SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6511
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Drobek81 píše:
JmJ píše:Prosim nabrat plnou nadrz, jezdit a pak nabrat znovu u stejne cerpaci stanice plnou nadrz. To bych bral jako zaklad rozumneho mereni spotreby :-)

U kombíka možná, ne však u sedana...hodíš do kufra o jednu mrtvolu víc a máš jinak hladinu...


ok, tak doplnuju:

plnou bez mrtvol a pak zas plnou bez mrtvol
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Při dlouhodobějším měření se i ten vliv mrtvol ztratí :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec? I ked na ruskych strankach sa vyskytuje nieco podobne, pohanane klinovym remenom.
http://www.aukro.cz/item260021092_tunin ... honda.html
Roman
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Roman píše:Tu je nieco aj s "moturkem", ale co by na to povedal karbec?

Tohle je na 100%starý motorek větráku z NDR - mám stejný u bufíku z Trabanta. A co by to udělalo s karbecem jsem tu psal.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Hehe a co použít ventilátor z topení ze škody 1000, 100 a 1203. Vypadá to stejně. Něco bych našel i ve sklepě.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Když jedeš jak prase, tak předpokládám, že na plný plyn. A když jedeš na plný plyn, tak ti spotřebu nic nesníží. Maximálně ti to pojede trochu líp. Toť můj názor.
Dusan
Příspěvky: 3881
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

NO ventilator do sania :) kamos to objednal nejaku lacnejsu verziu : D bol tam motorcek ako do stieracov proste nic moc (asi preto ta mnensia cena ) zohnal iny... namontovali sme ho fukalo to ako dabel :D pre istotu sme dali mriezku keby sa rozletela vrtulka . pripojennie na bateriu ...tocisa len troska deformuje vrtula ... montaz do auta citron 1,6 80kw.... pripojenie beh 10sekunj prask vrtula na sracky :D hmm tak testy neprebehli :D Zhana novu vrtulku :D
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Nevim co tady resite s vrtulkama? Kompresorove preplnovani sebere klidne i 20% vykonu motoru, to znamena u 100kW motoru 20kW pri plnem vykonu a max otackach. Ale o dvojnasobek i trojnasobek toho se zvysi celkovy vykon. Celkove se dostaneme na 120-140 kW. Takze co tam asi zmuze nejaky motorecek.. 20W :lol: :lol: :lol: Jinak tomu snizeni spotreby tou pasivni vrtulkou bych veril. Neni to nic jineho, nez restrikor do sani. A mene vzduchu = mene benzinu = mensi spotreba. Bohuzel i mensi vykon.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Hanz
Příspěvky: 66
Registrován: stř říj 06, 2004 21:14
Bydliště: Praha, Švihov u KT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanz »

Atex píše:
Hanz píše::lol: tak tohle je fakt moc :lol:

je to dobrej tah, jak dostat z lidi 3000...za ktery se toho zrovna na ziguliku da udelat docela dost a k necemu to aspon bude...

dit se nebude podle me vësmes vubec nic, protoze to zmeni proudeni v sani velmi minimalne a spis maximalne k horsimu, otestovany to urcite v zadny poradny laborce nebylo...

myslel, jsem, ze tohle resili tuzeri pred x rokama a ne lidi, ktery maj rozum a dle avataru celkem vzhledny auta....

:roll:

tak mi ted vysvetli proc se u novejsich typu aut davaly mezi karbec a potrubi plechove difuzory? jako tim na nic nenajizdim, jen myslim ze nejaky vliv to mit bude, taky to tam nedavali jen aby to horsi hm?


ale s vrtulkou?
exLada2105_exLada 2107;
exBMW E 30 318is_ exE30 324d
BMW E 30 325iAT_E 30 316iT
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no nevim.. snad budete mit svuj nazor az se nekdo rozhodne to taky nekdy vyzkouset...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“