5kvalt a iné patálie s mechanickou časťou 21044
Moderátor: Moderátoři
Chcel som silou mocou, aby sme dnes ráno odviezli od nás starú sedačku do zberného dvora. Dopadlo to hanbou na celú Prievidzu, keď nás viezla Odťahovka značky AVIA. Zhaslo to a ani donucovaním to nenaštartovalo, takže to čo robilo problémy odišlo nadobro. Ako dobre. Dali sme sa odtiahnuť k miestnemu opravárovi žigulíkov, ktorý má hlavne so starou klasikou dlhoročné skúsenosti. Dúfam, že uspeje. Ak by nie, tak asi len autorizovaný ladaservis.
Na vyblikanie závad neostal bohužiaľ čas. Máme Zajednanú opravu nosníka jedného Favorita.
P.S: Odpojenie snímača rýchlosti nepomohlo. Keď bol snímač rýchlosti odpojený, chech engine trvalo nesvietil.
Na vyblikanie závad neostal bohužiaľ čas. Máme Zajednanú opravu nosníka jedného Favorita.
P.S: Odpojenie snímača rýchlosti nepomohlo. Keď bol snímač rýchlosti odpojený, chech engine trvalo nesvietil.
Takže miestny opravár s tým trocha pohol. Vyhodil jednu zmätočnú vetvu elektriky, ktorá mala súvis s plynom a docielilo sa toho, že to auto určitú dobu po naštartovaní ide ako má. Potom, keď sa to rozohreje, tak to zas chcípa na voľnobeh. Ale už máme aký taký smer, ktorým sa pustiť. Dnes sme zdemontovali niektoré vetvy primitívneho imobilizéra a alarmu. A bude nasledovať vyblikanie závad, ale toto voľno to už nebude.
mne to robil kombik, ze po zohriati chcipal - bol vadny snimac polohy skrtiacej klapky - stale ukazoval pootvorenu - diagnostika to nehlasila ako zavadu len v pc sa to ukazalo - tvrdilo ze je pridany plyn na 8% aj ked nebol
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Sid píše:Každopádne asi postupne povymieňame všetky tie snímače za nové
Sid píše:chceme to mať čo najspoľahlivejšie.

to jsi napsal v podstate dve vzajemne se vylucujici veci. Budto to chcete mit spolehlive tak tam nechate puvodni dily (vymenite jen spatny za jiny, nejlepe pouzity) nebo vas to bavi a chcete poznat ten system dokonale tak vsechny cidla vymenite za fungl nove

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
presne tak, pokud to funguje tak do toho nevrtam. Pokud neco odejde, snazim se najit CO odeslo a to vymenit a ne menit veci "preventivne", navic jeste za ove
To mi pripomelo Patracuv snimac polohy skrtici klapky, ktery vymenil za novy - jak se osvedcil pouzitej funkcni bazmek

To mi pripomelo Patracuv snimac polohy skrtici klapky, ktery vymenil za novy - jak se osvedcil pouzitej funkcni bazmek

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Aj by sme chceli ten systém poznať dokonalo, aj to chceme mať spoľahlivé. Samozrejme že sa budem snažiť zistiť najprv príčinu, aby som vedel, čo bolo v chybe. Veď tie diely nestoja korunu a musia mať nieakú kvalitu. Len za nový krokový motorček som dal 120 eur.
A ešte mám slabosť na totálne precíznu robotu, že všetko musí ako nové nielen fungovať, ale aj vyzerať, čo sa zatiaľ u 21044 nedarí dosiahnuť.
Keď si zoberiem ten Pátračov príklad, že kúpil diel a bol vadný. Tak tam namontoval starý, ale funkčný. Lenže ten starý už je opotrebený a je len otázkou času, kedy zas odíde. Toto je pre mňa cesta ako sa stať večným opravárom, ktorý bude každú chvíľu vymieňať jeden starý črep za druhý a to ja nechcem.
A ešte mám slabosť na totálne precíznu robotu, že všetko musí ako nové nielen fungovať, ale aj vyzerať, čo sa zatiaľ u 21044 nedarí dosiahnuť.
Keď si zoberiem ten Pátračov príklad, že kúpil diel a bol vadný. Tak tam namontoval starý, ale funkčný. Lenže ten starý už je opotrebený a je len otázkou času, kedy zas odíde. Toto je pre mňa cesta ako sa stať večným opravárom, ktorý bude každú chvíľu vymieňať jeden starý črep za druhý a to ja nechcem.
A o tom Lada je ! Myslíte že já když tu a tam něco klepne na nápravě jdu a zjišťuji co to bylo ? NE !!! Jednou za rok když je vhodná konstelace hvězd skouknu celé auto (cca hodina) a mám na rok pokoj . Řeším jen věci které se vysypou nečekaně (třeba upadlý výfuk) .Drobek81 píše:presne tak, pokud to funguje tak do toho nevrtam.
Takže se raději ptej , nebo studuj jak íčko funguje a neutrácej za věci které nevíš že jsou vadné a navíc se jejich funkce dají testnout za několik vteřin zdarma bez nutnosti specielních přípravků .Sid píše:Aj by sme chceli ten systém poznať dokonalo,
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
A práve to sa mi na aute nepáči. Chcel by som to mať ako nieaké super luxusné auto, na ktorom nesmie nič ani len vrznúť. A keď áno, tak okamžite zistiť príčinu a vykonať nápravu. Nie ako sockavrak ( čim to momentálne je a dlho ešte bude ) ktorý je celý rozheganý a ktorý sa musí najprv rozsypať aby sa na ňom niečo urobilo. A rozsype sa to, keď to auto je najviac treba. Mňa nemrzia peniaze do toho investované, ani keď vymením niečo, čo nebolo vadné. Hlavne aby bolo všetko tip-top.
Vyblikali sme závady. Sú tri:
15- teplota chladiacej kvapaliny- zvýšené napätie signálu
22- poloha škrtiacej klapky- nedostatočné napätie signálu
34- absolútny tlak-nedostatočné napätie signálu.
Ako by sme mali ďalej postupovať? Tej tretej závade nerozumiem. Čo je to absolútny tlak?
Vyblikali sme závady. Sú tri:
15- teplota chladiacej kvapaliny- zvýšené napätie signálu
22- poloha škrtiacej klapky- nedostatočné napätie signálu
34- absolútny tlak-nedostatočné napätie signálu.
Ako by sme mali ďalej postupovať? Tej tretej závade nerozumiem. Čo je to absolútny tlak?
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
tlak meri ten bazmek vedle palivoveho filtru - vede do nej hadice od podtlaku a konektor. Je to takova cerna vec, rozmery tak 80x40x15mm.
Zkus nejdriv sundat hadici a profouknout, muze byt jen zanesena.
A postup zkus nejlepe dle prirucky, tam je to popsano krok za krokem a kupodivu dojdete k cili
Zkus nejdriv sundat hadici a profouknout, muze byt jen zanesena.
A postup zkus nejlepe dle prirucky, tam je to popsano krok za krokem a kupodivu dojdete k cili

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Krista ja už na to nemám nervy
Najprv vyblikávať, teraz zas treba príručku, ktorú nemám a nikde ju nemôžem nájsť. A potom čo ešte
Ja to rozjebem, rozkopem a rozdrtím na prach. Skurvený ruský krám. Som bol kokot, že som to navrhol kúpiť. Zlatá embéčka, to opraví každý a všade. Nie tento pseudomoderný krám, s ktorým sa musím jebať sám, lebo nikto sa tomu nerozumie a pošle ma s tým každý dopiče, miesto toho, aby som sa venoval tomu, čo chcem.. Boha takto sa zlostiť a ešte v nedeľu. A potom ži sto rokov.
[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 27, 2011 14:30 ]
Klidni mluvu! Nejenom, že to je neslušný a hnusný, ale taky se to rozchází s pravidlama, bod 4 a 5.










[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 27, 2011 14:30 ]
Klidni mluvu! Nejenom, že to je neslušný a hnusný, ale taky se to rozchází s pravidlama, bod 4 a 5.
To nebudeš muset v prach se to promění samoSid píše:Ja to rozjebem, rozkopem a rozdrtím na prach

No ověřil bych kostry . Těch závad je tam nějak moc a mohou mít příčinu v napájení .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Sid, klíííííd, žádný stres, život máš jen jeden. každý krok je bolestný problém? Neber to tak, prostě to není to MBčko. Mimochodem, to MBčko by taky mělo mít kvalifikovanou osobu. Když to bude spravovat laik, taky to může zdrbat, že to nepojede a bude žrat. Holt, máš skoro moderní vůz. Nemysli si, že lidi s favoritama a s feli - jednobod jsou nadšení, když se něco podělá. Taky neví, co by s tím dělali.
A na ten perfekcionismus - to je nesmysl, já tím trpím taky, ale už jen virtuálně - prakticky to nejde stíhat. Můj mistr, životem opleskaný mi řekl, Martine, tebe to jednou zabije. Měj rozum.
No a možná se té stovky nakonec dožijeme

A na ten perfekcionismus - to je nesmysl, já tím trpím taky, ale už jen virtuálně - prakticky to nejde stíhat. Můj mistr, životem opleskaný mi řekl, Martine, tebe to jednou zabije. Měj rozum.

No a možná se té stovky nakonec dožijeme
