Stránka 44 z 124
Napsal: pát říj 16, 2009 16:41
od Tomáš
Mezi námi děvčaty...technická část je dneska úplně na pi...u..
Kdyby místo těhle kravin raději přidali na jízdách..Na co mě bude když vím jak palivová soustava funguje,když mám kategoricky zakázáno podle nějakýho ISO se na to jakkoliv koukat.My máme zakázaný si vyněnit i žárovku..tím líp protože bych se k ní stejně nedostal...dávno pryč jsou časy kdy si český člověk dokázal poradit prakticky s čímkoliv..Bez odborného servisu se nesmí do vozidla jakkoliv zasahovat stojí v manuálu...
Napsal: pát říj 16, 2009 17:48
od radek mb
Dnes v noci odjíždím do Skotska,takže jsem si stačil sehnat tu správnou knížku údržby a konstrukce pro autoškoly skupiny C D E,a přes týden přes při pausách můžu študovat.Jinak Štěpáne,dík za nabídku
Tomáši,taky bych byl radši,aby bylo víc jízdy, v podstatě jsem si busem zajezdil necelou hodinu a půl a to je všechno.K dobru počítám jen to,že jsem vyježděnej z kamionu.
Napsal: ned říj 18, 2009 11:36
od Michal Pokorný
Napsal: ned říj 18, 2009 12:15
od rosta
mám takovou prosbu-nevíte někdo kde je ve VYSOKÉM MÝTU muzeum autobusů-mám to z moravan do mejta kousek -jezdím tam dost často na nákupy ale muzeum jsem nikde neviděl
-prej tam je kloubová EŠELA
Napsal: ned říj 18, 2009 12:54
od Tomáš
rosta píše:mám takovou prosbu-nevíte někdo kde je ve VYSOKÉM MÝTU muzeum autobusů-mám to z moravan do mejta kousek -jezdím tam dost často na nákupy ale muzeum jsem nikde neviděl
-prej tam je kloubová EŠELA
Tak kde tam je museum to nevím,ale 10000% tam není ŠM 16,5...maximálně model...všechny ŠM 16,5 který byly vyrobeny jsou vniveč...celkem 4ks Brno a pak pár kusů na Slovensku...
Napsal: ned říj 18, 2009 12:59
od Michal Pokorný
Tomáš píše:rosta píše:mám takovou prosbu-nevíte někdo kde je ve VYSOKÉM MÝTU muzeum autobusů-mám to z moravan do mejta kousek -jezdím tam dost často na nákupy ale muzeum jsem nikde neviděl
-prej tam je kloubová EŠELA
Tak kde tam je museum to nevím,ale 10000% tam není ŠM 16,5...maximálně model...všechny ŠM 16,5 který byly vyrobeny jsou vniveč...celkem 4ks Brno a pak pár kusů na Slovensku...
a také byl 1 ks v Ústí n.L.
,
http://www.sht.cz/index/fdx4.htm
http://ustecketramvaje.com/ul/pro/pub53.htm
měla SPZ: UL-31-92 (r.1969-1980)
Jelikož v Ústí n.L. začínala éru kloubáků měla ev.č. 301, od č. 302 (r.1976-1985) až do č. 366 (r.1989-1998)
http://ustecketramvaje.com/ul/evpro/e366-01.htm byly Ikarusy, od čísla 367 (r.1990-1998) se ke slovu opět dostává tuzemský výrobce a to konkrétně s vozem Karosa C 744
http://ustecketramvaje.com/ul/evpro/e368-01.htm
Napsal: ned říj 18, 2009 18:30
od Tomáš
Napsal: úte říj 20, 2009 16:19
od Laďuša
Hlásim na Náměstí republiky v Plzni právě stojí vystavenej modrobílej autobus Škoda 706 RTO lux, r.v. 1967. No úplná krása, jako novej. No aby taky ne, když renovace byla dokončená v červnu letošního roku.
Jo a fotky nebudou, neb muj mobil se mi zrovna jaksi vybil, prevít...
Ale je to přesně tuten:
http://www.veteranbus.sk/wp-content/upl ... 06/6_7.jpg
Napsal: úte říj 20, 2009 16:24
od Cooper
Jo, ten stál na železničíním veletrhu v Ostravě
Viděl jsem, paráda....
Napsal: úte říj 20, 2009 17:50
od Laďuša
Czech raildays? Jo, tak tam už se taky několik let chystam
A tady něco pro MP: Zadní zatáčecí nápravu to má, tak už konečně může začít obdivovat pěknej českej dizajn
Napsal: čtv říj 22, 2009 17:02
od Michal Pokorný
Napsal: čtv říj 22, 2009 18:00
od Tomáš
Michal Pokorný píše:Laďuša píše:tak už konečně může začít obdivovat pěknej českej dizajn
Hungary Hungary Hungary
Imre Uhry
Cooper píše:Viděl jsem, paráda....
opatrně na to výrazivo , pod pojmem paráda si představuji něco zcela jiného
No nechci se tě nijak dotknout,ale v dobách kdy jezdil ten kloubovej "Rťák" a následně kloubová Ešema tak Maďaři tlačili ještě dvoukolák...prostě zaspali 10let..to že Karosa nemohla pokračovat tou správnou cestou bylo bohužel tehdejší dobou....kdo ví kde by dneska byla...Ikarus není špatnej bus už jsem mo měl možnost provětrat,ALE...
Napsal: čtv říj 22, 2009 19:23
od Laďuša
...ALE když se srovná s ladnýma autobusama typů 706 nebo třeba ŠL 11, tak je to dizajnově....no, slabší
I když neni ošklivej, to netvrdim, než Karosy 7xx je často hezčí, hlavně s trilexama
Ale existuje mnoho hezčích busů než Ikarus 280, i ta Praga RN je hezčí
Napsal: pát říj 23, 2009 16:08
od Michal Pokorný
Tomáš píše:v dobách kdy jezdil ten kloubovej "Rťák" a následně kloubová Ešema tak Maďaři tlačili ještě dvoukolák
Ale kdež, v době kdy u nás vypotili onen kloubovej "Rťák" se v Maďarsku vyráběl kloubovej Ikarus 180
Laďuša píše:Ale existuje mnoho hezčích busů než Ikarus 280
neruš mi mé kruhy
Napsal: pát říj 23, 2009 16:39
od Laďuša
No vidíš, třeba zrovna ten Ikarus 180 se mi líbí celkem dost
Hele, ale teď koukam na ten muj příspěvek s tim popíchnutím MP, já jsem tam nedal odkaz na to, co jsem myslel
Eště že jsem myslel dizajnově skoro to samý, jako sem dal Tomáš tu raritku č.1
Ake tak tady je to vidět líp
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog ... 2613_6.jpg