Stránka 50 z 106

Napsal: sob říj 21, 2006 12:20
od Flipper Tom
jiri: na to zapomeň (na to že je výhradní dovozce cs lada) , kelly, autobenex a další berou ze zcela jinejch zdrojů :)

Napsal: sob říj 21, 2006 13:20
od Jiri
Tome, benex, kelly a další právě berou kde se dá a povětšinou druhovýrobu. Lambda sondu , váhu vzduchu dodají přímo od Bosche z nějké evropské fabriky a o něco dráž než CS autolada. Od nich je třeba váha vzduchu zabalená v takový divný papírový krabici zcela bez potisku (bosch fabrika někde v rusku a dodávka přímo pro fabriku VAZ, která pak díly distribuje dál)

Napsal: pon říj 23, 2006 12:00
od Jura Baran
Trochu specialitka, ale alespoň na ukázku pro trochu raklamy by si to CS Lada mohla dovézt. http://www.zr.ru/arch49280.html

Napsal: pon říj 23, 2006 12:14
od tavri
Jednodušší je "dočasně" škrtnout z nabídky dovoz jednoho ze tří modelů. :|

Napsal: čtv říj 26, 2006 13:54
od Laďuša
Jura Baran píše:Trochu specialitka, ale alespoň na ukázku pro trochu raklamy by si to CS Lada mohla dovézt. http://www.zr.ru/arch49280.html
Slinty slint :P

Napsal: pon lis 20, 2006 00:17
od Pavel04
Po sluhy dobe sem zavital na stranky avtovazu a co tam nenajdu - 112 coupe, nevim, jestli to tam na jare nebylo, nebo swem to prehlid, ale je to slusnej stroj: 1,8 16V 100hp (samozrejme diky EURO2 :wink: ), maximalka 200 :twisted: http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/xml.pl? ... age73.y=22

Napsal: pon lis 20, 2006 08:08
od Jura Baran
Tak podle ladaonline.ru má v lednu 2007 začít řádná sériová výroba Lady Priora 2170 (sedan). Bohužel hatchaback 2172 se má začít vyrábět až v roce 2008, za to hned od začátku v plný výbavě (http://www.ladaonline.ru/news.asp?News=4173). O kombíku se tam sna d raději ani nemluví.

Napsal: pon lis 20, 2006 08:10
od Pavel04
No a? Jaky ma vyhody hatchback??? Podle me je to dost blba koncepce, jedina vyhoda je parkovani v rade... Kdyz uz paty dvere tak aspon liftback, tam se muze i neco vejit. Samozrejme zlaty kombi 8)

Napsal: pon lis 20, 2006 10:16
od Jura Baran
A co je 2112? Mimo to, u některých kombíků bývá kvůli vyššímu užitečnýmu zatížení přepracována zadní náprava tak, že z prázdného auta dělá kozu na ledě (Ford, Opel). Zatímco liftback zachovává možnosti přepravy rozměrných nákladů a podvozek má jízdní vlastnosti sedanu.

Napsal: stř lis 22, 2006 14:36
od Ziko
Pavel04 píše:No a? Jaky ma vyhody hatchback??? Podle me je to dost blba koncepce, jedina vyhoda je parkovani v rade... Kdyz uz paty dvere tak aspon liftback, tam se muze i neco vejit. Samozrejme zlaty kombi 8)
Hatchback má tu výhodu, že do něj dáš bez problémů velkou krabici, narozdíl od sedanu a i některých liftbeků..

Napsal: čtv lis 23, 2006 09:06
od tavri
Krabice typu lednička pračka nevozím. Tahám pořád nějaké fošny, trubky a na to je dobrej i sedan. :wink:

Napsal: stř lis 29, 2006 00:03
od ELSIN
Moje zkušenost je, že v 5-ti neobézních lidech, s výletním,chatařským nebo dovolenkářským nákladem,na běžných silnicích a ulicích, kombík má měké vlídné odpružení aniž škrtá zástěrkami o zem i při rychlostech 120-140. (Železniční přejezdy jezdím opatrně). Dálkovou jízdu s plnoštíhlíky nad 80 kg nemám zažitou, usuzuji přímo na hebkou jízdu jako na obláčku, pokud ovšem nepříjde velká nerovnost, tu by bylo nutno předvídat.

Napsal: stř lis 29, 2006 07:55
od tavri
To bude tím, že to máš nový, bez unavených tlumičů a pružin. Já tam mám kostky, zvednuto o 40 mm, vzadu tedy cca 50 mm a stačí pár prken, abych měl z Lady zase Citroena :D
Naproti tomu chválím motor, který si s nákladem hravě poradil při stoupání v pražských Klukovicích a na rychlostním okruhu od Slivence skoro jako bych nic nevezl...

Napsal: úte led 02, 2007 14:54
od tavri
Takhle vypadají ty kostky. Povšiměte si té koroze všude kolem. Kostky jsem tam dával fungl nové na podzim 2004. Rovněž disky ještě nedávno svítily jako nové atd. Tohle auto je na korozi nemocný... :(

Napsal: stř led 03, 2007 20:57
od Pavel04
Vypada to jak po patnacti letech provozu :(