Stránka 45 z 124
Napsal: pát říj 23, 2009 16:46
od Michal Pokorný
Laďuša píše:No vidíš, třeba zrovna ten Ikarus 180 se mi líbí celkem dost
Vidiš, začínáš se umoudřovat
Jen z toho ladného pohybu vleku tu měl jistý soukmenovec málem srdeční kolaps
http://www.youtube.com/watch?v=wY81NcZKOYY
Napsal: pát říj 23, 2009 17:58
od Hurikán
Napsal: pát říj 23, 2009 18:33
od Tomáš
Hurikáne tak to je nářez..já pořád tvrdím,že pro některý cestující by stačil návěs se žlabem
Co se týče porovnávání Ikarusu 180 a ŠM 16,5 tak nevím kam jste dali oči,ale ta 180ka vypadá jako plechovka na kolech,stejně podobný autobusy jezdí v USA.Nejsem milovník značky Karosa,ale ŠM 16,5 byl nadčasovej..(motor,dveře,kloub,převodovka)v tom se mu mohl rovnat Ikarus až v 70.letech.Mimo jiné u nás v Brně jezdily Ikarusy 620 byly zařazeny na tehdy nové vozovně Slatina..no pamětníci,ještě dodnes oslavují že je vystřídaly ŠM11. Serie 280 k nám dorazila poprvé v roce 1980 poslední vůz ukončil provoz 2001 dodnes si řidiči pochvalují jeho vlastnosti...až na dva vozy vybaveny automatem Praga...
Skoukněte tohle a plačte
to byly káry
http://www.imhd.zoznam.sk/ba/index.php? ... f36ea&id=3
Napsal: pát říj 23, 2009 18:37
od Michal Pokorný
Tomáš píše:Co se týče porovnávání Ikarusu 180 a ŠM 16,5
No jo, ale zase ta 180 se vyráběla o cca 8-9 let dříve než ŠM 16,5.
O 620 se nebavím, to byl skutečně silně nepovedený kousek, to musím uznat.
Nakonec řada 200 existuje od roku 1968
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik250a.jpg či
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik254a.jpg , kloub tedy až v roce 1974
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik280a.jpg .
A v roce 1978 už třeba i verze 286
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik286.jpg
Napsal: pon říj 26, 2009 20:49
od radek mb
Tak se musím pochlubit,dnes jsem uspěl v opakované zkoušce z konstrukce a tudíž jsem dokončil řidičák na autobus.Za 15 dní si pro něj půjdu.
Napsal: pon říj 26, 2009 21:07
od Hurikán
Tak to gratuluju!
Já věděl, že to dáš.
Napsal: pon říj 26, 2009 21:08
od zelvotron
gratulace, nezapomeň tady pak zveřejnit JŘ
Napsal: pon říj 26, 2009 21:12
od Ivo
Tak se ti to nakonec povedlo. Gratulace.
Napsal: stř říj 28, 2009 00:03
od rosta
Tomáš píše:rosta píše:mám takovou prosbu-nevíte někdo kde je ve VYSOKÉM MÝTU muzeum autobusů-mám to z moravan do mejta kousek -jezdím tam dost často na nákupy ale muzeum jsem nikde neviděl
-prej tam je kloubová EŠELA
Tak kde tam je museum to nevím,ale 10000% tam není ŠM 16,5...maximálně model...všechny ŠM 16,5 který byly vyrobeny jsou vniveč...celkem 4ks Brno a pak pár kusů na Slovensku...
to asi těžko -koukni se na ČT - zašlapané projekty-jeden prototyp vydržel v provozuschopným stavu do dnešních dnů
Napsal: pát říj 30, 2009 00:32
od Marťas
Něco podobnýho jsem viděl v jednom dokumentu o Kubě, tam to nebylo zas tak neobvyklý a děly se v tom prej hrozný věci
Napsal: pát říj 30, 2009 21:40
od plavec
radek mb píše:Tak se musím pochlubit,dnes jsem uspěl v opakované zkoušce z konstrukce a tudíž jsem dokončil řidičák na autobus.Za 15 dní si pro něj půjdu.
Radku gratuluji k úspěšnýmu získání "Déčka" A kdy se s Tebou můžem svezt v provoze?
Napsal: ned lis 15, 2009 13:13
od Michal Pokorný
No, tak jsem před nedávnem opět pár dní využíval ústeckou MHD, a ........ žádná žměna pokud jde o hlášení zastávek.
Tedy ,kde vzali ten hrozný hlas to nevím..........
našel jsem pár záběrů, kde lze zaslechnout:
http://www.youtube.com/watch?v=TpgwTIDW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=svKHJP6t ... re=related
Napsal: úte pro 01, 2009 15:05
od rezna
skodovka se nejak zpachtovala se solarisem?
Napsal: úte pro 01, 2009 16:28
od EMI
škodovce je jedno do jakýho šasí svuj pohon napasujou
to je foto z MHD v Olomouci? Po PM jsem je párkrát viděl v rámci testovacích jízd - momentálně zkouší trolejbus ve verzi 3nápravovýho solarisu (Urbino 16 nebo kolik je ten typ). Já už se zaradoval, že mi to jede, když jsem viděl tykadla a zase to byla testovačka
Napsal: úte pro 01, 2009 16:52
od MacGyver
Je to přeci fotka z Plzně, Štefáníkovo nám. je tam čez aréna (zastávka zimní stadion), tušim
.