







Moderátor: Moderátoři
Přestávám se orientovat v té klice, no, ale s tou hlavou 2.5mm staci seriove tesneni? Zbytek motoru - spodek s tim problem nema?Majo píše:mne dlhodobo jazdi motor s vrtanim 80mm, piesty s rovnym vrchom a blokom znizenym o 1.9mm. Dlhodobo znamena asi 60tkm. Jeho predchodca mal najazdene podobne, znizeny bol o 2.3mm ale mal piesty s vybratim na ventily, takze kompresak bol v konecnom dosledku o nieco mensi. Ten ale umrel podobne ako Tommelov s roztopenym piestom. To ovsem bolo skor sposobene tym ze nejaku dobu jazdil na dvojitych webroch a tocil sa aj cez 10...
Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode. Osobne by som preferoval nizsi, ale to v tejto zostave uz nejde....
Kedysi som bol v tom, ze zvysenie kompresie je hura-slava, uz som z toho akosi vytriezvel
1 mm.Puhi píše:1.7 má sériovú hlavu nižšiu o 1, či 1.5 mm? niekde tu na fóre som už čítal obe čísla mám v tom maličký zmätok