Stránka 6 z 190

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 03:46
od Raduz
Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 07:32
od Crocodile
Asi to bude souviset s textem v tomto článku.
http://www.zr.ru/content/news/789656-av ... u-dilerov/

Je to sice jen o ruských prodejcích, ale podobný požadavky má AvtoVAZ asi i v Evropě.

Stručně: začala prověrka prodejců, jestli splňují požadavky vypracované už v roce 2013, nyní před zahájením výroby nových modelů by rádi aby byly u prodejců tyto požadavky splněny. Jinak s nimi AvtoVAZ ukončí spolupráci a umožní prodeje jen do konce roku. Nyní by mělo být v autosalonech do 15 automobilů, budova má být reprezentativní. Investice do obnovy každého autosalonu můžou být až 100-150 mil. rublů. Prověrka autosalonů ukázala, že spousta autosalonů nesplňuje požadavky fabriky a pokuď se autosalon nechce rozvíjet spolu s automobilkou nebo nemá možnosti rozvoje, není konkurenceschopný.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 08:18
od JmJ
Crocodile píše:Asi to bude souviset s textem v tomto článku.
http://www.zr.ru/content/news/789656-av ... u-dilerov/

Je to sice jen o ruských prodejcích, ale podobný požadavky má AvtoVAZ asi i v Evropě.

Stručně: začala prověrka prodejců, jestli splňují požadavky vypracované už v roce 2013, nyní před zahájením výroby nových modelů by rádi aby byly u prodejců tyto požadavky splněny. Jinak s nimi AvtoVAZ ukončí spolupráci a umožní prodeje jen do konce roku. Nyní by mělo být v autosalonech do 15 automobilů, budova má být reprezentativní. Investice do obnovy každého autosalonu můžou být až 100-150 mil. rublů. Prověrka autosalonů ukázala, že spousta autosalonů nesplňuje požadavky fabriky a pokuď se autosalon nechce rozvíjet spolu s automobilkou nebo nemá možnosti rozvoje, není konkurenceschopný.
15 automobilu? tvl aby po nas nechteli, abychom jim neco pucili :P

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 09:17
od tomass
Raduz píše:Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.
Dobrá výmluva. :mrgreen: Kdyby část prodejny nebyla zpočátku prázdná, pak nepronajímali poslední léta nejdříve sušeným květinám, v současnosti lékárně, tak by se tomu dalo i věřit. :D
Dolní část prodejny lékárny bude mít včetně zázemí nejméně 150 m2, možná víc. Kdyby se u nich někdo zamyslel nad celkovým uspořádáním prodejny, tak je to fantastickej barák na skvělým místě, kde jsou na ně zákazníci zvyklí. Určitý potenciál prostoru má i zadní dvůr u rampy. Chlapi lítaj pro díly do suterenu. Objekt je podsklepený. Zatím to pár let vypadá, že mají víc prostoru, než dokážou využít. Prodej v tak velkým, aby potřebovali větší prostor asi nerozjedou.... Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj s lepším napojením na dálnici, no tak to bude mazec. Sem dojedeš jak autem (přímo v místě ještě nejsou zóny parkování), tak MHD. Chápu, že tohle všechno by při případné změně umístění prodejny zřejmě nikoho nezajímalo. :(

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 09:19
od Mičun
To teda rozjíždí, jak za starých časů! Ale, aby sme to nezakřikli...

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 09:30
od Luděk Musil
tomass píše:... . Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj...
... a ještě tím ztratit tak pěkný název ulice :( . L.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 16:39
od zelvotron
tomass píše:
Raduz píše:Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.
Dobrá výmluva. :mrgreen: Kdyby část prodejny nebyla zpočátku prázdná, pak nepronajímali poslední léta nejdříve sušeným květinám, v současnosti lékárně, tak by se tomu dalo i věřit. :D
Dolní část prodejny lékárny bude mít včetně zázemí nejméně 150 m2, možná víc. Kdyby se u nich někdo zamyslel nad celkovým uspořádáním prodejny, tak je to fantastickej barák na skvělým místě, kde jsou na ně zákazníci zvyklí. Určitý potenciál prostoru má i zadní dvůr u rampy. Chlapi lítaj pro díly do suterenu. Objekt je podsklepený. Zatím to pár let vypadá, že mají víc prostoru, než dokážou využít. Prodej v tak velkým, aby potřebovali větší prostor asi nerozjedou.... Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj s lepším napojením na dálnici, no tak to bude mazec. Sem dojedeš jak autem (přímo v místě ještě nejsou zóny parkování), tak MHD. Chápu, že tohle všechno by při případné změně umístění prodejny zřejmě nikoho nezajímalo. :(
Ano pro majitele lady je to MHD důležitý :mrgreen: Ještě si zapomněl na svatební salon ale ten se tam dlouho neohřál, a hlavně ve spodním křídle pizzerka. Hlavně bych kašlal na metry, ale dokud tam nebude servis je to o ničem a i ten servis by se tam nechal udělat jsou tam podzemní garáže. No necháme se překvapit, myslím že ty ruský podmínky jsou pro většinu evropských prodejců nepřijatelný.

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 20:36
od Raduz
Presne do ted prodavali Nivu + jeden model Lady tak asi malo kdo bude mit ty metry....

Re: Lada Vesta

Napsal: úte čer 16, 2015 22:30
od DJW
Píšu tam DO 15 automobilov, takže asi môže byť aj menej.. Je pravda že súčasní díleri na Slovensku , na Ukrajine ale trebárs aj v Srbsku tomu imidžu veľmi neublížili, niet divu že sa na Ladu pozerajú ako na pohrobka minulosti. Českých posúdiť neviem..

Mimochodom, našiel som pravdepodobné motory pre Vestu:
- eko lacné verzie s typickými Vazovskými 1,6 8v (64kW) a 16v (74,5kW)
- frantícke motory H4Mk čo je benzínová 1,6 známa z Renaultu Fluence (82kW a 85kW)
- v najvyššej výbave by mohol byť voliteľný aj 1,8 VVT (90kW) čo by už pri relatívne nižšej váhe Vesty znamenalo pomerne slušnéhé žihadlo, mľask mľask :)
Obrázek

Re: Lada Vesta

Napsal: stř čer 17, 2015 10:23
od tomass
Želvotrone, pro mě třeba MHD doposud do Autolady důležitý nebylo. Vždycky jsem přijel autem. Ne každý jede pro drobnost pokaždé autem jako já. Kdyby se uvažovalo o servise, když mají podzemní garáže, tak MHD nabude na významu. Jednou jsem posílal do Autolady přítelkyni. Jela MHD. Bylo to poprvé a naposledy, protože nerada kupuje něco čemu nerozumí a co neví jak má vypadat jestli je to dobře. :mrgreen: Ne vždy seženeš někoho, kdo Tě odveze a zase přiveze pro auto. Opravy na počkání nebyly a nejsou u Lady zvykem. Teda kromě mého posledního mechanika, ke kterému jsem jezdil asi 12 let do Škoda servisu na 7. ráno a po obědě jsem s autem zase odjížděl. :D Kvalitních servisů je málo. Servisů na počkání taky. Kombinace obojího ? To už je skoro nemožné. Pro mě je tedy přijatelnější si vzít 1 den volna, než když jedeš do servisu hodinu a ze servisu 1,5 hodiny a totéž si zopakovat při cestě pro auto. Tak místo volna ten čas stejně procestuješ, což je ve své podstatě zbytečné a ještě dražší o cesty navíc. Samozřejmě se to týká opravy proveditelné do 1 dne.

Re: Lada Vesta

Napsal: stř čer 17, 2015 17:10
od zelvotron
Nojo 2012 to je hezky vidět jak se s tím zas patlají, 1,8 to by asi muselo být něco od nissanu i když tak nějak postrádám smysl toho si koupit ladu s motorem od rencka nebo nissanu, to si rovnou můžu jít do bazáče pro ten fluenc.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv čer 18, 2015 00:27
od DJW
zelvotron píše:Nojo 2012 to je hezky vidět jak se s tím zas patlají, 1,8 to by asi muselo být něco od nissanu i když tak nějak postrádám smysl toho si koupit ladu s motorem od rencka nebo nissanu, to si rovnou můžu jít do bazáče pro ten fluenc.
Predpokladám že si mal na mysli evolúciu motor 2112x (pre nezasvetených, áno, čislovanie sa prekrýva s číslovaním motorov).
No od včera som o tom kadečo čítal a tie 1,6 z Fluence sú lenivé - v malých otáčkach neťahajú, vo vysokých žerú a sú hlučné.. Nehovoriac o tom že som čítal mnoho sťažností na rozpadávajúci sa interiér Renaultu po 3-5 rokoch, za tie prachy si radšej kúpim Ladu.. Naproti tomu motor z desiatky ťahal slušne už odspodu, možno že tých 5 kW v prospech fancúzskeho pohonu sú len na papieri.. Myslím že by som sa vede s mieriť so 75kW (ale filter, sviečky a čipovať by som to dal tak či tak..)

Tá 1,8 vyzerá sympaticky, vďaka VVT by to mohol byť na sedliacke pomery "športový motor", čo by celkom stačil na údiv pohoničov zdochlín typu 1,3 TSI od fauvé. Ale na japoncoch som v živote nejazdil, žiaľ neviem objektívne posúdiť.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv čer 18, 2015 06:09
od Luděk Musil
DJW píše:Predpokladám že si mal na mysli evolúciu motor 2112x (pre nezasvetených, áno, čislovanie sa prekrýva s číslovaním motorov). ...
Hm ... myslím, že ne. Podívej se na záhlaví onoho dokumentu. Je tam napsáno 27. února (febrala) 2012 :idea: . L.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv čer 18, 2015 12:33
od DJW
Nechcem sa hádať, je možné, že od nich upustia. Ale na viacerých (i keď neoficiálnych) ruských stránkach som čítal že by sa mali použiť aj pôvodné ruské motory - tému sledujem každé 2 týždne :)
V podstate výroba pôvodných 8 a 16 ventilov tak či tak beží kvôli Grantám, tak mi príde logické že sa budú snažiť použiť aj osvedčený pohon.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv čer 18, 2015 20:05
od zelvotron
Jako že ta 1,8 by byl lada motor 2112.. ? Tak to by bylo fajn kdyby se sním konečně vytasili po dvaceti letech, časování ventilů (natáčení vačky) měl jen čistě mechanicky tlakem olejem ve forichtungu na kole sací vačky.