SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Drobek81 píše:
JmJ píše:Prosim nabrat plnou nadrz, jezdit a pak nabrat znovu u stejne cerpaci stanice plnou nadrz. To bych bral jako zaklad rozumneho mereni spotreby :-)
U kombíka možná, ne však u sedana...hodíš do kufra o jednu mrtvolu víc a máš jinak hladinu...
ok, tak doplnuju:

plnou bez mrtvol a pak zas plnou bez mrtvol
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Při dlouhodobějším měření se i ten vliv mrtvol ztratí :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec? I ked na ruskych strankach sa vyskytuje nieco podobne, pohanane klinovym remenom.
http://www.aukro.cz/item260021092_tunin ... honda.html
Roman
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Roman píše:Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec?
Tohle je na 100%starý motorek větráku z NDR - mám stejný u bufíku z Trabanta. A co by to udělalo s karbecem jsem tu psal.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Hehe a co použít ventilátor z topení ze škody 1000, 100 a 1203. Vypadá to stejně. Něco bych našel i ve sklepě.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Když jedeš jak prase, tak předpokládám, že na plný plyn. A když jedeš na plný plyn, tak ti spotřebu nic nesníží. Maximálně ti to pojede trochu líp. Toť můj názor.
Dusan
Příspěvky: 3883
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

NO ventilator do sania :) kamos to objednal nejaku lacnejsu verziu : D bol tam motorcek ako do stieracov proste nic moc (asi preto ta mnensia cena ) zohnal iny... namontovali sme ho fukalo to ako dabel :D pre istotu sme dali mriezku keby sa rozletela vrtulka . pripojennie na bateriu ...tocisa len troska deformuje vrtula ... montaz do auta citron 1,6 80kw.... pripojenie beh 10sekunj prask vrtula na sracky :D hmm tak testy neprebehli :D Zhana novu vrtulku :D
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Nevim co tady resite s vrtulkama? Kompresorove preplnovani sebere klidne i 20% vykonu motoru, to znamena u 100kW motoru 20kW pri plnem vykonu a max otackach. Ale o dvojnasobek i trojnasobek toho se zvysi celkovy vykon. Celkove se dostaneme na 120-140 kW. Takze co tam asi zmuze nejaky motorecek.. 20W :lol: :lol: :lol: Jinak tomu snizeni spotreby tou pasivni vrtulkou bych veril. Neni to nic jineho, nez restrikor do sani. A mene vzduchu = mene benzinu = mensi spotreba. Bohuzel i mensi vykon.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Hanz
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

Atex píše:
Hanz píše::lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:
tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?
ale s vrtulkou?
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no nevim.. snad budete mit svuj nazor az se nekdo rozhodne to taky nekdy vyzkouset...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“