Stránka 44 z 58
Napsal: pát dub 08, 2011 05:36
od Cory
No, zanesenou klukou a skrinou mozno nie, to sa mi zda malo pravdepodobne, ale co ventily? Tie ked su "zarastene" karbonom, docela slusne drzia teplo. Termostat si uz vyskusal?
Napsal: pát dub 08, 2011 07:18
od Puhi
všetko vyskúšam a preplachnem naraz, keď mišo donesie súčiastky na kt. k chladeniu čakám. To bude niekedy začiatkom týždňa. A k tomu zaneseniu motora, predsa olejové vnútorné chladenie je asi aj dôležitejšie ako chladenie vodou

to je už posledná možnosť, netesniacemu viečku, či nefunkčnému termostatu ja vôbec neverím, možno maximálne tak ten silikón... Ale preverím už určite všetko

Napsal: pát dub 08, 2011 22:23
od Cory
Puhi píše:predsa olejové vnútorné chladenie je asi aj dôležitejšie ako chladenie vodou
to by sa montovali termostaty na olej a nie na vodu

dolezite su obidve...skus len tak zo srandy pridat na bohatosti.
Napsal: sob dub 09, 2011 16:33
od Puhi
pridat, ubrat, blbosť. Napíšem to asi takto: Zle nastavený zdvih tyčky čerpadla= slabá dodávka paliva= pri zvýšenej požiadavke na výkon nízka hladina v plavákovej komore= chudobná zmes= prehrievanie
elek. čerpadlo funguje, vracačka natiahnutá až k nádrži, dnes to doskladám (plasty, odmontovanie klasického čerpadla...) takže možno ešte dnes test na prehrievanie
Cory píše:to by sa montovali termostaty na olej a nie na vodu

šak sa aj montujú
http://www.highperformanceparts.cz/term ... edeni.5895
Napsal: ned dub 17, 2011 18:06
od Puhi
tak dnes tá mrcha dostala preplach celého systému cca 10 minút, testovalo sa nové viečko, vodnú pumpu som opäť rozobral, termostat som prelial vriacou vodou a otvára ho a ej ha, vyvrelo to namiesto cez viečko cez expanzku
niekedy na budúci týždeň pôjde nový termostat (je šanca, že neotvorí úplne) a ak bude čas, zhodím aj hlavu... toto je vojna a ja ju prehrať nemienim

Napsal: ned dub 17, 2011 18:11
od ger007
odvážny bojovnik proti krize !

Napsal: sob dub 23, 2011 15:13
od Puhi
Napsal: sob dub 23, 2011 15:21
od ger007
ja !

Napsal: sob dub 23, 2011 17:43
od MartasBrno
Pali, to má být příčina toho přehřívání?
Napsal: sob dub 23, 2011 18:19
od Puhi
ne-e, tú hlavu som mal už dávno zníženú, iba som nemal chuť ju dokončiť a nahodiť, avšak tá prasklinka je veľmi malá a až po dnešné brúsenie sediel neviditeľná

No nech je prasklina akokoľvek malá, hlava putovala do šrotu, poškodenú hlavu montovať nebudem... A prehrievanie je už na takých 90% termostatom... Akurát som tomu veľmi neveril, pretože to začalo viac-menej súčasne s vytečeným chladičom, montážou 1.7 so zlou pumpou a nefunkčným viečkom

a ako náročky aj druhý, zánovný termostat, čo som tam dával, nebol tiež dobrý. Je to na nervy, ale...

Napsal: sob dub 23, 2011 18:25
od MartasBrno
Jo, já jeden zánovný termostat rovnou po hrncové zkoušce zahodil a ten z auta, který někdo "rozhýbával"

kladivem taky.
Napsal: ned dub 24, 2011 11:08
od Puhi
no jasne, hrncovu, resp. kanvicovu skušku budem robiť už aj na uplne novom, stale sa iba učime

Napsal: ned dub 24, 2011 14:50
od Majo
ja som uz zahodil aj fungl novy termostat, jedine co ma stvalo, ze som ho najprv zalozil do auta a az potom robil skusku v hrnci

Napsal: čtv kvě 19, 2011 18:39
od Puhi
aby niekoho nenapadlo, že som už na natašu zanevrel, tak "zánovný" volant od LRRH
fotené po preleštení (je to hliník), klaksón už sa momentálne lepí tiež

Napsal: čtv kvě 19, 2011 19:29
od mayo456
stavaš pretekačku?
