Stránka 6 z 15
Napsal: pon lis 06, 2006 21:32
od Pavel04
Koko Loko píše:Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
Napsal: pon lis 06, 2006 21:32
od Cory
no ved hej ale vsetko do urcitej miery. ja som s tym este teda problem nemal jazdim s otvorenym stale. kym sa to zohreje ide to trochu chrchlavo ale zohriate je to very good
A co tak vymysliet to tak,aby sa to dalo otvorit a zatvorit z kabiny:podobne ako sytic
Napsal: pon lis 06, 2006 21:56
od JmJ
Pavel04 píše:Koko Loko píše:Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
ale bude
fakt se to stava. mi to primo nenamrzalo, ale pri sani vzduchu zcela bez predehrani se mi v zime hromadila vlhkost ve filtrboxu a vysrazena voda nasledne dusila motor. delal mi to jak Wergl I, tak Wergl II az do minule zimy, kdy jsem osadil automatickou regulaci predehrivani.
Napsal: úte lis 07, 2006 09:22
od slavoj
a nepomoze ani decka na chladic na maske? to by malo urcitym sposobom zabranit narazovemu studenemu vzduchu dostat sa do sania.
Napsal: úte lis 07, 2006 10:06
od Tutil
Maysner píše:ale kdyz je motor studenej tak se mu schvalne privadi teplej
K&N namontuj a nemej strach. ono to pojede v pohode
motoru se bude lip dychat nez pres seriovej airbox
K&N je namontovaný už týden.Udělal jsem to stejně jako FRENK.Při akceleraci,když se otevře druhá komora a kolem 4000 otáček má super zvuk,jak si motor pěkně dýchá.Dnes jedu do Slavkova,tak jsem zvědavý jak pojede po dálnici.Určitě se zvedl krouťák.
Napsal: čtv pro 21, 2006 08:29
od Pája
Další člověk s pocitovou výkonovou brzdou...
To že to syčí, neznamená, že to má víc koní nebo nm.
Napsal: čtv pro 21, 2006 11:07
od Hanz
Pavel04 píše:Koko Loko píše:Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.
V karburatoru podle me takova zima zase nebude.
bude...me to kazdej rok zastavilo, prepnul jsem packou
a pak jezdil celou zimu v pohode
Filtr box
Napsal: pon bře 19, 2007 12:37
od l1bi
ahoj zdravím,tak já jsem skusil ořezat jen přední část at saje jen nápor vzduchu motor se rychleji roztočí
ale že by mu tio nějak dodalo na síle tak to né a ten řev v prostoru motoru je docela hustej.
no ještě skusím novej výfuk co si nechávám udělat z nerezu,bude mít jen 1 tlumič at nedělá takový odpor a snad nebude moc hlučný.na stk je to v pohodě,jen tomu nesmí moc dlho šlapat na plyn dost to začne hučet.a co takhle přemístit úplně celej filtr od motoru třeba před chladič?
Napsal: pon bře 19, 2007 16:52
od Majo
clovece a aj si to po tom orezani nastavoval??? lebo ak nie tak mas chudobnu zmes a pojde to jedine ak tak horsie nez predtym a presne tak to bude hucat ako popisujes
Napsal: úte dub 10, 2007 06:08
od Pája
Majo píše:clovece a aj si to po tom orezani nastavoval??? lebo ak nie tak mas chudobnu zmes a pojde to jedine ak tak horsie nez predtym a presne tak to bude hucat ako popisujes
Zas tak špatně to nejede. V Trnavě na sprintech to docela šlo...
Jak bys to chtěl přenastavit?
Napsal: úte dub 10, 2007 21:52
od Majo
ked obrezes filterbox tak sa zmeni charakter zmesi. Vzduch nasava lahsie a teda je zmes chudobnejsia. Pravdepodobne treba pridat bohatosti. Proste cely karburator odnova nastelovat....
Napsal: čtv dub 12, 2007 21:14
od Pool
Nekonečné úpravy sání... bádal jsem nad tím, jak zajistit motoru co nejchladnější vzduch a rozhodl jsem se poskládat z odpadních trubek následující. Místo odběru: jedna z děr na klakson. To menší kolínko je celkem ostrý, ale myslím že i tak, při jízdě to tam bude vhánět vzduch solidně.
Napsal: čtv dub 12, 2007 21:51
od EMI
zajímavej šnorchl, ale nechtělo by to větší trubku??
Napsal: čtv dub 12, 2007 22:58
od Křečík Barbuška
Je to pěkný, to by nesvedl ani špičkový instalatér z PBH, praktičnost (funkčnost) je jaká?
Napsal: pát dub 13, 2007 14:08
od Pool
Koko Loko píše:Je to pěkný, to by nesvedl ani špičkový instalatér z PBH, praktičnost (funkčnost) je jaká?
Zatím to není v autě, musím to spasovat a trochu přihnout, pomocí horkovzdušné pistole, aby to pěkně sedlo k tomu otvoru pro klakson. Potom dám vědět...
Průměr trubky je stejný jako průměr konce toho sacího nátrubku na boxu, čili tuším něco kolem 45mm. Ale něco silnějšího by určitě nebylo na škodu..
Ještě takovej detail: Byly dvě možnosti, buď to natáhnout ke klaksonům, nebo k té díře u baterky. K té baterce bych musel použít ještě jedno to ostrý koleno, kvůli malému prostoru a tak jsem raději volil to velký koleno u klaksonů, aby to líp proudilo.