Stránka 6 z 7
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř úno 27, 2013 14:07
od Hanuš
kde seženu silikonový
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř úno 27, 2013 14:24
od martas
Jsem to poplet jsou to neoprenový... tady je na ně odkaz
http://www.aci.cz/univerzalni-dily-univ ... 51664.html stímhle prodejcem nemám zkušenost, kupoval jsem je u nás v servisu... montáž luxus -
http://www.aci.cz/9900p90r-pneumaticky- ... 17512.html
Re: pořád opravuji
Napsal: stř úno 27, 2013 21:34
od Kolben
vik2 píše:Nejlepsi by bylo dat ten kram do pr... a koupit neco poradneho. To asi nechces slyset.
Kvalita druhovyrobnich dilu je mizerna, co jde nekupuj - Ruske, Ukrainske, Polske, ale znackove.
Prachovky - jakou do nich davas vazelinu?? Nektera je žere... Jinak prachovek je taky mnoho vyrobcu / kvalita
Gufero v difu - na to ma vliv odvzdusneni difu, mozna jsi tu cetl jak jsem psal o predelani odvzdusneni na hadicku vyvedenou nekam vysoko. To by ti na 90% pomohlo.
Kohout topeni, - ten se tu nekde nabizel keramickej a nebo to predelavali na topenarske kohouty...
Mas Ladu, takze je normalni opravovat a porad dokola to same, pokud to nejak nevylepsis nebo nedas znackovej dil.
Možná jsem blbej, ale ruskej díl není pro Ladu značkovej? Nebo jaks to myslel? Dík.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: čtv úno 28, 2013 09:29
od Majo
Rusky diel neznamena diel vyrobeny v Togliatti. Te sa ku nam takmer ani nedostanu, pretoze ako uzivatelia tak predavajuci uprednostnuju cenu. A rozdiely v cene medzi original dielom vyrobenym v Togliatti a dielom vyrobenym Sergejom v Krasnojarsku na kolese alebo drevenom klate byva casto dvoj-troj nasobny. A predavacovi v obchode to ani nevysvetlis, pretoze medzi nim a jeho predajnou je este kopa dodavatelov a subdodavatelov, takze v konecnom dosledku sa ani nedozvies aku "znacku" vlastne objednavas/kupujes.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pát bře 01, 2013 07:10
od vik2
Majo to dobre rozvedl.....
U kamose jsme menily cepy, koupil TRW tusim, uz na prvni pohled bylo videt, ze jde o jinou kvalitu. A tak je to u vetsiny ND. proste prvni hledat jinde nez na Lada dilech.
Ty neoprenove manzety, parada, do tech pujdu taky, az budu menit. Pokud nahodou driv nebudou tuhe
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 09:32
od ZTS
Co je prosím tady toto a kam to patří
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 09:58
od ger007
to je ten tvoj hladany snimac rychlosti
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 10:03
od ZTS
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 10:27
od Kolben
Spíše byl, jak tak koukám
Nebo je to jenom protikus konektoru?
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 13:21
od Luděk Ondrůch
Je to jenom konektor, Protikus má cca 20 cm kabelu.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: pon bře 04, 2013 16:03
od ger007
zle som sa vyjadril do tohoto sa to cidlo zapichuje
http://www.lada-dily.cz/data/shared/fil ... 143258.jpg
toto je ten snimac rychlosti, akurat toto je pre MPI a konektor ma obdelnikovy pre SPI je gulaty
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř zář 25, 2013 19:31
od mdok1
Dobrý večer. Ako nový majiteľ jemne jazdeného auta Lada Niva som dal ošetriť dutiny podvozku. Mechanik, kamarát, si prišiel po auto ku mne domov a išiel s ním do dielne. Poobede prišiel po mňa a keď som si sadol za volant a ako obvykle zaradil jednotku a stlačil plyn, tak auto vyštartovalo ako raketa:)) Pointa, plyn išiel od začiatku ťažko, na lýtku som mal pomaly svalovku. Myslel som si, že tak má byť, veď Rus je Rus:)) No lenže jemu to nedalo, tak sa pustil do plynového pedála, lanka atď.. výsledok ako mi povedal, že to bolo opačne zmontované, od výroby. Teraz auto ide ako švajčiarska hodinka, chod motora presný, plyn reaguje aj na jemný dotyk a s ním aj motor. To je zmena nie o 360 st, ale rádovo viac. Úplne iné auto, bez problémov akceleruje porovnateľne s inými bežnými súčasnými autami. Takže toľko k Nive:)) Teraz, po tejto "úprave" mi pribudol ďalší dôvod si myslieť, že to auto je fakt dobré..aj tie ruské prekvapenia majú svoje čaro:))
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř zář 25, 2013 19:37
od Luděk Musil
mdok1 píše:...No lenže jemu to nedalo, tak sa pustil do plynového pedála, lanka atď.. výsledok ako mi povedal, že to bolo opačne zmontované, od výroby. ...
Tomu nerozumím ... hele řekni nám jedno malé tajemství: co je to za model, motorizaci, rok výroby a tak ... . L.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř zář 25, 2013 19:50
od mdok1
Niva 21214, rok výroby 2008, som druhý majiteľ, pri kúpe, teda za 5 rokov malo auto 18200 km, k tomu servisná knižka. Predchádzajúci majiteľ bola žena. Z opráv po kúpe: opotrebované ložisko vodnej pumpy a dotiahnutie ložísk na predných kolesách, čo zlepšilo stabilitu auta. No a klasika, výmena olejov, vzduchového filtra.. mechanik si to pozrel, ešte treba doladiť spojku ( na čo som sa tu vo fóre už pýtal) a treba vymeniť silent blok na prídavnej predovke, pri preradzovaní počuť klepnutie pod sedadlami. O plyne Ti to hovorím len tak,ako mi to povedal. Ale spýtam sa podrobnejšie.Ten plyn ide ozaj ľahko a motor na neho reaguje absolútne presne a citlivo. Fakt veľká zmena. Na moje prekvapenie.
Re: Pár problémov s Nivou
Napsal: stř zář 25, 2013 19:53
od mdok1
A ešte som zabudol,blbol imobilizér. Stačilo odpojiť batériu a znova ju pripojiť a už to nejak zázračne ide:))