Stránka 44 z 58

Napsal: pát dub 08, 2011 05:36
od Cory
No, zanesenou klukou a skrinou mozno nie, to sa mi zda malo pravdepodobne, ale co ventily? Tie ked su "zarastene" karbonom, docela slusne drzia teplo. Termostat si uz vyskusal?

Napsal: pát dub 08, 2011 07:18
od Puhi
všetko vyskúšam a preplachnem naraz, keď mišo donesie súčiastky na kt. k chladeniu čakám. To bude niekedy začiatkom týždňa. A k tomu zaneseniu motora, predsa olejové vnútorné chladenie je asi aj dôležitejšie ako chladenie vodou :roll: to je už posledná možnosť, netesniacemu viečku, či nefunkčnému termostatu ja vôbec neverím, možno maximálne tak ten silikón... Ale preverím už určite všetko :wink:

Napsal: pát dub 08, 2011 22:23
od Cory
Puhi píše:predsa olejové vnútorné chladenie je asi aj dôležitejšie ako chladenie vodou
to by sa montovali termostaty na olej a nie na vodu :P dolezite su obidve...skus len tak zo srandy pridat na bohatosti.

Napsal: sob dub 09, 2011 16:33
od Puhi
pridat, ubrat, blbosť. Napíšem to asi takto: Zle nastavený zdvih tyčky čerpadla= slabá dodávka paliva= pri zvýšenej požiadavke na výkon nízka hladina v plavákovej komore= chudobná zmes= prehrievanie :roll:

elek. čerpadlo funguje, vracačka natiahnutá až k nádrži, dnes to doskladám (plasty, odmontovanie klasického čerpadla...) takže možno ešte dnes test na prehrievanie :roll:
Cory píše:to by sa montovali termostaty na olej a nie na vodu :P
šak sa aj montujú :P :lol: http://www.highperformanceparts.cz/term ... edeni.5895

Napsal: ned dub 17, 2011 18:06
od Puhi
tak dnes tá mrcha dostala preplach celého systému cca 10 minút, testovalo sa nové viečko, vodnú pumpu som opäť rozobral, termostat som prelial vriacou vodou a otvára ho a ej ha, vyvrelo to namiesto cez viečko cez expanzku :lol:
niekedy na budúci týždeň pôjde nový termostat (je šanca, že neotvorí úplne) a ak bude čas, zhodím aj hlavu... toto je vojna a ja ju prehrať nemienim :twisted: :twisted:

Napsal: ned dub 17, 2011 18:11
od ger007
odvážny bojovnik proti krize ! :-D

Napsal: sob dub 23, 2011 15:13
od Puhi
dnes putovala znížená hlava s preleštenými kanálikmi do šrotu... Puklina medzi sedlami :roll: tie hlavy mi už dvíhajú tlak... buď to niekto doserie pri brúsení, alebo nejaká záhadná puklina, som zvedavý, čo na mňa pripraví tretia hlava, kt. dám dole zo starej 1.5 :roll: Priznajte sa, kto ma preklial? :lol: :lol: :lol: :axe:

Napsal: sob dub 23, 2011 15:21
od ger007
ja ! :twisted:

Napsal: sob dub 23, 2011 17:43
od MartasBrno
Pali, to má být příčina toho přehřívání?

Napsal: sob dub 23, 2011 18:19
od Puhi
ne-e, tú hlavu som mal už dávno zníženú, iba som nemal chuť ju dokončiť a nahodiť, avšak tá prasklinka je veľmi malá a až po dnešné brúsenie sediel neviditeľná :| No nech je prasklina akokoľvek malá, hlava putovala do šrotu, poškodenú hlavu montovať nebudem... A prehrievanie je už na takých 90% termostatom... Akurát som tomu veľmi neveril, pretože to začalo viac-menej súčasne s vytečeným chladičom, montážou 1.7 so zlou pumpou a nefunkčným viečkom :roll: a ako náročky aj druhý, zánovný termostat, čo som tam dával, nebol tiež dobrý. Je to na nervy, ale... :P

Napsal: sob dub 23, 2011 18:25
od MartasBrno
Jo, já jeden zánovný termostat rovnou po hrncové zkoušce zahodil a ten z auta, který někdo "rozhýbával" :lol: kladivem taky.

Napsal: ned dub 24, 2011 11:08
od Puhi
no jasne, hrncovu, resp. kanvicovu skušku budem robiť už aj na uplne novom, stale sa iba učime :)

Napsal: ned dub 24, 2011 14:50
od Majo
ja som uz zahodil aj fungl novy termostat, jedine co ma stvalo, ze som ho najprv zalozil do auta a az potom robil skusku v hrnci :mrgreen:

Napsal: čtv kvě 19, 2011 18:39
od Puhi
aby niekoho nenapadlo, že som už na natašu zanevrel, tak "zánovný" volant od LRRH :P
fotené po preleštení (je to hliník), klaksón už sa momentálne lepí tiež :)

Napsal: čtv kvě 19, 2011 19:29
od mayo456
stavaš pretekačku? :D