Je takový problém domontovat pásy?? díry tam na to jsouPavel V. píše:Možná by stálo za úvahu zjistit zdali na Rakouské dálnice pustí auta s plnou osádkou(vzadu děti) bez zadních pásů..... I u nás tahle vyjímka z provozu trvale končí prosincem 2010 a pak už jen autem s pásy, děti tam do 18 nedáte
Návrh na letní dovolenou 2010
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Byli jsme v polských termálech http://www.termyuniejow.pl/pl/index.php?g=15 bardzo polecam
Ubytovat se můžete v Kasztelu, koupání v solance je opravdu báječné, cenově nenáročné, vhodné i pro prťata, cesta z Trutnova trvala jen 5 hodin atd...
Ubytovat se můžete v Kasztelu, koupání v solance je opravdu báječné, cenově nenáročné, vhodné i pro prťata, cesta z Trutnova trvala jen 5 hodin atd...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Pokud by měl někdo zájem na jaře 2011: http://www.termabukowina.pl/
Možno spojit s lyžováním v Tatrách (na polské straně)
Doprava je možná i autovlakem do Popradu.
Možno spojit s lyžováním v Tatrách (na polské straně)
Doprava je možná i autovlakem do Popradu.
Dodge Avenger 2.0 VVT
- Teepee
- Příspěvky: 4322
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Tak letošní dovolenou mám za sebou.
Pohoda, vše se vydařilo, počasí vyšlo, relaxace jak má být.
Kromě strojů na fotkách byly ještě spatřeny bílá 2104 a bílá 2105 (byly rychlejší než foťák visící proklatě nízko
), oboje v dost neutěšeném stavu. Celkově je v městečku Novi Vinodolski díky cestovnímu ruchu zřejmě docela ekonomická prosperita, takže staré či odrané werky moc nevidno.
Pohoda, vše se vydařilo, počasí vyšlo, relaxace jak má být.
Kromě strojů na fotkách byly ještě spatřeny bílá 2104 a bílá 2105 (byly rychlejší než foťák visící proklatě nízko
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Naposledy upravil(a) Teepee dne pát zář 03, 2010 09:05, celkem upraveno 2 x.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Vracím se ke staršímu tématu dovolených.
(stany a ešusy nad ohněm
- to jsem trochu přehnal, no), tak je to spíš tak na jedno- dvoudenní návštěvu. Prostě malý komfort, i když části členstva by to asi taky docela vyhovovalo. Víc informací lze získat třeba na www.lada-welt.de, a kontakty na německé kolegy nakonec máme.
Vrátím se k tipům na klubovou dovolenou - Krym je pro nás jistě skoro exotika, UA bych zkusil v rámci klubu pořešit jednou třeba srazem na vých.Slovensku se zájezdem pro ty, kdo by měli zájem a pár dní čas. To by mohli zařídit naši kluci ze Slovenska.
Z toho vyplývá, že bych osobně podporoval Honzův návrh na Itálii - s tím, že cílem by byla i krásná cesta přes Alpy (šikovně vybrat trasu a pár průsmyků apod.) a za odměnu pak relax u moře, s možností individuální účasti posádek na denních výletech po zajímavých místech. To by šlo dát dohromady. Jinak hnát se po dálnicích až k vodě a pak zpět, to bych pro sebe moc zajímavě neviděl. No je to o názoru, byla by ale docela škoda nechat tu myšlenku úplně usnout.
Co takhle udělat si takový perspektivní plán klubových dovolených na pár roků dopředu? Myslím takové ty delší cesty. Asi by byla napřed trochu hádanice o pořadí, ale pak by se nám tam vešel i ten Krym, i Chorvatsko, zajímavé Bulharsko (všude tam jsou také lada-kluby) nebo i řada dalších cílů. Dokonce i krásná jižní Francie nebo nějaký ten sever?
Prostřídat finančně schůdnější a nákladnější akce. Lidi by se pak mohli podle svého zájmu v předstihu připravit finančně i technicky, a nekolidovalo by to tolik s aktuálními rodinnými plány dovolených.
No nic, je to jen takový nápad a příspěvek do debaty, když to tady čtu... brum, brum, nezávazně![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Jako schůdnější tip na setkání východoevropských vozů bych pro všechny viděl německý Magdeburg. Vzhledem k tomu, že to ale probíhá tak nějak syrově germánsky - nebo východoevropsky?radek mb píše:Já jsem spíš uvažoval o tom,dojet na setkání čili sraz východoevropských vozů v Anglii.Zatím jsem to na netu nehledal,ale ta akce existuje a nápad je to předběžný.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vrátím se k tipům na klubovou dovolenou - Krym je pro nás jistě skoro exotika, UA bych zkusil v rámci klubu pořešit jednou třeba srazem na vých.Slovensku se zájezdem pro ty, kdo by měli zájem a pár dní čas. To by mohli zařídit naši kluci ze Slovenska.
Z toho vyplývá, že bych osobně podporoval Honzův návrh na Itálii - s tím, že cílem by byla i krásná cesta přes Alpy (šikovně vybrat trasu a pár průsmyků apod.) a za odměnu pak relax u moře, s možností individuální účasti posádek na denních výletech po zajímavých místech. To by šlo dát dohromady. Jinak hnát se po dálnicích až k vodě a pak zpět, to bych pro sebe moc zajímavě neviděl. No je to o názoru, byla by ale docela škoda nechat tu myšlenku úplně usnout.
Co takhle udělat si takový perspektivní plán klubových dovolených na pár roků dopředu? Myslím takové ty delší cesty. Asi by byla napřed trochu hádanice o pořadí, ale pak by se nám tam vešel i ten Krym, i Chorvatsko, zajímavé Bulharsko (všude tam jsou také lada-kluby) nebo i řada dalších cílů. Dokonce i krásná jižní Francie nebo nějaký ten sever?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
No nic, je to jen takový nápad a příspěvek do debaty, když to tady čtu... brum, brum, nezávazně
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ne že bych do toho nějak moc chtěl kecat, ale proč rovnou Krym a ne třeba Oděsa, která je mnohem blíž. Navíc pro cestu se dá dobře použít autovlak do Košic. Aspon my tak letos na jaře jeli do UA. Ráno v 8 jsme vyspalí vyjeli z košic a pak přes Duklu do Polska, tam ostře vpravo a přes přechod Smilnica na Ukrajinu. Cestování naprosto v pohodě, jen jsem se přizpůsobil svižnějšímu tempu místním řidičů. No a ani hranice PL-UA nebyla žádná tragedie, ve směru tam jsme čekali 80 minut, zpátky už jen minut 25. ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
My jeli na severozápad Ukrajiny, proto tahle cesta. Mezi UA-SK je prý lepší přechod v Ubľe, Vyšné Nemecké se nedoporučuje. U nás se dají na netu koupit mapy jednotlivých oblastí, takže navigace je naprosto v pohodě, my takhle koupili Volyňskou a Lvovskou oblast.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
A jak rychle a jakým způsobem to tam probíhá? Na netu byly na přechod PL-UA Chyriv-Smilnica mnohem lepší názory... ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
A jak to probíhá na SK straně ve směru zpět? Co jsem zažil v září ve vlaku mezi Čiernou a Čopem, byla docela hrůza. Arogantní jednání, prolejzali mi věci, jako kdybych pašoval kilo zlata (fakt jsem na to vypadal), sedmičku vodky, co jsem měl navíc jsme s kamarádem na místě vychrupli.
Kontrola dvou vagonů jim trvala hodinu. Na ukrajinský straně naprosto v pohodě, i jednání lepší. Už tam jezdím 22 let a můžu říct, že se to naprosto otočilo, na UA (SSSR) straně to byla pakárna a tedko je to opašně. Holt Schengen... ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Tak v ubli nejak problemy nerobia, ukrajinsky colnik chce do pasu 1e a pasovak 50centov...resp. 10 a 5 hrivien...a na nasej strane ta prekontroluju, pozru pod kapotu ako najvacsi technici
a ides dalej...ale zvyknu pozerat aj po taskach a prehmatavat sedacky, ale to skor len zo zvyku..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
hmmm...tak to my jsem nedali vůbec nic a i tak to bylo v pohodě, ale viděl jsem, že od některých jim na pultík z pasu padaly nějaký mince. Ale většina lidí nedávala vůbec nic. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24