Stránka 6 z 10

Napsal: čtv pro 08, 2005 07:51
od Patrac
denis píše:To je právě ta sranda: koupíš Shell a zjistíš, že ho plnili v Paramu-teda ty se to nedovíš. Každý si pomáhá jak může. Blbé srovnání uvedu: v opávii se vyrábí fidorky s tureckými popisy a je na nich Made in Turkey-tak je to dnes bohužel sevším. :wink:
Děláš v opávii??? no jen že by si na sraz mohl přivéz nějaké hodnotné ceny pro vítěze :-)

Napsal: čtv pro 08, 2005 07:54
od denis
Dělal jsem tam brigádu-úklid a od té doby nežeru nic z opávie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 07:57
od Patrac
denis píše:Dělal jsem tam brigádu-úklid a od té doby nežeru nic z opávie. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Asi tak jako když jsem byl na brigádě v Lacrumu... před 15ti léty. nepočítám že se něco změnilo.
Zppět k tématu. Valvoline není špatná volba. Osobně používám už po třetí Texaco a jsem spokojen motor 15W40Api SJ/CF, Převodovka i diferenciál 80/W90H API GL5 a nepozoruju že by to převodovce vadilo ( jak někdo psal že Hypoiďák do převodovky ne) naopak mám dojem komfortnějšího řazení. :wink:

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:06
od denis
Teda nevím, ale právě převodovka by měla dostat hypoiďák. Někde na netu jsem četl, že u nové Nivy doporučují hned po koupi nového auta vypustit ten mazut z převvodovky a nalít tam nějaký lepší olej-byla tam přímo ta značka.

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:14
od Patrac
denis píše:Teda nevím, ale právě převodovka by měla dostat hypoiďák. Někde na netu jsem četl, že u nové Nivy doporučují hned po koupi nového auta vypustit ten mazut z převvodovky a nalít tam nějaký lepší olej-byla tam přímo ta značka.
Nět nět. Už se to tu probíral mnohokrát. Diferák musí dostat hypoiďák převodovka může dostat normální olej nebo i hypoiďák. Do diferáku nesmí přijít jinej než hypoiďák. pro motor je to jedno jakej si tam dáš motorovej. Podle viskozity tak ja to potřebuješ od 20w40 po 10w40 :idea:

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:17
od Wolf
denis píše:Teda nevím, ale právě převodovka by měla dostat hypoiďák...
Ne, v prevodovce neni zadne hypoidni soukoli, to je pouzito u staleho prevodu zadni napravy. W.

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:21
od denis
To je možné, ale člověk rychlo zabudá! :lol: :lol: :lol: Říkám jen co jsem četl. Oleje v převodovce mám dost tak to neřeším. Řadit mi jde fajn-mnohem lépe než ve Fiatu-tam je ta převodovka katastrofa. Jel jsem v Tipu a Tempře a v obou (jsou to vlastně stejné auta) to byhnus velebnosti. Diferák je slyšet lehce a je úžasné, co se začne ozývat, když člověk vymění nějakou věc. Vyměnil jsem kardanové kříže a začal se ozývat diferák-předtím přes ty vůle neměl příležitost. :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:36
od Patrac
denis píše:. Vyměnil jsem kardanové kříže a začal se ozývat diferák-předtím přes ty vůle neměl příležitost. :lol:
Ano to je ta krása nikdy nekončícího příběhu... Až vyměníš vše, tak můžeš začít od začátku znova.. :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:40
od denis
Jo, je to neverending story, proto raději do ničeho nedrbu a jediné co měním preventivně jsou čepy-není nic příjemného drhnout o asfalt ramenem případně hubou o volant. :lol: Vždy čekám na nějaký podnět a pádný důvod, než něco vyměním.

Napsal: čtv pro 08, 2005 09:19
od Radek
Wolf píše:pokud se jedna o Shell Helix Super 15W/40 tak ho nelze nez doporucit. W.
Jo, to je on. Díky.

Napsal: čtv pro 08, 2005 22:16
od Števo
Dakujem za nazory. Ten Valvoline to preto , lebo uz by som chcel nieco lepsie liat do motoru ako napr.: Dynamax(tento uz nikdy viac :evil: ), Madit. Lebo nasledoje kompletna vymena olejov a chcel by som zostat pri jednej znacke.U nas ho predavaju a pocul som o nom , ze je dobry. Tak reku sa opytam na viacej nazorov.

Napsal: čtv pro 08, 2005 23:13
od Majo
Dynamax nieeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Raz som to mal a nikdy viac!!! Norma rovnaka ako Madit Uniol(15W/40 SH/CF tusim) lenze kvalita neporovnatelna! To je uplne klamstvo ta norma Dynamaxu. Som mal litrovku Dynamaxu a litrovku Uniolu vedla seba na policke. Chcel som doliat do motora olej, vonku bolo asi -5 a Dynamax bol husty ako med. Stary zcukornateny a zhrckaveny med! Som mal strach to vobec naliat! A Uniol(o tej istej norme) vedla neho polozeny, bol krasny riedky proste paradny!
Ved ked som to mal v motore este v lete, tak po studenom starte vyletel tlak oleja na 8atm a drzal kym sa nezohrial motor! Stevov motor to ani nezvladol - po navrate z Trnavskeho zrazu musel menit gufera, ktore mu vdaka tomu zacali tiect! Takze nie je to ojedinely pripad - stalo sa nam to dvom, pricom kazdy z nas ten olej kupil uplne inde(60km od seba daleko)..

Napsal: čtv pro 08, 2005 23:25
od Števo
Ja mam Dynamax este v aute , ale po 5000km ide von za studena ma hovadske tlaky vana. Majo to co si videl tie tlaky ze je to volnobehu. Sisi myslel , ze je to na studenom motore, no nie motor bol zohriaty.Prevodovky znovu zacala hucat po 10000km po vymene.

Napsal: pát pro 09, 2005 17:55
od Števo
Dneska som zbehol do obchodu. A kupil Valvoline. Do motoru MaxLife 15W-40 API SJ. A dal som objednat do prevodovky,diferencialu Valvoline GL-5ku. Motor. olej ma vysiel 850Sk/4l. A ten prevodovy. Nechcel som uz davat 2l takeho a 2l takeho tak som zobral 3l GL-5ky 3l a cena 295Sk/l. Celkom slusne. Ked som tak zobral vymena naplni ma vynde nieco okolo 2000Sk. Ale co nespravim pre svojho maznaka :lol: :wink: :lol: :D

Napsal: pon pro 12, 2005 06:17
od Wolf
Tak ted jeste filtry MAN a bude to dokonale :) . W.