Stejně díky za názor, protože víckrát potvrzená zkušennost je vždycky dobrá.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
S kvalitou ruských dílů mi připadá, že to šlo pěkně do řiti. Poslední a dost čerstvá zkušenost je s brzdovou spojovací trubičkou na třmenu. Objednal jsem dva kousky na www.lada-dily.cz kde bylo psáno, že jsou identické. Nikdy jsem je neměnil, teď jen pro pocit a tak nikdy nedošlo na zkoumání, dokud jsem hrubou silou nevypreparoval ty staré. Samozřejmě že stejné nejsou. Nějak jsem jí tam nakroutil, hned jak jsem dorazil do Prahy jsem zajel na Koněvku a za 50,- koupil novou, originální, Ruskou.JmJ píše:Cepu bych se tak uplne moc nebal. Bud ruske nebo nejake normalni jako moog, lamforder a cert vi co. Ne master sport a podobne.
Pružné dráty i pružinky na čepech. Čepy samotné nové nejsou, ale že by byly nepoužitelné si nemyslím. Destička chodila volně, mazal jsem je měděnkou, takže byly jen "přilepené" na vazelíně. Ne přilepené, prostě jen odpor vazelíny. Možná jí zkusím otřít a dát je tam na sucho. Možná do sebe měděnka nátáhne moc bordelu a pak klade velký odpor...Vašátor píše:Byly na deskách namontované takovéty pružné dráty? Čep desky není zkorodovaný? Chodila destička volně nebo zadrhávala ve třmenu? Toto všechno by mohlo mít vliv na částečné zaprášení destičky prachem.
Teď jsem tam dal desky bez drážky, je to o chloupek lepší (třeba se teprve rozehrávajítomass píše:A že by vylepšení o drážku a tím další náběžná hrana = víc pískání ?