Stránka 6 z 6
Napsal: stř úno 02, 2011 15:41
od Petr HC
Napsal: stř úno 02, 2011 16:55
od Saša
MPi - nebo li Multi point injection . Takže vícebodové vstřikování . A benzíny předkomůrku nemají , ty mají dieselové motory .
Napsal: stř úno 02, 2011 17:15
od Laďuša
Saša píše:A benzíny předkomůrku nemají , ty mají dieselové motory
Všechny ale ne, ne? Neb licenční motory SEMT Pielstick PA 4 - 185 z Turčianských strojáren v Martine je měly a právě tuta konstrukce byla hodně kritizovaná a v podstatě může za to, že původní řada lokomotiv T466.0/735 ČSD už dojezdila, ač byla hodně početná a první lokomotiva by teprve příští rok dosáhla 40 let.
Napsal: stř úno 02, 2011 17:26
od Saša
Nebylo myšleno že všechny diesely , ale že diesely . Předkomůrka je stará technologie .
Napsal: stř úno 02, 2011 20:17
od Jany_RS
Petr HC, mysliš totu
http://www.jawamania.info/tree/images.a ... eid=234241 ta sa ti pači?,???

sice po renovacii,krasny lak,chromove časti by to može inak vyzeralo
a k tej montaži,stači zobrat cele vstrekovanie z feldy a napojit na hlavu lady, pravdepodobne by tam išiel medzi sanie a kanaly v hlave nejaky medzikus,že??
a keby som to mal ako by som to upravoval to vstrekovanie,na flashovanie,upravu nastaveni v pamäti by trebalo aj auto testovat na brzde,ne?
Napsal: stř úno 02, 2011 23:15
od MartasBrno
Jany RS píše:a k tej montaži,stači zobrat cele vstrekovanie z feldy a napojit na hlavu lady, pravdepodobne by tam išiel medzi sanie a kanaly v hlave nejaky medzikus,že??
a keby som to mal ako by som to upravoval to vstrekovanie,na flashovanie,upravu nastaveni v pamäti by trebalo aj auto testovat na brzde,ne?
No, to právě nikdo neví. Dostat auto do stavu že vrčí nen ítakovej problém, vždyť to tu kolega zdárně dotahuje do konce! Jenže ti nikdo nepoví, co z toho vyleze. Konstrukce těch motorů přímo vybízí k přestavbě, taky ji chci udělat, jenže ty motory prostě nejsou stejný! Tím vstřikováním motoru zřejmě docela pomůže, což je motivace i pro mne, ae těžko z toho vyleze technologické maximum, když ten naroubovaný systém je určený na jiný motor.
Můžeš říct, proč by pomocí čiptuningu nemohl jít zvýšit výkon? Nebo snížit spotřeba? Koukni se na vzájemné relace těchto veličin někam do literatury, hledej závislost na směšovacím poměru.
Změnu směšovacího poměru nebo předstih nepodceňuj, vždyť to jsou zásadní parametry pro chod motoru.
Literatura: V.Motejl, K. Hořejš: Učebnice pro řidiče a opraváře automobilů, vydala Littera Kovařík, Brno 1998.
[ Komentář přidal: Laďuša: so únor 05, 2011 14:54 ]
Opraven autor citované pasáže
Napsal: čtv úno 03, 2011 09:55
od dusin
Doporučuju probrouzdat tyhle stránky:
http://www.ignitech.cz/
S jejich techinkou mám zkušenost a funguje na výbornou a ce 23 000 za plně otevřené vstřikování je za hubičku.....
Napsal: pát úno 04, 2011 17:06
od Puhi
Napsal: pát úno 04, 2011 17:46
od Jany_RS
Puhi,

Napsal: pát úno 04, 2011 18:31
od Puhi
[ Komentář přidal: Laďuša: pá únor 04, 2011 18:57 ]
Ale no tak, klucí...
Napsal: sob úno 05, 2011 12:58
od Jany_RS
ono to mpi by sa to dalo nejak namontovat,prerobit,ono všetko sa da ale problem by asi bol že jak to nastavit,aj čo davaju škodovkari agregat z fabie alebo s feldy,tak prerabaju vstrekovanie na karburator,resp.dva karbce z dôvodu že to nie je kde nastaviť a je to lacnejšie.

Napsal: sob úno 05, 2011 14:12
od peet2101
Napsal: sob úno 05, 2011 22:35
od MartasBrno
Puhi,
Jany_RS, studuj a neplácej. Je toho hodně co se můžeš dozvědět z literatury.
madarska stranka-zaujimave veci
Napsal: úte úno 08, 2011 18:32
od Jany_RS
Na madarskej stranke
http://zsiguli.hu/ som našiel nejake veci ohladom vstrekovania do lady.Google to preložil
-a maju tam aj ine zaujimave veci nie len na anglickej stranke ale aj na madarskej ešte viac,len ono s googlom sa to tažšie čita
-a Majo ma MPi z nivy a upravuje ho(stary tuner

),len ešte to nejde tak jak ma