Stránka 49 z 109
Napsal: úte kvě 09, 2006 18:51
od Brandy
Ten polystyren tam bude spis kvuli izolaci nez na vyrovnani plochy. V 06 je na podlaze taky. Jinak k te vlhkosti. Musis proste zjistit, kudy tam zateka a pricinu odstranit. Takze navrhuji zkontrolovat tesneni dveri, ruzne pruchodky na kabely ve sloupcich, pripadne dalsi kriticka mista. Spis asi poradi majitele stejnych typu vozu.
Napsal: úte kvě 09, 2006 18:55
od rudo.
Brandy, ten polystyrén je naozaj na vyrovnanie plochy, musel by si to vidieť, inak dík.
Napsal: stř kvě 10, 2006 08:47
od Jiri
no na mravence to chce koupit neco v drogerii... osobne bych tam nastrikal trochu tetrachloru z hasiciho pristroje:-) dnesni "ekologicke" jedy co jsou pro cloveka neskodne nemaji takovou spravnou ucinnost
Co se tyce vody.. zkusil bych nejdrive ochutnat - kdz bude slana taj je to nekde od spodku jeste nasledek zimy. Kdyz to bude fridex tak je to trochu sladky a kdyz to vypada ze je to bez specificke chuti tak to bude destova voda - muze tam chcat kolem tesneni u dveri, tesneni kolem okna a nebo mas necim ucpany odtoky pod predni kapotou kudy ma odtekat pod auto voda z celniho skla... to bych videl jako nejpravdepodobnejsi.
bohuzel krome izolacni funkce je tam polystyren i kvuli tomu aby mel interier rozumny tvar:-)))
Jestlize vyrobce dava na odiv jak dokaze srat na kvalitu dilenskeho zpracovani tam kde je to i zvenku videt, bylo by blahove si myslet ze se tenhle pristup vyhne nekterym jinym casti auta, zvlast tem kde to neni videt.
Utesneni velkych der doporucuju provest medvedim hovnem a nesetrit s nim! na male diry pomuze rezistin.. nechat zatect a mnohokrat nater opakovat
Ja takhle utesnoval rezistinem diry v zadnich podbezich - bylo to v takovy kapse ktera je nepristupna a neni tam videt - kazdy tyden jen tam injekcni strikackou striknul 20ml rezistinu - a nakonec se povedlo
dan za to bylo nechutne smradlavy auto po dobu cca pul roku
Napsal: stř kvě 10, 2006 09:53
od Jiri
nevim co k tomu linku dodat - tohle je fakt husty!
kdo neumi cist bukvice o hodne prichazi....
http://www.autolada.ru/viewtopic.php?t=94412
Napsal: čtv kvě 11, 2006 00:19
od dmatej
Jen pro upřesnění - medvědí hovno je takovej hnědej blivajz na utěsňování děr v čemkoliv. Barvou (nejen) to připomíná fakt hovno. Pod jakým názvem to ale prodávaj nemám ponětí...
Napsal: čtv kvě 11, 2006 11:51
od Brandy
dmatej píše:Jen pro upřesnění - medvědí hovno je takovej hnědej blivajz na utěsňování děr v čemkoliv. Barvou (nejen) to připomíná fakt hovno. Pod jakým názvem to ale prodávaj nemám ponětí...
Prodava se vic barev a pod ruznym nazvem. Jednou jsem to dokonce koupil opravdu pod nazvem "Medvedi hovno". Normalne to bylo napsany na obalu. Vzal jsem si bezovou barvu, abych to mel v barve vozu.
Napsal: čtv kvě 11, 2006 14:23
od radek mb
Jiri píše:nevim co k tomu linku dodat - tohle je fakt husty!
kdo neumi cist bukvice o hodne prichazi....
Já si to pročet a nějak mě přechází úmysl si novou Ladu pořizovat...
Napsal: čtv kvě 11, 2006 15:30
od JmJ
radek mb píše:Jiri píše:nevim co k tomu linku dodat - tohle je fakt husty!
kdo neumi cist bukvice o hodne prichazi....
Já si to pročet a nějak mě přechází úmysl si novou Ladu pořizovat...
muzu pozadat o nejaky vytah pro nas "negramotne" ? diky.
Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:21
od Jiri
tak ve strucnosti
Medvedi hovno se taky jmenuje bitumenovy tmel pro stavebni ucely
firma Soudal v navodu primo pise ze se tomu rika medvedi .... (nemaji silu doplnit neslusne a vystizne slovo:-)))
V clanku pisou o problemech lady s novymi motory 1,6
zacina to prvnim prispevkem, kdy po cca 10000km zacal mit motor zvuk ktery pripominal diesel . zvuk pochazel z 4 valce.
Bylo zjisteno ze ve calcich c 1 a2 jsou pisty tolerancni skupiny B a ve valcich 3 a 4 jsou pisty tolerancni skupiny A Blok motoru je v tolerancni skupine B....
Ten chatakteristicky zvuk pozoroval pisatel u vice aut ve firme. Pote co vymenil pisty tak ma zvuk perfektni..
Dakší pisatel rika že auto s 1,6l 16v motorem ma zvuk dobry ale druhe 1,6l a 8v ma taky dieslovy zvuk a projevuji se detonace adt je zde popsáno dost podobných problému jak na vlasních stojích tak u někoho známého, někomu to začalo po 350km...
Jiny pri¨pad.. stiraci koruzky byly osazeny tak, ze mely "zamek" vsecky 3 pod sebou..
dalsi.. vymena motoru po 12500km 2 pisty tridy B dalsi 2 trida E (myslim ze se to zadrelo)
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:21
od radek mb
Tak mi řekněte,jak ta fabrika tam funguje???
Napsal: pát kvě 12, 2006 06:37
od Brandy
No jo, uz to neni co to byvalo...
Napsal: pát kvě 12, 2006 07:02
od Jiri
je to jina mentalita lidi a fabrika nema problemy s odbytem (tedy v doma a v CIS).
de facto i v příručkách k zavádění iso 9001 se říká že prodávat kvalitu zakaznikovi co ji nedokáže ocenit je špatné:-):-):-)
zrovna u tehle prispevku tam nekdo psal že výmena pístů ho doma svépomocí přišla na 750 rublů (auto bylo v zaruce a tak si myslím že servisy tam asi taky stojej za hovno)
a je v pohodě - nadšený z kvality auta není ale 750rublu plus domaci generalka misto běžného postupu reklamace mu nijak viditelně nevadí.......
Nezapomente ze ceny dilu jsou v rusku asi tak ctvrtinove, lide zvykli si veci delat sami a maji na to cas, v obchodech jsou k mani montazni pripravky a dost literatury s detailnim popisem postupu oprav .........
Nic nového - v zásadě proti desitkove rade nic nemám, ale muj nazor ze koupe tohto auta je loterie zazněl nejednou i na tom ruskem foru. Tam to prirovnavali k ruske rulete s napul plnym zasobnikem.
Napsal: pát kvě 12, 2006 14:25
od rudo.
Nedobre sa to číta, nedobre sa o tom píše. No je to tak. Jiří, dík za snahu poradiť. Už na tom pracujem. Ešte stále si myslím, že to auto bude v pohode. Postupne si to auto obzerám, keď mi vyjde čas. Dosť mi vadilo, že to auto má nejako slabé plechy, kým som náhodou trochu nebuchol dlaňou do VW Cady. Zostala tam hneď jamka a už ma netrápi, že Žiguli má slabé plechy. Čau.
Napsal: úte kvě 16, 2006 15:25
od dmatej
Jinými slovy, i nové Lady jsou stále ještě "dodělej doma", jako staré. Dobrá zpráva je, že narozdíl od konkurence se to přeci jen dá dělat na koleni, špatná je, že je na to třeba znát azbuku, umět hledat na ruských webech a taky mít levnej přístup k dílům z Ruska. Takže ve výsledku to v našich podmínkách moc nejde... i když...
Napsal: úte kvě 16, 2006 20:05
od Jarda
Chyby dělají ve všech fabrikách, všude pracují lidé. Jen v Rusku si to opraví sami v garáži (ač je auto v záruce, což mě docela překvapuje), na západě stáhnou desítky tisíc aut zpět do fabriky (servisů) a opraví. V Česku není problém s uplatňováním záruky u Lady, takže bych se podobného případu neděsil.