Stránka 6 z 8

Napsal: ned kvě 16, 2010 11:32
od Křečík Barbuška
Pěkné, trošku mi to zní jako pohádka :D , karburátor máš jaký? Solex či Ozon? vrtule mechanická či elektrická? Kolik ti to papá po městě?

Napsal: ned kvě 16, 2010 11:48
od JmJ
Ja to take nechci extra zpochybnovat, na delsi trase s vetrem v zadech a linou jizdou, by to asi mohlo jit. Ale prece jen bych rekl, ze kdybych s tim jel ja podle svyho, tak by to asi takhle suprove nedopadlo :lol:

Napsal: ned kvě 16, 2010 11:50
od miso b
pokial viem tak ozon , vrtulu mechanicku , a po meste som to este nejako nemeral ale v meste to podla mna zozere tak 9 alebo aj 10 litrov

Napsal: ned kvě 16, 2010 11:54
od Cory
Do Uzhorodu som siel s 1,7kou za 6,04l/100km...podarilo sa mi to raz so solexom...potom som ho vymenil za ozon.

Napsal: ned kvě 16, 2010 12:03
od Křečík Barbuška
Ano, dle mne dosažení lepší spotřeby se silnějším motorem je reálnější, ale s "maloliterm" je to horší. Pravda, kdysi jsem se žlutým udělal dálku (ne dálnice) za 6,7l/100, ale to bylo tak maximum, město tak kolem 8, to vše samozřejmě v létě.

Napsal: ned kvě 16, 2010 13:19
od JmJ
Ja sem taky jel parkrat za 6, ale posledni dobou jezdim vice mene co to auto da, jezdim i dost dalnice a to tak, ze ujedu 3 km a najedu na dalnici a v zime po 3 km rozhodne neni teplota motoru idealni :-). Takze v zime tech 9 - 9.5 ve meste, inac tak tech 8, kdyz se jede mimo dalnice tak kolem 7. Asi by slo jezdit usporneji, ale to uz bych mel opravdu pocit, ze brzdim provoz ;-)

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:21
od Cooper
Mě se povedlo nejvíc 5,5 litrů na 90 km. A to jsem se snažil. Teď mi to žere kolem 7-8 litrů kombinace. O víkendu dálky a přes týden občas 10 km do práce přes město. Jinak dálky se dají při udržování 100 km/h a s minimálním bržděním zvládnout za 6,5 litru.

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:25
od Veverka
JmJ píše:Ja sem taky jel parkrat za 6, ale posledni dobou jezdim vice mene co to auto da, jezdim i dost dalnice a to tak, ze ujedu 3 km a najedu na dalnici a v zime po 3 km rozhodne neni teplota motoru idealni :-). Takze v zime tech 9 - 9.5 ve meste, inac tak tech 8, kdyz se jede mimo dalnice tak kolem 7. Asi by slo jezdit usporneji, ale to uz bych mel opravdu pocit, ze brzdim provoz ;-)
Ja mám podobný problém,když vyjedu z olmu domů tak asi po cca 4km mi vyjede ručička teploty na správnou teplotu,ale v tu chvíly zrovna musím najet na dálniční kopec a jedu 100-115,není to dost špatné pro motor?

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:30
od Křečík Barbuška
Cooper píše:Mě se povedlo nejvíc 5,5 litrů na 90 km.
:mrgreen: to je údaj jak prase, to už konkuruje akcím ze supermarketů :lol: ... překládám na 6,1l/100Km .

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:30
od JmJ
Veverka píše:
JmJ píše:Ja sem taky jel parkrat za 6, ale posledni dobou jezdim vice mene co to auto da, jezdim i dost dalnice a to tak, ze ujedu 3 km a najedu na dalnici a v zime po 3 km rozhodne neni teplota motoru idealni :-). Takze v zime tech 9 - 9.5 ve meste, inac tak tech 8, kdyz se jede mimo dalnice tak kolem 7. Asi by slo jezdit usporneji, ale to uz bych mel opravdu pocit, ze brzdim provoz ;-)
Ja mám podobný problém,když vyjedu z olmu domů tak asi po cca 4km mi vyjede ručička teploty na správnou teplotu,ale v tu chvíly zrovna musím najet na dálniční kopec a jedu 100-115,není to dost špatné pro motor?
ja bych rekl, ze pokud tomu motoru nedas na prdel, tak je to ok. proste na jednu komoru to ohrat a do ohrati to nepretacet. plynula jizda bez zateze tomu nemuze dle meho ublizit vic, nez kdyz se budes courat po meste a furt se rozjizdet a brzdit.

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:34
od Veverka
Definuj dávání na prdel,prostě ručička právě vystoupá do normálu a právě v tom se rozjíždím do kopce na tacho 110-120,přeci jenom je to do kopce.

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:44
od Maysner
nemuzu se ve meste dostat pod 10l a mimo pod 9l. cim to bude? :mrgreen:

Napsal: ned kvě 16, 2010 18:47
od Křečík Barbuška
Veverka píše:Definuj dávání na prdel,prostě ručička právě vystoupá do normálu a právě v tom se rozjíždím do kopce na tacho 110-120,přeci jenom je to do kopce.
Kašli na to, stejně ti to shnije :P .

Napsal: ned kvě 16, 2010 20:02
od Cooper
No a není náhodou teplota vody pro opotřebení úplně šumák? Důležitá je přece teplota oleje a ten se přece jen ohřívá pomaleji než voda. Nemám pravdu?

Napsal: ned kvě 16, 2010 20:07
od Veverka
Vim vim tím právě hůř.