Stránka 6 z 12

Napsal: pon pro 06, 2010 19:32
od MartasBrno
Aha, roky 66 a 67. Tak to potom jo. :) Teď jsem koukal na nějaký videjka, a po těchto byly asi ty s tím velkým bílým sklem a jako poslední pak ty s tím okýnkem... Jinak je jasný proč za to chce dotyčnej tolik peněz - asi ty skla už moc lidí nemá, nebo neví, že je někdo může chtít...

Jinak oboustranný asi budou.

Napsal: pon pro 06, 2010 20:27
od Petr HC
Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.

Napsal: pon pro 06, 2010 21:09
od rosta
znám kořena kterej dotáh z německa po revoluci 1.3 warťase- ten byl ve špičkovým stavu až na motor -ten byl K O -majitelka jela bez vody a uvařila ho-tak ho koupil za pár kaček a potom sehnal 16tku z golfa a dal ji tam.......normálně letadlo.... :shock:

Napsal: úte pro 07, 2010 08:06
od Marek
Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...

Napsal: úte pro 07, 2010 10:23
od zelvotron
Petr HC píše:Toto se za mnou hnalo na dálnici mezi Budyšínem a Drážďanami (OBR). Říkám si - Ty mi smrdět nebudeš. Jel jsem se služební Felinou 1600 L+K. Když se mě držel ještě ve 160ti, nechal jsem ho předjet a hele - nesmrděl - W1,3 s motorem Golf.
Co je to za divný celočervený světlo, uprostřed má být couvačka snad ne?

mmch, třeba tam měl komplet stejný hnací ústrojí jako v tý felině :wink:

Napsal: úte pro 07, 2010 11:11
od DJW
Ahojte. Pozerám že je tu celkom živo.. :)
K zapaľovaniu: naozaj som pri väčšom oktánovom čísle znižoval predstih. Je to teoretický paradox, ale aj po tých 13 rokoch by som bol schopný prisahať, že to tak chodilo lepšie. Povedal by som, že sa pod to podpísali rôzne vplyvy - povodné mechanické zapaľovanie, vplyvy prípravy zmesi atď. Predsa to auto bolo už vtedy podstatne staršie ako ja a bolo v pôvodnom stave. Inak ako som písal, takto nastavený motor chodil dobre vo vysokých otáčkach, na nízkych sa mu vôbec nechcelo (rozhodne menej ako s pôvodným nastavením).

K motorom a výkonom: vyše 100 koní sa dalo vydupať aj s trojvalca. Modely Melkus a buginy s dvoma motormi mali ešte vyššie výkony.

Vintera: nastavovanie zapaľovania.. Pracné mi ani tak nepripadalo, stačilo vyhnúť ŠPZ (mal som ju na tento účel pripevnenú na dvoch plechoch zohnutých do U) a cez medzeru v nárazníku prestrčiť dlhší šroubovák. Mne skor robili problémy staré, vybité kladivká, po dotiahnutí aretačnej šrouby aj tak vždy vykazovali iné hodnoty. Možno aj odtiaľto pramení záhada so zníženým predstihom..

Napsal: úte pro 07, 2010 16:36
od Saša
A k 1.3 nebo 1.6 dopasovat 5Q převodovku z favorita . Nutno použít mezikus z 1.6 Felície a udělat nový přední držák převodovky . Poloosy pasují .

Napsal: úte pro 07, 2010 17:45
od Trabantolog
Nejen přední, přesněji boční ale i zadní držák a to nejlépe na 3 šrouby a posunout motor trochu k podběhu.

Napsal: úte pro 07, 2010 18:07
od EMI
Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?

Napsal: úte pro 07, 2010 18:15
od rosta
EMI píše:
Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramena

Napsal: úte pro 07, 2010 18:43
od Trabantolog
rosta píše:
EMI píše:
Marek píše:Jo, to věřím. Vždyť kolik to váží? - osm set kilo? Možná ani ne...
já zase slyšel, že s těma golfovýma motorama nic moc - říkal mi to osobní plynař, kterej mi dával lpg do žigula a wrt. upgradeoval právě aby to moh přestavět na LPG a podle něj 2T tahal líp.

jinak k váze, já myslel, že to má přes tunu, dyt to má dole samonosnej rám ne?
rám to sice má ale když je odstrojenej odnesou ho dva chlapi v ruce-je to jen taková velká jakoby kapka-vpředu zůžení pro uložení motoru směrem dozadu se rozšiřuje a vzadu je velkej oblouk a na jeho krajích jsou nezávisle uložený šikmý zadní ramena
Rám Wartburga http://trabantolog.unas.cz/2010/09/Wart ... l#foto1019

Napsal: úte pro 07, 2010 21:18
od vintera
Saša píše:
rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.

Napsal: úte pro 07, 2010 21:23
od zelvotron
:P
Obrázek

Napsal: úte pro 07, 2010 21:27
od vintera
DJW, právě tři miniaturní opotřebená silonová kladívka a jejich šroubečky byly tím problémem, jak píšeš a klečení u motoru taky nic moc poloha. Ještě nějaká kladívka někde mám.

Napsal: stř pro 08, 2010 10:07
od Trabantolog
vintera píše:
Saša píše:
rosta píše:varťase byla blbá jedna dost podstatná věc-
A druhá byl převodový poměr řízení . Od středu na krajní polohu bylo snad 3.5 otáček volantu . S tím když dojde ke smyku tak člověk nestíhá ručkovat .
On Warťas do smyku až tak moc nejde, je spíše nedotáčivý, leda s plným kufrem cementu, pak stačí přidat plyn a jede.
Je to od krajních poloh 3,5 otáčky, Trabant má jen 2,5 takže s Wartburgem jet slalom je o uzel na rukách.