Stránka 6 z 7

Napsal: stř dub 01, 2009 12:08
od Lada Rider
Marek píše:Musí se udělat zásah do odstředivého regulátoru, jinak to nejde.
vycital som, ze treba urobit nieco s tymi pruzinkami, tak ich treba skratit alebo ako na to?

Napsal: stř dub 01, 2009 12:10
od Marek
To se dá těžko vysvětlit, co s tím musíš udělat. Ono to není jen o pružinkách, ale o celém segmentu odstředivé regulace.

Pošli mi rozdělovač, já ho upravím a pošlu zpátky.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:11
od holmer83
Marek píše:Jak jistě víte, od roku 2004 je na trhu Octavia II s motorem 1,9 TDi / 77kW (250 Nm) se vstřikováním Pumpe-Duse. Nyní nastupuje do prodeje motor 1,6/16V TDi se vstřikováním Common-Rail, který má naprosto stejné výkonové parametry jako ta jedna-devítka, jen žere o litr a půl míň, má nižší emise, nižší povinné ručení, nižší hlučnost, nižší provozní náklady a nižší výrobní cenu . Jinak je to "jen motor".
Motory se systémem vstřikování čerpadlo-tryska se v autech neujali tak jak se předpokládalo, a tak jsou zase postupně nahrazovány Common-Railem. Největší nevýhody jsou:tvrdý chod motoru,při vypnutí motoru zůstavá v těle vstřikovače tlak přes 2000 atmosfér, takže tím trpí těsnost vstřikovacích segmentů, další nevýhody jsou vyšší náklady při poruše. PD má ale samozřejmě i svoje výhody a třeba docela slušně se tento systém ujal u nákladních vozidel, tahačů atd.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:11
od Veverka
Musím vás upozornit,že ten nový TDi 1.6 PDF CR 77kw sice vypadá na další modlu všech sektářů s TDi,ale je to common-rail,jakmile budete po určitém nájezdu měnit vstřiky za 60 tisíc kč tak procitnete.
Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:13
od Lada Rider
Marek píše:To se dá těžko vysvětlit, co s tím musíš udělat. Ono to není jen o pružinkách, ale o celém segmentu odstředivé regulace.

Pošli mi rozdělovač, já ho upravím a pošlu zpátky.
hm to by slo, len si zozeniem nejaky druhy aby som zatial nechodil peso :wink: dik zatial

Napsal: stř dub 01, 2009 12:14
od Marek
Veverka píše:Osobně si nikdá nekoupím naftový agregát-cena výměn vah vzduchu,turbodmychadel a nyní i vstřiků za nehorázné kč přece musí zmazat všechny uspory dieselu.

A co klasická rotačka ??? :wink: U mě bez investic už desítky a desítky tisíc km - jen olej a filtry. Ano - už se nedělají :-(.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:16
od Cory
Marek, a keby som poslal aj ja? :) Rovno bezkontakt, planujem ho na 1,7ku so snizenou hlavou o 1mm, teda k.p. 9,91:1.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:24
od Marek
Cory píše:Marek, a keby som poslal aj ja? :) Rovno bezkontakt, planujem ho na 1,7ku so snizenou hlavou o 1mm, teda k.p. 9,91:1.
Můžeš.

Napsal: stř dub 01, 2009 12:27
od Cory
Samozrejme, odmena ta neminie, bud penazna, ale destilovana z ukrajiny :wink:

Napsal: stř dub 01, 2009 12:30
od holmer83
Marek píše:A co klasická rotačka ??? U mě bez investic už desítky a desítky tisíc km - jen olej a filtry. Ano - už se nedělají
Klasická rotačka je zlatá, provozuji Octavii 1,9 TDi 66kW a to auto je prakticky bez investic a jede suprově.

Napsal: stř dub 01, 2009 13:00
od Puhi
Cory a Marek, mohol by som aj ja? tiež bezkontakt, hlava pôjde dole o 1.8 mm na 15ke, keby ho cory vzal rovno so svojim... :roll: :P

Napsal: stř dub 01, 2009 13:33
od Marek
Bylo by nejlepší (pokud je to technicky možné), abyste mi to poslali v jednom balíku, nebo aspoň abych já vám zpátky to mohl poslat v jednom balíku. Poštovné na Slovensko je celkem vysoké a já nekradu, hoši milí :wink:.
Nebo přiložte k rozdělovači kačulky na zpáteční poštovné - pak je mi to jedno.

Rozdělovač upravím komukoliv, mně je jedno, jestli bude jeden nebo jich bude pět.

Napsal: stř dub 01, 2009 13:37
od Puhi
Jasne jasne, vieš že nie zadarmo :wink: len to musim nejak s Corym doriešiť cez icq :scratch:

Napsal: stř dub 01, 2009 13:40
od Marek
Až to bude aktuální, písněte mi SZ, já pošlu adresu, kam to pošlete.

Napsal: stř dub 01, 2009 14:25
od Mirek999
Hlavne klasicke rotacky mely vyhody v tom,ze tam na tom neni skoro zadna eletrika a mohl jsi si to seridit sam,pokud jsi do toho videl.Dnes je PD a CR rizeno samou elektronikou a uz je to vse o penezich.Taky se motory s rotacnim cerpadlem davaly i do jinejch aut.Hodne lidi delalo zastavby,jelikoz se vyhnuli slozitemu predelavani eletriky.
Dnesni cil je,aby auto bylo co nejvice ekologicke a levne na vyrobu.Snaha je takova,aby dokazal motor pracovat s chudou smesi.Jako treba primy vstrik benzinu napr. benzin FSI.
Ono vsechno ma svoje klady a zapory.Naftu taky nechci.Jsem zvykli na benzinove motory s plynem a uz bych nemenil.Urcite dalsi auto bude zase se zastavbou LPG,ale se vstrikem.
Jsem s tim velice spokojeny a pri dnesnich cenach neni co resit.Akorat ta pocatecni investice je vetsi,ale pokud clovek najede mnoho,tak je to super reseni.
U te nafty je nevyhoda tech cen dilu.Myslim PD nebo CR.A na to normalni clovek jentak nema,kdyby se neco stalo.Radsi budu mit v zivote levnejsi variantu,ale s tim,ze kdyz se neco stane,tak budu v pohode jezdit dal a nemusim chodit pesky,protoze nemam na opravu.Zatim tyto systemy nejsou tak stare.Uvidime,jak to bude treba za 20let.