Stránka 6 z 8

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon zář 30, 2013 07:01
od smajchl
Ten kombik je bez dokladu, tak sem to uz radsi nepokousel se s tim promenadovat po Praze... Kdyby mel papiry tak bych ho asi ani nechtel rusit, ma vyvarenou podlahu a az na jedny dvere vypada skoro bez koroze...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv říj 03, 2013 12:31
od Panthymaeus (Honza)
Pokud bys měl zájme kombi provozovat, papíry na 044ky i se štítky se tu dají celkem dobře sehnat. :) Rozhodně líp než papíry na 04ku se 1300kovým motorem :/

Cena dokladů se pohybuje kolem 1000-2000Kč (bez EKO)
edit: a většinou jsou k mání tak dvoje za rok...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: čtv říj 03, 2013 14:53
od smajchl
Dneska sem s tim odvozil dost veci o par ulic vedle, ale uz ma podlahu deravou, kousky ty podlahy jsou ted v moji 2101 :-)

A to by nesly pouzit doklady na 21044 na tu tvou trinactku? ??

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: sob říj 05, 2013 11:29
od Panthymaeus (Honza)
Když chci zachovat 1,3kovy motor a auto nechat tak jak je, tak by byl problém. Navíc, kdyby to šlo na 044kový doklady, muselo by být vstřikování atd. Chtěl a zatím pořád chci, aby z toho byla originální 2104ka (navíc co jsem koukal, tak 1,3jek hodně rychle ubývá :D )

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon pro 09, 2013 11:03
od smajchl
Zdar, tak jsem byl ten motor vyzkouset blbnutim na snehu a lehounce jsem to uvaril bez vrtule trosicku v nem bublalo a tesne pred vypnutim zacala mzourat ikonka mazani nechal sem to vychladnout ale od ty doby starter sotva toci, kdyz ale nastartuje zda se mi ze zas jede normalne tady http://www.youtube.com/watch?v=HiNPk3OsNQ4 to je natoceny hned po tom uspesnym nastartovani s nabitou baterkou ktera v jinym aute toci OK v tomhle to toci sotva sotva otoci, pak se mi zdalo ze to udelalo najednou dve normalni otocky a nastartovalo... ale od ty doby uz normalni otocku starterem neudelal... Napeti na baterce 12.6 na prazdno pri startu je cca 9V..

Podotykam ze po oprave motoru kdy byla probrousena hlava od rozvodaku jsem nemenil olej na to vyzkouseni jsem to proste nechal jak je jen dolil trocha... je pekne cernej a moje teorie byla ze pripadny pilinky se zachyti ve filtru...

Co myslite zkurvil sem to nebo je problem nekde ve starteru... dela to tak jedno prevaleni pres kompresi za cca 2sekundy jak to nema silu..

BTW: kdyz zapnu blinkry pekne to cvici s palubnim voltmetrem, u normalnich svetel se tak nedeje...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon pro 09, 2013 13:19
od Vašátor
Starter ... vyhoď ho ven, musí jít rukou takřka zlehka, když ho připojíš na baterii, musí se roztočit do otáček v malém okamžiku. Rozebrat, prohlídnout uhlíky, komutátor, kluzná ložiska, promazat, seřídit vůli rotoru správným vypodložkováním, složit. Práce i s demontáží/montáži na max. 2h. :wink:

Při blinkrech palubní voltmetr chlup lítá normálně - úbytky napětí v palubní síti, "normální" stav.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon pro 09, 2013 13:39
od Petr HC
Pokud starter náhle sníží kroutící moment na cca polovinu, jde většinou o přerušení jedné cesty kartáč, kotva, kartáč, seriová budící cívka. Tyto cesty jsou dvě a jsou zapojeny paralelně. Příčinou může být zaseklý kartáč nebo přerušený jeden z přívodů budící cívky. Kontrola po úpravách popsaných Vašátorem:
Po připojení na akumulátor (venku z vozu) se musí starter stejně živě roztočit na dvojici protilehlých kartáčů. Zbývající dvojici vysunout z držáku.
Pokud se neroztáčí stejně živě, bude pravděpodobně mezizávitový zkrat v budící cívce.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: pon pro 09, 2013 23:59
od smajchl
Diky za bleskovy odpovedi, dava mi to nadeji ze ten motor neni pridrenej ;-) Zkusim to vyndat ten starter a uvidim. Na 1700 je predpokladam jinej starter nez na slabsi kubatury co?

Jo a jeste: to je jako bezna zavada?? Ja jen jestli nahodou neni ten motor 1200 spolehlivejsi.???

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 07:33
od Luděk Musil
smajchl píše:... a lehounce jsem to uvaril bez vrtule trosicku v nem bublalo a tesne pred vypnutim zacala mzourat ikonka mazani ...
Jestli jsi to, podle Tvého popisu, takhle zlehka uvařil a začalo "mžourat" mazání - tak bych právě naopak začal mít obavy o přidřenej motor.
Ale velmi rád bych se mýlil :idea: . L.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 12:37
od Vašátor
Luďku, když je nastavený nižší volnoběh a méně kvalitní olej se přehřeje, kontrolka začne problikávat zcela normálně. Takže toho bych se nebál :)

Na 1700i je použitý jiný starter - rychlejší, nicméně dají se měnit kus za kus. Konstrukčně jsou až na pár detailů takřka identické.

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 12:55
od smajchl
No rychlejsi asi lepsi.. kazdopadne ted je ten 1700 mnohem pomalejsi nez 2101 ;-) ja tomu davam docela sanci kdyz sem to pak nastartoval tak sem s tim dojel domu a mazani nesvitilo... Taky se modlim aby to slo lehce spravit...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 14:00
od ger007
no ono s tymi startermi, mal som ten ickovy na icku a umrel, tak som tam dal 01kovy, a momentalne mam ten 2101 aj na 1,5 16V (je pravda ze uz je tam 3. v poradi, ale vsetky predchadzajuce boli vraky z vrakov :-D)

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 14:54
od smajchl
Takze jsem to jeste jednou zkusil s uplne nabitou baterkou - 13V a hned na prvni otoceni tocila krasne motorem. Motor sice nechtel naskocit obcas si bafnul pak treba i naskocil ale pochvili chcipnul ale myslim ze uz tam nebude skoro zadnej benzin... nalil sem tam 3 litry pred tim driftovanim...

Tak ale ted ladisti radte, co je tohle za haluz, uznavam ze pri vareni chladice byla expanzka plna po okraj a asi i neco vyteklo ven, ze by se nekde neco zkratovalo a ted ta voda uschla???? nedava mi to ale smysl... Ze by motor byl pridrenej a ted se zazracne uzdravil tomu neverim... a predtim kdyz to nechtelo tocit sem zkousel otacet sikovkama remenici a slo to celkem normalne... Co by to mohlo bejt? Docela sem k tomu motoru ztratil duveru, chtel bych neco spolehlivyho do svyho auta...

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 16:04
od Luděk Musil
smajchl píše:... Docela sem k tomu motoru ztratil duveru, chtel bych neco spolehlivyho do svyho auta...
Aha - takže dokud jsi s tím driftoval po letenský pláni, tak to bylo spolehlivý, poté, co jsi to vlastním přičiněním možná i poškodil, tak už k tomu nemáš důvěru?
Sorry, ale :dontknow: ... . L.
PS: dnes zcela avidentně nemám dobrou náladu :roll:

Re: 1700 karburator jaky?

Napsal: úte pro 10, 2013 16:52
od smajchl
Nikdy sem nerek ze to bylo spolehlivy... ja to chtel jen poradne otestovat nez si to necham dat do svyho auta zejo... A ted pokud nevim cim bylo zpusobeny to ze to nechtelo poradne startovat tak tomu moc neverim, dam si to do auta a to me pak nekde necha....

P.S.: Ted si vlastne vzpominam, ze jak sem se s tim starterem trapil ze netocil, ze se mi stalo, ze starter tocil i po tom co jsem vratil klicek do zakladni polohy... Tipuju teda zradu nekde v tom "spinaci starteru" ze tam budou treba opaleny kontakty nebo tak neco.. hm???