Lada Vesta
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada Vesta
Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.
®; Člen LKCS
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
Asi to bude souviset s textem v tomto článku.
http://www.zr.ru/content/news/789656-av ... u-dilerov/
Je to sice jen o ruských prodejcích, ale podobný požadavky má AvtoVAZ asi i v Evropě.
Stručně: začala prověrka prodejců, jestli splňují požadavky vypracované už v roce 2013, nyní před zahájením výroby nových modelů by rádi aby byly u prodejců tyto požadavky splněny. Jinak s nimi AvtoVAZ ukončí spolupráci a umožní prodeje jen do konce roku. Nyní by mělo být v autosalonech do 15 automobilů, budova má být reprezentativní. Investice do obnovy každého autosalonu můžou být až 100-150 mil. rublů. Prověrka autosalonů ukázala, že spousta autosalonů nesplňuje požadavky fabriky a pokuď se autosalon nechce rozvíjet spolu s automobilkou nebo nemá možnosti rozvoje, není konkurenceschopný.
http://www.zr.ru/content/news/789656-av ... u-dilerov/
Je to sice jen o ruských prodejcích, ale podobný požadavky má AvtoVAZ asi i v Evropě.
Stručně: začala prověrka prodejců, jestli splňují požadavky vypracované už v roce 2013, nyní před zahájením výroby nových modelů by rádi aby byly u prodejců tyto požadavky splněny. Jinak s nimi AvtoVAZ ukončí spolupráci a umožní prodeje jen do konce roku. Nyní by mělo být v autosalonech do 15 automobilů, budova má být reprezentativní. Investice do obnovy každého autosalonu můžou být až 100-150 mil. rublů. Prověrka autosalonů ukázala, že spousta autosalonů nesplňuje požadavky fabriky a pokuď se autosalon nechce rozvíjet spolu s automobilkou nebo nemá možnosti rozvoje, není konkurenceschopný.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Lada Vesta
15 automobilu? tvl aby po nas nechteli, abychom jim neco puciliCrocodile píše:Asi to bude souviset s textem v tomto článku.
http://www.zr.ru/content/news/789656-av ... u-dilerov/
Je to sice jen o ruských prodejcích, ale podobný požadavky má AvtoVAZ asi i v Evropě.
Stručně: začala prověrka prodejců, jestli splňují požadavky vypracované už v roce 2013, nyní před zahájením výroby nových modelů by rádi aby byly u prodejců tyto požadavky splněny. Jinak s nimi AvtoVAZ ukončí spolupráci a umožní prodeje jen do konce roku. Nyní by mělo být v autosalonech do 15 automobilů, budova má být reprezentativní. Investice do obnovy každého autosalonu můžou být až 100-150 mil. rublů. Prověrka autosalonů ukázala, že spousta autosalonů nesplňuje požadavky fabriky a pokuď se autosalon nechce rozvíjet spolu s automobilkou nebo nemá možnosti rozvoje, není konkurenceschopný.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Lada Vesta
Dobrá výmluva. Kdyby část prodejny nebyla zpočátku prázdná, pak nepronajímali poslední léta nejdříve sušeným květinám, v současnosti lékárně, tak by se tomu dalo i věřit.Raduz píše:Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.
Dolní část prodejny lékárny bude mít včetně zázemí nejméně 150 m2, možná víc. Kdyby se u nich někdo zamyslel nad celkovým uspořádáním prodejny, tak je to fantastickej barák na skvělým místě, kde jsou na ně zákazníci zvyklí. Určitý potenciál prostoru má i zadní dvůr u rampy. Chlapi lítaj pro díly do suterenu. Objekt je podsklepený. Zatím to pár let vypadá, že mají víc prostoru, než dokážou využít. Prodej v tak velkým, aby potřebovali větší prostor asi nerozjedou.... Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj s lepším napojením na dálnici, no tak to bude mazec. Sem dojedeš jak autem (přímo v místě ještě nejsou zóny parkování), tak MHD. Chápu, že tohle všechno by při případné změně umístění prodejny zřejmě nikoho nezajímalo.
Re: Lada Vesta
To teda rozjíždí, jak za starých časů! Ale, aby sme to nezakřikli...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
... a ještě tím ztratit tak pěkný název ulice . L.tomass píše:... . Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Lada Vesta
Ano pro majitele lady je to MHD důležitý Ještě si zapomněl na svatební salon ale ten se tam dlouho neohřál, a hlavně ve spodním křídle pizzerka. Hlavně bych kašlal na metry, ale dokud tam nebude servis je to o ničem a i ten servis by se tam nechal udělat jsou tam podzemní garáže. No necháme se překvapit, myslím že ty ruský podmínky jsou pro většinu evropských prodejců nepřijatelný.tomass píše:Dobrá výmluva. Kdyby část prodejny nebyla zpočátku prázdná, pak nepronajímali poslední léta nejdříve sušeným květinám, v současnosti lékárně, tak by se tomu dalo i věřit.Raduz píše:Ptal jsem se minuli tyden v Sadsky co ta delegace s Togliati a povidal p.N.ze jim je Konevka jako autosalon mala, pry to chtej rozjet na velky plose, ale kdyby si mne zabil nevi uz ty ctverecni metry asi 300m2 jako minimum ale fakt nevim.
Dolní část prodejny lékárny bude mít včetně zázemí nejméně 150 m2, možná víc. Kdyby se u nich někdo zamyslel nad celkovým uspořádáním prodejny, tak je to fantastickej barák na skvělým místě, kde jsou na ně zákazníci zvyklí. Určitý potenciál prostoru má i zadní dvůr u rampy. Chlapi lítaj pro díly do suterenu. Objekt je podsklepený. Zatím to pár let vypadá, že mají víc prostoru, než dokážou využít. Prodej v tak velkým, aby potřebovali větší prostor asi nerozjedou.... Jestli mají plány šoupnout prodejnu někam na okraj s lepším napojením na dálnici, no tak to bude mazec. Sem dojedeš jak autem (přímo v místě ještě nejsou zóny parkování), tak MHD. Chápu, že tohle všechno by při případné změně umístění prodejny zřejmě nikoho nezajímalo.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Lada Vesta
Presne do ted prodavali Nivu + jeden model Lady tak asi malo kdo bude mit ty metry....
®; Člen LKCS
Re: Lada Vesta
Píšu tam DO 15 automobilov, takže asi môže byť aj menej.. Je pravda že súčasní díleri na Slovensku , na Ukrajine ale trebárs aj v Srbsku tomu imidžu veľmi neublížili, niet divu že sa na Ladu pozerajú ako na pohrobka minulosti. Českých posúdiť neviem..
Mimochodom, našiel som pravdepodobné motory pre Vestu:
- eko lacné verzie s typickými Vazovskými 1,6 8v (64kW) a 16v (74,5kW)
- frantícke motory H4Mk čo je benzínová 1,6 známa z Renaultu Fluence (82kW a 85kW)
- v najvyššej výbave by mohol byť voliteľný aj 1,8 VVT (90kW) čo by už pri relatívne nižšej váhe Vesty znamenalo pomerne slušnéhé žihadlo, mľask mľask
Mimochodom, našiel som pravdepodobné motory pre Vestu:
- eko lacné verzie s typickými Vazovskými 1,6 8v (64kW) a 16v (74,5kW)
- frantícke motory H4Mk čo je benzínová 1,6 známa z Renaultu Fluence (82kW a 85kW)
- v najvyššej výbave by mohol byť voliteľný aj 1,8 VVT (90kW) čo by už pri relatívne nižšej váhe Vesty znamenalo pomerne slušnéhé žihadlo, mľask mľask
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Re: Lada Vesta
Želvotrone, pro mě třeba MHD doposud do Autolady důležitý nebylo. Vždycky jsem přijel autem. Ne každý jede pro drobnost pokaždé autem jako já. Kdyby se uvažovalo o servise, když mají podzemní garáže, tak MHD nabude na významu. Jednou jsem posílal do Autolady přítelkyni. Jela MHD. Bylo to poprvé a naposledy, protože nerada kupuje něco čemu nerozumí a co neví jak má vypadat jestli je to dobře. Ne vždy seženeš někoho, kdo Tě odveze a zase přiveze pro auto. Opravy na počkání nebyly a nejsou u Lady zvykem. Teda kromě mého posledního mechanika, ke kterému jsem jezdil asi 12 let do Škoda servisu na 7. ráno a po obědě jsem s autem zase odjížděl. Kvalitních servisů je málo. Servisů na počkání taky. Kombinace obojího ? To už je skoro nemožné. Pro mě je tedy přijatelnější si vzít 1 den volna, než když jedeš do servisu hodinu a ze servisu 1,5 hodiny a totéž si zopakovat při cestě pro auto. Tak místo volna ten čas stejně procestuješ, což je ve své podstatě zbytečné a ještě dražší o cesty navíc. Samozřejmě se to týká opravy proveditelné do 1 dne.
Re: Lada Vesta
Nojo 2012 to je hezky vidět jak se s tím zas patlají, 1,8 to by asi muselo být něco od nissanu i když tak nějak postrádám smysl toho si koupit ladu s motorem od rencka nebo nissanu, to si rovnou můžu jít do bazáče pro ten fluenc.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Lada Vesta
Predpokladám že si mal na mysli evolúciu motor 2112x (pre nezasvetených, áno, čislovanie sa prekrýva s číslovaním motorov).zelvotron píše:Nojo 2012 to je hezky vidět jak se s tím zas patlají, 1,8 to by asi muselo být něco od nissanu i když tak nějak postrádám smysl toho si koupit ladu s motorem od rencka nebo nissanu, to si rovnou můžu jít do bazáče pro ten fluenc.
No od včera som o tom kadečo čítal a tie 1,6 z Fluence sú lenivé - v malých otáčkach neťahajú, vo vysokých žerú a sú hlučné.. Nehovoriac o tom že som čítal mnoho sťažností na rozpadávajúci sa interiér Renaultu po 3-5 rokoch, za tie prachy si radšej kúpim Ladu.. Naproti tomu motor z desiatky ťahal slušne už odspodu, možno že tých 5 kW v prospech fancúzskeho pohonu sú len na papieri.. Myslím že by som sa vede s mieriť so 75kW (ale filter, sviečky a čipovať by som to dal tak či tak..)
Tá 1,8 vyzerá sympaticky, vďaka VVT by to mohol byť na sedliacke pomery "športový motor", čo by celkom stačil na údiv pohoničov zdochlín typu 1,3 TSI od fauvé. Ale na japoncoch som v živote nejazdil, žiaľ neviem objektívne posúdiť.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
Hm ... myslím, že ne. Podívej se na záhlaví onoho dokumentu. Je tam napsáno 27. února (febrala) 2012 . L.DJW píše:Predpokladám že si mal na mysli evolúciu motor 2112x (pre nezasvetených, áno, čislovanie sa prekrýva s číslovaním motorov). ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Lada Vesta
Nechcem sa hádať, je možné, že od nich upustia. Ale na viacerých (i keď neoficiálnych) ruských stránkach som čítal že by sa mali použiť aj pôvodné ruské motory - tému sledujem každé 2 týždne
V podstate výroba pôvodných 8 a 16 ventilov tak či tak beží kvôli Grantám, tak mi príde logické že sa budú snažiť použiť aj osvedčený pohon.
V podstate výroba pôvodných 8 a 16 ventilov tak či tak beží kvôli Grantám, tak mi príde logické že sa budú snažiť použiť aj osvedčený pohon.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Re: Lada Vesta
Jako že ta 1,8 by byl lada motor 2112.. ? Tak to by bylo fajn kdyby se sním konečně vytasili po dvaceti letech, časování ventilů (natáčení vačky) měl jen čistě mechanicky tlakem olejem ve forichtungu na kole sací vačky.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.