, je to podobný kolotoč jako před časem 137, jenže pendluje mezi Podolskou vodárnou a Kavčími horami, příp. jede až na Budějovickou. Jezdí také po silnici plné parkujících aut po obou stranách, bohužel kolikrát parkují těsně u zastávek, takže se tam nedá předpisově zajet a jsou s tím problémy. Bezohlednost a neznalost předpisů řidiči osobáků nezná mezí- hlavně všeljaké ty Octavie RS, různá SUV apod.
Ale potěšil mne autobus.
Měl jsem Citybus, který je jakýmsi přechodem, mezi novější generací a starší, to jest už motor Iveco, ale ještě staré uspořádání palubovky, převodovka ZF. Jezdil tak dobře a svižně, že jsem měl co dělat, abych se uhlídal nepřekročit 50, na této rychlosti byl téměř okamžitě po rozjezdu...
Tento stroj měl možná už trochu sjeté spojky, či co, každopádně převodovka řadila naprosto přesně jako stará dobrá Praga 2M70 i s typickým "drcnutím", které zavibruje s celým autobusem. Nebylo to zase tak výrazné, takže se mi to líbilo. Dokonce i motor se nechal vytáčet, potom stačilo lehce ubrat, následovalo DRC.....DRC..DRC a bylo odřazeno. Dnes se u mne ZFka překonala a z nevýhody jsem si udělal přednost.
No jinak dnes jsem měl 148, je to podobný kolotoč jako před časem 137, jenže pendluje mezi Podolskou vodárnou a Kavčími horami, příp. jede až na Budějovickou. Jezdí také po silnici plné parkujících aut po obou stranách, bohužel kolikrát parkují těsně u zastávek, takže se tam nedá předpisově zajet a jsou s tím problémy. Bezohlednost a neznalost předpisů řidiči osobáků nezná mezí- hlavně všeljaké ty Octavie RS, různá SUV apod.
Ale potěšil mne autobus.
Měl jsem Citybus, který je jakýmsi přechodem, mezi novější generací a starší, to jest už motor Iveco, ale ještě staré uspořádání palubovky, převodovka ZF. Jezdil tak dobře a svižně, že jsem měl co dělat, abych se uhlídal nepřekročit 50, na této rychlosti byl téměř okamžitě po rozjezdu...
Tento stroj měl možná už trochu sjeté spojky, či co, každopádně převodovka řadila naprosto přesně jako stará dobrá Praga 2M70 i s typickým "drcnutím", které zavibruje s celým autobusem. Nebylo to zase tak výrazné, takže se mi to líbilo. Dokonce i motor se nechal vytáčet, potom stačilo lehce ubrat, následovalo DRC.....DRC..DRC a bylo odřazeno. Dnes se u mne ZFka překonala a z nevýhody jsem si udělal přednost.