palubní počítač
Moderátor: Moderátoři
Re: palubní počítač
To Stano 112- piny 9 a 18 na konektoru IMO se propojují v případě, že IMO nefunguje nebo chybí a je třeba provést diagnostiku pomocí programu na PC nebo spec. diagnostickým přístrojem.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: palubní počítač
aha a kde sa prosím ťa nachádza ten konektor IMO?
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: palubní počítač
Pod krytem se strany spolujezdce viz: http://www.chiptuner.ru/content/connect obr. vpravo nahoře.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: palubní počítač
No slovenský návod jsem neviděl, ale pokud je to podobný jako český, tak v tom většina věcí oproti ruskému chyběla:stano112 píše:Díky mirozv,ja mám ten návod na obsluhu a montáž v originál knižku v slovenskom jazyku,ale je tam schéma na montáž na 10 pinovú konektor vývod M,ktorý ja zrejme nemám,našiel som len 16pinový pod volantom a na ten nereaguje ani na jeden pin.
Kód: Vybrat vše
3.9 Выбор типа ЭБУ
Компьютер может быть установлен на автомобили с двигателями оснащенными различными типами ЭБУ.
Для выбора типа ЭБУ необходимо войти в режим индикации параметров ЭБУ (при отсутствии связи с ЭБУ на индикаторе компьютера будут высвечиваться символы Рс.— и мигающий символ колокольчика), нажать и удерживать клавишу в течение 2с до появления на индикаторе символов
ECU (ЭБУ) и мигающей цифры определяющей тип ЭБУ.
Клавишами + или – выбрать требуемый тип ЭБУ и выйти из режима нажав клавишу . Для установления связи с новым типом ЭБУ - выключить и затем включить зажигание.
В компьютере определены следующие типы ЭБУ:
ECU.0 - ЭБУ типа М1.5.4 фирмы BOSCH.
ECU.1 - ЭБУ типа М1.5.4N фирмы BOSCH или Январь 5.1.
ECU.2 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро2 имеющий на контакте 32 калиброванный сигнал расхода топлива.
ECU.3 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро3 имеющий на контакте 32 калиброванный сигнал расхода топлива.
ECU.4 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро2 не имеющий калиброванного сигнала расхода топлива. Расход топлива вычисляется по значениям переменных ЭБУ.
ECU.5 – ЭБУ типа МР7.0 для норм Евро3 не имеющий калиброванного сигнала расхода топлива. Расход топлива вычисляется по значениям переменных ЭБУ.
ECU.6 – ЭБУ типа «МИКАС», 301.3763 000-01 для автомобилей ГАЗ 3110, ГАЗ 3102, «Газель».
Примечание - Для ЭБУ типов ECU.4 – ECU.6 в режимах индикации кодов неисправностей и кодов идентификационных данных не производится измерения расхода топлива, поэтому рекомендуется использовать эти режимы индикации при заглушенном двигателе и включенном зажигании. Перед проведением диагностических операций на станции техобслуживания необходимо переключить компьютер на другой тип ЭБУ (например ECU.0) и выйти из режима диагностики или отключить от шины диагностики автомобиля сигнал K-line (контакт 2 колодки компьютера).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: palubní počítač
Mám asi nejaký divný PP lebo mne v tom režime vypisuje hento Tie znaky pred tou pomlčkou a "otáznikom" rolujú. ECU sa mi da meniš len 0 a 1. Asi nejaká staršia verzia
Re: palubní počítač
A zapojil jsi už tu k-line?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: palubní počítač
Robil som také pokusy ešte keď bolo vonku teplo. Mal som natiahnutý kábel z OBD zásuvky do konektora PP, ale stále to bolo rovnaké. Viem sa s ladou porozprávať cez notebook, tak ma to veľmi netrápi.
Re: palubní počítač
Ďakujem všetkým za rady,ale nepomohol som si...oprášil som trochu azbuku a sláva už viem prepínať ECU-dík zelvotron!Ale bohužiaľ som prípad mirazv,lebo ide prepínať len ECU 0 a 1,takže mi to vypisuje stále to isté,čo tu nafotil mirozv.Ale ešte raz ďakujem za rady.PetrHC tebe tiež dík,ale z toho obrázku nie je zrejmé,ktorý konektor je od imobilizéra...to som vedel už dávnejšie kde je RJ aj s tromi relátkami pod ňou,ale ten konektor...?Ozaj ako zistím či mám EURO 1,2,3 a rok poprípade mesiac výroby auta? VIN XTA21120020097011.
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: palubní počítač
Stano112 EURO3 má dve lambdy. Druhá je za katom.
Re: palubní počítač
pre Mirozv
tak potom ju mám...EURO 3. a takto...píšeš že vieš komunikovať z tvojim vazidlom cez notebook...vedel by si my poradiť ako na to? eventuelne ak si zo Zvolena tak ja z Jatova okr NZ a po R1 to mám k tebe za hodinku...
tak potom ju mám...EURO 3. a takto...píšeš že vieš komunikovať z tvojim vazidlom cez notebook...vedel by si my poradiť ako na to? eventuelne ak si zo Zvolena tak ja z Jatova okr NZ a po R1 to mám k tebe za hodinku...
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: palubní počítač
Stano112 Viac o diagnostike aj cez PC nájdeš tu: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=270. Môžme niekedy spáchať "minizraz" , ale to sme už trochu mimo tému.
Re: palubní počítač
Už sa teším!Tak teda najprv objednať ten kábel OBD2 a potom asi aj niečo do PC že?Predpokladám že aj ty máš euro 3...
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: palubní počítač
Na mým Štatu se taky v mrazu takhle pomalu překresluje displej A co ten olej
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: palubní počítač
Kontrolka oleje svítí imrvere bez ohledu na stav ojele - asi špatný čidlo.zelvotron píše: A co ten olej
Jinak při aktuálních teplotách funguje bezproblémově i klimatizace .