Nasávání zima - léto

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Majo píše:Mne teda ani pri -20 a otvorenom sani
Zamrzání karburátoru nemá nic společného s teplotama "hluboko" pod bodem mrazu na to je u země moc suchý vzduch.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Mně zamrzl karbec minimálně 3x, když jsem zapoměl přepnout na teplý vzduch. Vždy na podzim při velmi vlhkém vzduchu a teplotě -1°C až +5°C.

Při hlubokém mrazu karburátor nezamrzne, neboť v mrazu je vzduch velmi suchý. Kritický je hlavně podzim. Teplé sání nechávám ale po celou zimu, neboť při mých velmi krátkých pojížďkách po městě (do 2km) se motor aspoň prohřeje malinko rychleji a při mlze se nemusím bát, že mně to někde zamrzne.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

JmJ píše:
Vašátor píše:
Majo píše:ze sa s tym furt serete :roll:
Moje řeč ... mnoho povyku pro nic
Ja jsem nikdy nezamrzl, ale vlhkost se mi srazela na viku filtrboxu a pak sem jezdil na vodu. Overena vec na dvou autech. Kdyz jsem prepl na predehraty, nebo aspo castecne predehraty, bylo po problemu. Projevovalo se to zasadne jen za vlhkeho pocasi pri nizkych teplotach.

Dyt uz to tu pisu aspon po patnacte :-)

Kdo chce at to uziva, kdo chce at to neuziva. Maji to snad vsechna nova auta.
Já jsem jen chtěl taktně naznačit, že tu řešíte pořád to samý dokola ... Nevím co je na tomto tématu k takovému dlouhosáhlému klábosení. Prostě napodzim to přehodím na sání teplého vzduchu a najaře zase zpět.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6577
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Vašátor píše:
JmJ píše:
Vašátor píše: Moje řeč ... mnoho povyku pro nic
Ja jsem nikdy nezamrzl, ale vlhkost se mi srazela na viku filtrboxu a pak sem jezdil na vodu. Overena vec na dvou autech. Kdyz jsem prepl na predehraty, nebo aspo castecne predehraty, bylo po problemu. Projevovalo se to zasadne jen za vlhkeho pocasi pri nizkych teplotach.

Dyt uz to tu pisu aspon po patnacte :-)

Kdo chce at to uziva, kdo chce at to neuziva. Maji to snad vsechna nova auta.
Já jsem jen chtěl taktně naznačit, že tu řešíte pořád to samý dokola ... Nevím co je na tomto tématu k takovému dlouhosáhlému klábosení. Prostě napodzim to přehodím na sání teplého vzduchu a najaře zase zpět.
Acknowledged.
VAZ 2104 1.3 1989
Pool

Příspěvek od Pool »

Saša píše:Zajímavé bylo vidět test životnosti motoru pro kamión na takzvaném "prcadle"(20 sekund plný výkon 10 sekund volnobeh) až do poruchy!
:lol: To je pěkně nazvané... Ale je to podobné jako když někdo mačká plnový pedál stylem 0-1
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9393
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pool píše: Ale je to podobné jako když někdo mačká plnový pedál stylem 0-1
Škodovkáři? :mrgreen: :P .... :oops:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5188
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Vašátor píše:Škodovkáři? :mrgreen: :P .... :oops:
a taky Aviatici :wink:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

A taky Flipper anebo já s Kalinou :D

JmJ má pravdu. Přesto já sání nepřepínám, protože jezdím spíš dlouhé trasy. Ale minulou zimu jsem to otočil, noooo. To jsme ještě coural po plzni.

Teploty málo nad nulou nemají rády ani moje průdušky. Pod nulou je líp :)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Tohle historické téma s krásnou odbočkou do přírody od Nema a JmJ na začátku a věcnou obrázkovou přílohou od Maďarů ke konci, jen krátce doplním:

Už mám termoklapku sání namontovanou v jedničce taky! Ikdyby to nefungovalo a přestože už je docela pěkný počasí, mám z toho radost jako dítě :D :wink:

Jinak v zimě jsem si s tímhle krámem hrál a přiložený soubor zlehka ilustruje chování klapky, ikdyž to není žádná sláva - kuchyně není laboratoř :wink:
Přílohy
Charakteristika termoklapky sání.pdf
(24.17 KiB) Staženo 137 x
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

MartasBrno, moc pěkně zpracované. :thumbleft: Už je to ve FAQu. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“