Stránka 48 z 124
Napsal: stř čer 02, 2010 19:56
od Pšenda
Napsal: stř čer 02, 2010 20:13
od Michal Pokorný
Co já vím nakolik si cení 19 let starého kloubáku, který už má svoje nejlepší roky dávno za sebou.
Už se tak netřpytí jako na té fotce na kterou jsem dával odkaz. Já osobně jsem ho naposledy zahlédl minulý rok na podzim, kdy jezdil,jako obvykle, jako náhrada za trolejbus
Napsal: čtv čer 03, 2010 15:40
od Tomáš
No nechci vám do toho kecat,ale 19let stará potvora v kloubové verzi už bude asi dost KO.Nemyslím motoricky,ale u 700 praskaly rámy a taky točna už nebude v tom nejlepším stavu.U nás se už vyřadila i jedna 941 a právě klůli točně.oprava je prej tak náročná,že se dal raději sešrotovat.U nás jezdí aktivně 4kusy 741 taktéž ve stáří kolem 20.let a při překročení 60km/h vlek plave jak blázen....nefungují už stabilizátory.....navíc ta spotřeba...to už bych se raději poohlédl po nějaké 744,která bude už celkem rarita...pak by to možná mělo cenu
Napsal: čtv čer 03, 2010 18:02
od Michal Pokorný
Tomáš píše:No nechci vám do toho kecat,ale 19let stará potvora v kloubové verzi už bude asi dost KO.Nemyslím motoricky,ale u 700 praskaly rámy a taky točna už nebude v tom nejlepším stavu.U nás se už vyřadila i jedna 941 a právě klůli točně.oprava je prej tak náročná,že se dal raději sešrotovat.U nás jezdí aktivně 4kusy 741 taktéž ve stáří kolem 20.let a při překročení 60km/h vlek plave jak blázen....nefungují už stabilizátory.....navíc ta spotřeba...to už bych se raději poohlédl po nějaké 744,která bude už celkem rarita...pak by to možná mělo cenu
Hm co jsem se já tak různě "pokoutně" doslechl o tomto kousku, tak ohledně věcí, které popisuješ by měl být v pohodě.
Ale ruku do ohně bych za to nedal, je to informace typu "jedna paní povídala", resp. jeden pán co s tím párkrát jel povídal.
Já už se o to ani moc nezajímám, v poslední době jsem díky ryze soukromým problémům spoustu zájmů opustil.
Napsal: úte čer 15, 2010 12:57
od Laďuša
Napsal: úte čer 15, 2010 20:10
od zdenda
Po dlouhé době píšu a to proto, neb vy staří víte, kde byl můj problém.
Včerejším dnes bylo završeno celoživotní úsilí. Mám profesák na bus... V cestě mi už nestojí absolutně nic...
A až si někdo koupíte bus, dejte vědět, jsem zvědav na postřehy
Napsal: úte čer 15, 2010 21:38
od Michal Pokorný
Nu, vida tak gratuluji k velkému vítězství
Jinak tedy včera jsem zahlédl něco co by patrně potěšilo i Honzu. Když jsem čekal na bus , tak okolo projížděla "sedmistovková" Karosa v barvách bývalého ČSAD BUS Ústí nad Labem plná dětí, dle malé nálepky na boku ji v současnosti provozuje nějaká firma z Loun.
Napsal: čtv čer 17, 2010 15:41
od Tomáš
Ono koupit autobus je jedna věc,ale udržovat ho v provozuschponém svavu je věc druhá.Pokud v něm nechci jezdit sám (což by asi v dnešní době nebylo klišé.) budu potřebovat licenci pro provoz "autobusové dopravy" a ta něco ne málo stojí.Navíc STK každej rok...a zapomeňme na nějakej nelegál...budou v tom sedět přece lidi.U nás se teď vyřazovalo celkem dost autobusů různého stavu,některé i s platnou STK prodej za celkem lidový peníz (hodnota starého železa)...jenže jak jsem si obešel STK kde nám je dělají,byl jsem považován za blázna..."pane s těmito vraky nám sem ani nejezděte"..Prostě můj osobní názor je že koupit karosu kolem 20.let stáří je utopije.
Napsal: čtv čer 17, 2010 16:42
od Laďuša
Hele, vzpomněl jsem si na věc, která mi v hlavě vrtá už několik let
Když tak jedu městskou Karosou a sedim na vyhlídkovým místě, tak tam dycky koukam na takovou tu cedulku, že "Vůz je vybaven automatickým zátěžovým regulátorem". Co to je? Má to něco společnýho s brzdama podle návalu?
Napsal: čtv čer 17, 2010 21:17
od Pšenda
Laďuša píše:Hele, vzpomněl jsem si na věc, která mi v hlavě vrtá už několik let
Když tak jedu městskou Karosou a sedim na vyhlídkovým místě, tak tam dycky koukam na takovou tu cedulku, že "Vůz je vybaven automatickým zátěžovým regulátorem". Co to je? Má to něco společnýho s brzdama podle návalu?
Chytrej kluk. Přesně tak, reguluje to tlak do brzd podle zatížení vozu. Když je to dobře seřízené, tak brzdy jdou téměř stejně bez rozdílu obsazení.
Napsal: pát črc 23, 2010 14:27
od Michal Pokorný
Tak dnes jsem měl štěstí a svezl jsem se touto Karosou ev.č. 2
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0443_n.jpg
Ještě, že jsou ty trolejbusové výluky, krásná náhradní doprava. V dnešní záplavě Citybusů a sem tam Mercedesů, příjezd tohoto vozu překvapí a smozřejmě potěší lidské smysly.
Hm... v dnešní době poměrně vzácný zážitek, skoro jako o muzejní noci
Jo málem bych zapoměl, při čekání na zastávce jsem viděl trolejbus ev.č. 544, který nedávno prošel modernizací v Maďarsku
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6997_n.jpg
nevím ,ale ta "digitální" tabulka označující číslo linky mi přijde na prd, je rozhodně výrazně hůře vidět, než ony klasické staré cedule, které měl vůz před modernizací
http://www.cnds.cz/ul/img/t544001.jpg
Napsal: stř črc 28, 2010 22:14
od Maysner
http://www.mediafax.cz/krimi/3074103-Fo ... zpeci-vcas
http://www.mediafax.cz/krimi/3074103-Fo ... zpeci-vcas
a ja si vcera pred ctvrtou, pri ceste z prace, rikal, proc je v bohunicich tolik zakourenou. pak okolo me projeli hasici a kousek dal jsem videl stoupajici dym z okoli zahradek v lese. vecir jsem valil do kohoutek ke kamosovi a ejhle. zadny zahradky. autobus. pak ho odtahovali. to byli rany ze zadni casti. a nakonec zkoncil v medlankach ve vozovne, kde dela bratr
Napsal: ned srp 08, 2010 14:33
od Michal Pokorný
Napsal: ned srp 08, 2010 20:27
od Honza 21061
Ještě snad horší, než za mých časů u Veolie, tehdy Connexu.
Já jsem teď celkem spokojen, změnil jsem turnus, takže budu častěji na svém přiděleném busu a neměl bych tolik skákat z auta na auto, mám úplně jiné a lepší linky, lepší časy na nich... Sice jenom kosmetická změna, ale potřebná.
Napsal: pon srp 09, 2010 06:42
od Michal Pokorný
Nu a je to tady:
(z
www.ikarusy.net)
Dne 2. července 2010 byl do běžného provozu zřejmě naposledy nasazen Ikarus 283.01 s ev. č. 1512 vyrobený v roce 1991.
Uvedený vůz přežil i díky starostlivosti a zájmu řidiče postupné vyřazování zbylých Ikarusů v letech 2007 - 2008 a od léta 2008 jezdil v pravidelném provozu bratislavské MHD jako poslední. Ukončením jeho provozu se po 19 letech končí provoz bratislavských Ikarusů 283, které zde byly na území Československa unikátní, a zároveň po 36 letech (od roku 1974) i provoz Ikarusů typové řady 200 v Bratislavě.
"Poslední mohykán" byl v závěru provozu vypravován vozovnou Trnávka zejména počas dopravních špiček pracovních dnů na dělených službách linek č. 21, 25, 31, 39, 63, 70, 93 a 98. Jeho poslední službou bylo 14-té pořadí linky č. 70 jezdící od Nového mostu přes Slovnaft k ŽST Podunajské Biskupice. Zajímavostí je, že jde o část bývalé linky č. 30 (Dúbravka - Podunajské Biskupice), na které Ikarusy 280 v roce 1974 začínaly.
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=45517&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=44506&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63700&typ=gm
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php?img=63716&typ=gm