O kolik snížit hlavu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
drobcek9215
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvek od drobcek9215 »

tak dalsia novinka blok prevrtany a doel z neho 2mm :) este našetriť na hlavu od maďarov :) :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

Rád bych věděl, když je tu téma o snižování hlavy, nebo bloku, na jaký kompresní poměr jste se se svými pokusy dostali, aniž by nastaly problémy s těsněním, nebo jiné fatality. Detonace mne nezajímají, jen mechanické problémy.
1) Rád bych věděl, kde je únosné maximum - konstrukčně.
2) Jaký maximální KP je únosný při použití LPG?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od ger007 »

tak dam ja 1600vka hlava znizena o 4,0 mm a vydrzalo to asi 800m potom fuklo tesnenie :-D ale tych 800m to bola jazda :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

No a jak vypadal kompresni prostor? co z něj po 4mm zbyde?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od ger007 »

hlavu bude mozne vidiet v jedovnici na stelovanie sviecok :-D aleco sa priestoru tyka bolo to znizene vlastne az po vyfukovy ventil, ale kolko to tam bolo co sa tyka objemu to netusim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

Tak to bych rád viděl, tak snad po Jedovnici nepojede do sběru. Co je na ní špatného, že je vyřazená, kromě té brutální úpravy?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Tommel »

Ja měl na 1.7 sniženou ičkovou hlavu o 2mm, kdž se zkoušeli měřit tlaky na studenem motoru byl tlakoměr na max, ohřate to občas nestartovalo protože starter neotočil motorem, ale jinak to jelo uplně super, než se roztavil píst :lol:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od ger007 »

je sktutena do vrtule, uz nejde zorvnat ani keby si bol jezisko
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

Bezva.
našel by se ještě někdo z těch, co jim to jezdí / jezdilo dlouhodobě?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Marťas »

Zeptej se Marka, ten měl na motoru nějaký úpravy včetně hlavy a byl spokojenej.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Majo »

mne dlhodobo jazdi motor s vrtanim 80mm, piesty s rovnym vrchom a blokom znizenym o 1.9mm. Dlhodobo znamena asi 60tkm. Jeho predchodca mal najazdene podobne, znizeny bol o 2.3mm ale mal piesty s vybratim na ventily, takze kompresak bol v konecnom dosledku o nieco mensi. Ten ale umrel podobne ako Tommelov s roztopenym piestom. To ovsem bolo skor sposobene tym ze nejaku dobu jazdil na dvojitych webroch a tocil sa aj cez 10...

Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode. Osobne by som preferoval nizsi, ale to v tejto zostave uz nejde....
Kedysi som bol v tom, ze zvysenie kompresie je hura-slava, uz som z toho akosi vytriezvel
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Puhi »

1.7 má sériovú hlavu nižšiu o 1, či 1.5 mm? niekde tu na fóre som už čítal obe čísla mám v tom maličký zmätok :)
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od MartasBrno »

Majo píše:mne dlhodobo jazdi motor s vrtanim 80mm, piesty s rovnym vrchom a blokom znizenym o 1.9mm. Dlhodobo znamena asi 60tkm. Jeho predchodca mal najazdene podobne, znizeny bol o 2.3mm ale mal piesty s vybratim na ventily, takze kompresak bol v konecnom dosledku o nieco mensi. Ten ale umrel podobne ako Tommelov s roztopenym piestom. To ovsem bolo skor sposobene tym ze nejaku dobu jazdil na dvojitych webroch a tocil sa aj cez 10...

Na Nive mam 88 kluku a origo piesty znizene ako to slo(myslim 3.1mm), kompresak rekordnych 13.5:1, po cca 10tkm to dokazalo prepalit aj 2mm hrube medene tesnenie. Teraz je tam 2.5ka, kompresak o nieco klesol(nepocital som na kolko) a chodi to celkom v pohode. Osobne by som preferoval nizsi, ale to v tejto zostave uz nejde....
Kedysi som bol v tom, ze zvysenie kompresie je hura-slava, uz som z toho akosi vytriezvel
Přestávám se orientovat v té klice, no, ale s tou hlavou 2.5mm staci seriove tesneni? Zbytek motoru - spodek s tim problem nema?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Puhi píše:1.7 má sériovú hlavu nižšiu o 1, či 1.5 mm? niekde tu na fóre som už čítal obe čísla mám v tom maličký zmätok :)
1 mm.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Re: O kolik snížit hlavu

Příspěvek od Puhi »

vdaka
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“