Stránka 6 z 6

Napsal: ned říj 28, 2007 17:27
od Saša
Majo píše:Mne teda ani pri -20 a otvorenom sani
Zamrzání karburátoru nemá nic společného s teplotama "hluboko" pod bodem mrazu na to je u země moc suchý vzduch.

Napsal: ned říj 28, 2007 18:41
od Hurikán
Mně zamrzl karbec minimálně 3x, když jsem zapoměl přepnout na teplý vzduch. Vždy na podzim při velmi vlhkém vzduchu a teplotě -1°C až +5°C.

Při hlubokém mrazu karburátor nezamrzne, neboť v mrazu je vzduch velmi suchý. Kritický je hlavně podzim. Teplé sání nechávám ale po celou zimu, neboť při mých velmi krátkých pojížďkách po městě (do 2km) se motor aspoň prohřeje malinko rychleji a při mlze se nemusím bát, že mně to někde zamrzne.

Napsal: ned říj 28, 2007 19:45
od Vašátor
JmJ píše:
Vašátor píše:
Majo píše:ze sa s tym furt serete :roll:
Moje řeč ... mnoho povyku pro nic
Ja jsem nikdy nezamrzl, ale vlhkost se mi srazela na viku filtrboxu a pak sem jezdil na vodu. Overena vec na dvou autech. Kdyz jsem prepl na predehraty, nebo aspo castecne predehraty, bylo po problemu. Projevovalo se to zasadne jen za vlhkeho pocasi pri nizkych teplotach.

Dyt uz to tu pisu aspon po patnacte :-)

Kdo chce at to uziva, kdo chce at to neuziva. Maji to snad vsechna nova auta.
Já jsem jen chtěl taktně naznačit, že tu řešíte pořád to samý dokola ... Nevím co je na tomto tématu k takovému dlouhosáhlému klábosení. Prostě napodzim to přehodím na sání teplého vzduchu a najaře zase zpět.

Napsal: ned říj 28, 2007 19:48
od JmJ
Vašátor píše:
JmJ píše:
Vašátor píše: Moje řeč ... mnoho povyku pro nic
Ja jsem nikdy nezamrzl, ale vlhkost se mi srazela na viku filtrboxu a pak sem jezdil na vodu. Overena vec na dvou autech. Kdyz jsem prepl na predehraty, nebo aspo castecne predehraty, bylo po problemu. Projevovalo se to zasadne jen za vlhkeho pocasi pri nizkych teplotach.

Dyt uz to tu pisu aspon po patnacte :-)

Kdo chce at to uziva, kdo chce at to neuziva. Maji to snad vsechna nova auta.
Já jsem jen chtěl taktně naznačit, že tu řešíte pořád to samý dokola ... Nevím co je na tomto tématu k takovému dlouhosáhlému klábosení. Prostě napodzim to přehodím na sání teplého vzduchu a najaře zase zpět.
Acknowledged.

Napsal: úte říj 30, 2007 22:41
od Pool
Saša píše:Zajímavé bylo vidět test životnosti motoru pro kamión na takzvaném "prcadle"(20 sekund plný výkon 10 sekund volnobeh) až do poruchy!
:lol: To je pěkně nazvané... Ale je to podobné jako když někdo mačká plnový pedál stylem 0-1

Napsal: úte říj 30, 2007 23:03
od Vašátor
Pool píše: Ale je to podobné jako když někdo mačká plnový pedál stylem 0-1
Škodovkáři? :mrgreen: :P .... :oops:

Napsal: stř říj 31, 2007 09:21
od radek mb
Vašátor píše:Škodovkáři? :mrgreen: :P .... :oops:
a taky Aviatici :wink:

Napsal: ned lis 04, 2007 23:17
od dmatej
A taky Flipper anebo já s Kalinou :D

JmJ má pravdu. Přesto já sání nepřepínám, protože jezdím spíš dlouhé trasy. Ale minulou zimu jsem to otočil, noooo. To jsme ještě coural po plzni.

Teploty málo nad nulou nemají rády ani moje průdušky. Pod nulou je líp :)

Napsal: pát bře 25, 2011 15:45
od MartasBrno
Tohle historické téma s krásnou odbočkou do přírody od Nema a JmJ na začátku a věcnou obrázkovou přílohou od Maďarů ke konci, jen krátce doplním:

Už mám termoklapku sání namontovanou v jedničce taky! Ikdyby to nefungovalo a přestože už je docela pěkný počasí, mám z toho radost jako dítě :D :wink:

Jinak v zimě jsem si s tímhle krámem hrál a přiložený soubor zlehka ilustruje chování klapky, ikdyž to není žádná sláva - kuchyně není laboratoř :wink:

Napsal: pát bře 25, 2011 18:59
od Hurikán
MartasBrno, moc pěkně zpracované. :thumbleft: Už je to ve FAQu. ;)