Stránka 48 z 58

Re: Paliho 2103

Napsal: pát pro 30, 2011 22:48
od Puhi
mne prestalo všetko naraz, a baterka by ko byt nemala, smerovky isli a alternátor sa menil pred rokom aj nieco za funglovku 82A z nivy
ono to naštartovalo úplne normálne, ale asi po 300 metroch všetko vypadlo :lol:

Re: Paliho 2103

Napsal: pát pro 30, 2011 23:16
od Panthymaeus (Honza)
a nevypadl kabel? :D

Re: Paliho 2103

Napsal: sob pro 31, 2011 13:07
od Puhi
no sa poserete :mrgreen: tá elektrika v tom aute je trochu čudná no :lol: vypálená 1. poistka :mrgreen: v noci som už na to vôbec nepozeral, ale žeby kôli prvej poistke vypadlo takmer všetko :mrgreen: bude to treba asi prerobiť :lol:

Re: Paliho 2103

Napsal: ned led 01, 2012 21:06
od MartasBrno
Puhi, to je důvod k výměně auta? nestačí najít a opravit vadu?

Mimochodem, mně se stalo, že jse přijel domů a nechal auto stát 4 dny. Pak jsem ráno přišel, chtěl nastartovat a při otočení klíčku do polohy startování to udělalo Ťuk! a konec, tma, ticho, nereagovalo vůůbec na nic jakoby to auto vůbec nemělo baterku, nula.
Samozřejmě, že auto nemělo baterku. Baterka je skor deset let stará a mírně vzlíná kolem pólu... Kontakt byl nevodivý :-) Stačilo sundat, očistit harříkem s kontaktolem a bylo to lepší než kdykoliv jindy. Upozorňuju, že i vazelína na tom měla svůj díl.

Re: Paliho 2103

Napsal: stř led 04, 2012 15:38
od Puhi
MartasBrno píše: Puhi, to je důvod k výměně auta? nestačí najít a opravit vadu?
kto vraví o výmene? proste spoľahlivosť je u 33 ročného auta už iba neznámy pojem, potrebujem niečo novšie a spoľahlivé... lada však v garáži samozrejme ostane :idea:

MartasBrno píše: Mimochodem, mně se stalo, že jse přijel domů a nechal auto stát 4 dny. Pak jsem ráno přišel, chtěl nastartovat a při otočení klíčku do polohy startování to udělalo Ťuk! a konec, tma, ticho, nereagovalo vůůbec na nic jakoby to auto vůbec nemělo baterku, nula.
Samozřejmě, že auto nemělo baterku. Baterka je skor deset let stará a mírně vzlíná kolem pólu... Kontakt byl nevodivý :-) Stačilo sundat, očistit harříkem s kontaktolem a bylo to lepší než kdykoliv jindy. Upozorňuju, že i vazelína na tom měla svůj díl.
to sa stávalo už aj mne... tam sa to správalo ale o kvapku inak, ako naposledy :lol:

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 12:20
od Puhi
Tak čerpadlo konečne vymenené, dúfam že to už problémy robiť nebude. Prekvapilo ma okrem výrobnej vady na MS čerpadle, že má aj menej lopatiek ako to nové ruské. Takže podľa všetkého sa treba MS čerpadlám vyhýbať. Len dúfam, že sa to plastové nepretočí, ako Majovi :)

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 13:25
od Yellow01
Já bych řekl, že to červený má stejně lopatek jako origo ruský. To druhý jich má nějak moc.

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 14:33
od Hurikán
Vidím to úplně stejně jako Yellow. Každopádně přeju, ať funguje bez problému k plné spokojenosti. ;)

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 14:38
od Puhi
v obchode co mi to michael 4x4 kupoval vraveli, že toto je najlešpie čo sa dá zohnať tak som zvedavý. Vraj pri zmienke o mastersporte sa iba zasmial... všetko robí čína :lol:

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 14:43
od Hurikán
Tak vypadá to zajímavě a docela dobře. Každopádně su zvědav na zkušenosti. Taky bych totiž potřeboval trošku povzbudit chlazení.

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 15:01
od Puhi
skoro však nebudem vedieť či to pomohlo, keďže v tomto tropickom počasí si to rozgúľať na výpadovke 180 je máličko nerozumné.

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 17:10
od Hurikán
Tak to je jasné, ře teď zkoušet nějaké rychlostní testy je nesmysl. Notabene při tomhle mrazu by se motor mohl uchladit i jenom vzduchem, případně topením. :D

On u mé třináctky s el. saharou bude problém asi v průtoku vzduchu chladičem. I v letním počasí totiž vydržela třiapůlhodinovou jízdu po dálnici s teplotou naprosto v normě. Celou dobu jsem ji přitom hnal na plný výkon při trvalé rychlosti v rozmezí 140 - 170 km/č (ručička rychloměru daleko mimo cejchované pole). Jenže potom stačí, když 10-15 minut ženu auto po okreskách na jedničku nebo dvojku při trvalých 5.000-7.000 otáčkách a teploměr brzy dosáhne hranice červeného pole. Zatím jsem to tedy ještě neuvařil, ale jednou při asi 30°C hicu a takovéto jízdě k tomu scházel už jenom kousíček. Potom takhle rozhicovaný motor už ani nechce pořádně držet volnoběh a je cítit, že i mnou používaná polosyntetika od Mobilu si sahá na své hranice.

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 17:17
od Puhi
nj, nový chladič a možno silnejšie čerpadlo z 1.7 by to zrejme uchladili...

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 17:22
od Hurikán
Možná jo. I když chladič je krásně čistý. Zevnitř i zvenku. Myslím si, že to bude skutečně jenom tím vzduchem. Ještě když jsem měl klasickou mechanickou vrtuli, tak se teplota ani při takovémto zatížení skoro nehla. Ta el. sahara nemá potřebný výkon. Ta stačí jenom pro kadla kadla jízdu.

Re: Paliho 2103

Napsal: sob úno 04, 2012 17:25
od Puhi
na tom možno niečo bude, by ma zaujímalo, aké otáčky vyvinie tá el. sahara