Stránka 49 z 106

Napsal: ned črc 23, 2006 19:43
od Majo
Laďuša píše:
Jelen píše:To jo no, ale chtěl bych vidět člověka, co dá za 21043ku 200 000. docela záhul.
myslim, že je myšlena 2111 1500....hranáče se sem asi nesmí vozit
napriklad ja by som dal za 21043 200 litrov :twisted: aj som teda dal, ale nie za nu, ale do nej a aj trochu dost viac 8)


individualny dovoz zaujima aj mna, coskoro sa do toho pustim :)

Napsal: pon črc 24, 2006 18:44
od Laďuša
Nové světlo na stodesítce - http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 270557.jpg
Mě osobně se líbí víc

A nový interiér - http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 270558.jpg
Taky hezčí

Napsal: pon črc 24, 2006 22:12
od JmJ
Zadek auta umeli ve VAZu udela dycky. nemuzu si pomoct, ale treba 110 rada vypada ze zadu dost fajn. tak o 200% lip jak predek :-).

no a ten interier se tam mel montovat tak pred 5 lety a bylo by to tez o 200% lepsi :-)

co jineho na to rict...

Napsal: pon črc 24, 2006 22:13
od radek mb
že zase v Ladě zaspali...

Napsal: čtv črc 27, 2006 11:05
od dmatej
A mě se čumáček 211x líbí! 8) :lol:

Napsal: čtv črc 27, 2006 11:26
od Skalouš
Tvar čumáku je myslím OK. Cx pod 0,3 je dle mého názoru, dobrá hodnota u auta se, kterým se nemusím bát jet rychleji po polní cestě. :-)
Jinak ta nová palubka je oproti té mé z r. 2001-2 o hodně jiná. Jiný budík, jiné ovládání topení, jiný výdech na středovém panelu, jiná páčka od stěračů.... myslím, že to totalně překopali. Jestli k lepšímu nebo k horšímu, těžko soudit.

Napsal: čtv črc 27, 2006 12:02
od Jura Baran
Mně se na obrázku nového interiéru nejvíce líbí ti tři fachmani s novinama v pozadí.

Napsal: čtv črc 27, 2006 12:46
od Laďuša
to jedno bude asi údernice.....

chvění volantu

Napsal: pát črc 28, 2006 21:42
od aapetr
Už jsem vyřešil chvění volantu , stačilo dát Barum Brillantis na zadek a dopředu ještě původní běloruské ze zadku . Takže už nikdy Barum !!!
Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky . Geometrie je udělaná jako na samaru a ještě nějak blbě (sbíhavost 4,1 )(neznaj 110 ).
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
To jsem zase dopad .

Napsal: sob črc 29, 2006 09:07
od Skalouš
To jsou dvě hlavní blbé vlastnosti toho auta:
Velká citlivost na přesnost tvaru a vyvážení kol ve předu, jinak vibruje.
Ty Barumky bych neodepisoval, pro jiné auto by byli OK.
A druhá blbá vlastnost je, že to nikde neznaj a tak to nedokážou seřídit (geometrie), nedokážou obyčejně přečíst ani řídící jednotku, neb nemají pro tohle auto nahraný SW. Takže je Ti naprd, že to má standardní konektor.....
Ale pokud tohle zvládneš vyřešit, pak ta popelnice dělá jen radost. :-)

Re: chvění volantu

Napsal: ned črc 30, 2006 20:19
od JakubN
aapetr píše:
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
Ahoj, už jsem tyto odkazy někde na fóru dával, ale špatně se to vyhledává, takže:

část 1. http://lada.i-novotny.net/obr/up1.jpg

část 2. http://lada.i-novotny.net/obr/up2.jpg

ukázka regulačních podložek http://lada.i-novotny.net/obr/up3.jpg

J.

Napsal: pon črc 31, 2006 06:37
od honzat
aapetr píše:Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky
Mám podobné zkušenosti s gumovými neoriginálními díly-jsou lepší deset let staré s vrakoviště, než nové s AUTO KELY a jím podobným.

Re: chvění volantu

Napsal: stř srp 02, 2006 20:07
od Jarda
aapetr píše:Kvůli tomu jsem preventivně měnil čepy rízení (od AUTO KELLY ) , které mají po pár měsících popraskané prachovky . Geometrie je udělaná jako na samaru a ještě nějak blbě (sbíhavost 4,1 )(neznaj 110 ).
Takže sháním papír z geometrie se správnými parametry na 110 , stačí napsat hodnoty , prej si to do té mašiny zadaj .
To jsem zase dopad .
Jestli to 4,1 znamená sbíhavost, tak ti to nastavili (jak ostatně píšeš) zcela blbě a nejen vinou chybějící dokumentace (neschopnosti si ji sehnat). Nastavení je u všech aut s předním náhonem obdobné - nenastavuje se sbíhavost, ale de fakto rozbíhavost, a to 0 až 1 mm. Tobě to nastavili jako u auta se zadním náhonem, měli by se vrátit na učňák.

Napsal: pát říj 20, 2006 21:56
od Laďuša
Nemáte někdo fialovou 112 s odřeným předním nárazníkem vepředu na straně řidiče?

Napsal: pát říj 20, 2006 22:45
od Jiri
honzaat: auto KELLY za to moc nemůže. Výhradní dovozce dílů na ladu je proste CS autolada a tam lze většinou (taky ne vždy ) sehnat originály. Fabrika to prý jinému distributorovi do česka nedá. No a kdo z jiných výrobců dělá tyhle díly- povětšinou se to dělá na ukrajině nebo v rusku a občas to z ruska příjde i s nějakou nálepkou a krabicí světové značky.....
jasně existuje řada vyjímek - grzdové kotouče a destičky LUCAS z Jablonce, velmi dobrý výfuky z Finska... atd atd
díly v rusku stojí o dost méně než u nás. - pro naše trhy se to nevyplatí vyrábět. a pokud má být druhovýroba levnější než originál musí se vyrábět taky na východě at to nese jakkoliv slavnou značku...
je to globální problém tohodle auta u nás -bez servisu v Mělníku a jejich náhradních dílů toho moc neuděláš