Stránka 6 z 14
Re: GO motora 1700
Napsal: ned lis 15, 2020 17:00
od Vašátor
Aha, takže tobě to ukazuje přímo směšovaci poměr, nikoli napětí sondy. Čili eliminujes nedostatky voltmetru.
Re: GO motora 1700
Napsal: ned lis 15, 2020 17:05
od Cory
Ano
Re: GO motora 1700
Napsal: ned lis 15, 2020 18:51
od Marek
Kdysi jsem měl analogový měřič lambda. Jednička uprostřed, vlevo 0,6 a vpravo 1,4. Jak jsem se rozvedl, někde to zůstalo a když jsem si po čase vzpomněl, náhle to nebylo.
Re: GO motora 1700
Napsal: ned lis 15, 2020 18:58
od Cory
Uuuu, analogovy by bol na ladenie lepsi, uz len kvoli tomu, ze sa to za jazdy lahsie sleduje.
Do buducna pripravujem druhu verziu sirokopasmovej lambda sondy, ktora bude prepojena s PC a so softverom na ladenie map. Ale to sme uz mimo temy
Re: GO motora 1700
Napsal: úte lis 17, 2020 09:07
od M150
...toto je na mňa moc.
S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.
Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex
Re: GO motora 1700
Napsal: úte lis 17, 2020 11:32
od Vašátor
A už maže?
Re: GO motora 1700
Napsal: úte lis 17, 2020 13:46
od M150
Problém s nízkym tlakom oleja pretrváva.
Domček vymenený za použitý - nepomohlo. Začať zhora je jednoduchšie takže uvažujem, že kúpim novú vačku + domček. Keď už budem investovať do nového, možno by som mohol kúpiť ostrejšiu vačku, zároveň je to investícia, ktorá možno problém s mazaním nevyrieši... a takto sa do toho zamotávam a neviem sa rozhodnúť
Re: GO motora 1700
Napsal: úte lis 17, 2020 16:07
od Marek
Zkusil bych podložit pružinu redukčního ventilu olejového čerpadla podložkou. Krom hodiny práce to nic nestojí a je to vyzkoušené.
Re: GO motora 1700
Napsal: úte lis 17, 2020 19:47
od M150
Spravím to.
Normálnu podložku alebo nejakú hrubšiu?
Medzi ventil (10) a pružinu, alebo pod podložku (6)?
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 05:00
od Marek
Pod podložku 6 se vloží plochá podložka. Klasická, obyčejná. Pouze jedna, určitě ne větší počet. To by tlak oleje pak mohl vystoupat moc vysoko a hrozilo by roztržení olejového filtru nebo jeho těsnícího kroužku.
Nevím už přesně, jak je velká, už je to mnoho let, co jsem to dělal. Ale vím jen, že díra v podložce pasuje přesně. Mám za to, že je to desítka. Ale fakt to už přesně nevím.
Dělal jsem to u Lady několikrát a pokud je vše v pořádku, maximální redukovaný tlak oleje se po úpravě pohybuje kolem 6 až 7 bar, což je úplně akorát.
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 06:38
od Cory
M150 píše:...toto je na mňa moc.
S Ozonom to ide pekne. Subjektívne mám pocit, že Solex (aj keď zle naladený) bol pri plnom výkone lepší, čo mi dáva logiku.
Uvažujem, že na vianoce si podarujem komplet Stinger 4-2-1, ten by mal mať aj dieru na sondu. A potom s Corym naladime Solex
Ak dieru nebude mat, urobime
Rad pomozem s ladenim
Ak chces, mozem pomoct aj s vyberom vačky. Mozeme to prebrat cez SZ alebo FB
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 13:46
od M150
Marek: ďakujem za podrobnosti, pustím sa do toho a dám vedieť.
Cory: určite sa ozvem
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 14:19
od Marek
Pokud bude podložka pod redukčním ventilem zvolena správně, měl by být tlak oleje SAE 15W/40 zatepla při 3000 otáčkách motoru kolem 4,5 baru. Při 4500 otáčkách (cca 150 km/h na pětku) byl tlak malinko přes 6 barů, tedy zhruba na maximu.
Studený motor mazal při 1500 otáčkách na 4 bary.
Ale to jsou jen informativní údaje, co si tak matně pamatuji po těch mnoha letech.
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 16:17
od Vašátor
Mým hrubým odhadem, podložka 0,5mm zvedne tlak někam na 4,5bar. Standartní podložka ze železářství má 1,8mm tloušťku a to už je tlak přes 6bar. Ideální je tak 1mm. Toto mam vypozorovane jako maximální tlak u teplého motoru. Nicméně to platí pro 100% funkční olejove čerpadlo.
Re: GO motora 1700
Napsal: stř lis 18, 2020 19:12
od M150
Takto to vyzerá:
- originál podložka 0,5 mm
- pasuje mi tam podložka hrúbky 2,5 mm - keby som ju dal bez tej pôvodnej, bude to +2 mm. To bude asi vela, že...