Stránka 43 z 58

Napsal: stř bře 30, 2011 17:45
od Puhi
Saša, pekne po poriadku :D zmesou to bude asi ťažko. Už druhý karburátor tam je odkedy je tento problém (teraz úplne nový solex) a voľnobeh som nastavil "tvojou" metódou (šľapanie na brzdu a podľa klesania či zvyšovania otáčok... na môj úžas to vážne fungovalo :shock: ) jedine že by bola fabricky nastavená zlá výška hladiny v plavákovke, avšak som sa k údajom o výške doteraz nikde nedopracoval.... Ale týmto to bude ťažko, to isté robil ozon a tam boli hodnoty aké majú byť....

malá remenica.... Mám tam úplne štandardnú remenicu na pumpe, a 130ka je pri 3.9 približne 4000rpm, myslíš, že by to sériová pumpa neuchladila? Jediné čo ma napadá, že remenica na kľukovke neostávala z 1.7, ale šla tam z 2103 motora.... chrobák v hlave, pôjdem porovnať ich priemery.... :roll:
Saša píše:Už jsem někde na fóru psal o jedné závodní Ladě která nešla uchladit a pomohla až montáž menší řemenice na klikovku
Myslel si asi väčšiu... Menšia by to iba zhoršila (menší obvod = viac otáčok) :)

edit: remenica 1.7 je trochu väčšia kôli zárezom pre čidlo, ale samotný "pracovný" obvod je rovnaký ako u starých remeníc. A na pumpe som premeral remenicu s dvoma ďalšími čo mám v zásobách a tiež sú všetky rovnaké :( takže nič....

predstih je nastavený na 6° (bezkontakt), pred týždnom som ho nastavoval stroboskopom

Napsal: stř bře 30, 2011 19:32
od Majo2103
o tej remenici na pumpe dost pochybujem.....este kebyze to toci permanentne 7000+......moja 17cka sa nezohrieva ani ked tocim 4500ot......rucicka trochu stupne akurat do kopca pri vacsom zatazeni,alebo poskakujem v kolone,inak furt normalka.....a to sa priznam,ze sustava nie je uplne tesna....okolo horneho hrdla chladica su mikro dierky.....moj skromny neodborny nazor je,ze je to niekde pripchate....len kde....

Napsal: stř bře 30, 2011 19:39
od rosta
mě se taky občas hřál -zjistil jsem že je v háji těsnění mezi vodní pumpou a přírubou potrubí do topení-vždycky když se to ohřálo tak to pšouklo a teplota vylezla nahoru-pomohla výměna těsnění-chovalo se to stejně jako když je v háji víčko chladiče.....

Napsal: stř bře 30, 2011 20:40
od Puhi
hmm.... to tesnenie bolo samozrejme menené s pumpou.... ale chybičku nevylučujem.... :roll:
Majo2103, pripchaté možno... Plán mám asi takýto: nové viečko + termostat a uvidím čo ďalej. Mne to pripadá, akoby tam bol niekde slabý prietok, akonáhle sa zvýši nárok na chladenie, nestíha to. Takže buď ten termostat, alebo je to vážne niekde v bloku upchaté. :roll: to viečko sa mi až tak zase nezdá, na 1.5 som mal ten malý spätný ventilok nefunkčný (na starom viečku) a aj tak to pri nakladaní nevrelo...
ale stále mi nikto, kto vie aký je rozdiel medzi tesneniami pod hlavu menších objemov a 1.7 neozrejmil, či tam nieje rozdiel medzi chladiacimi otvormi. A či by 1.7 motor mohol fungovať s nesprávnym tesnením. Stále je tu šanca, že bývalý majiteľ (ako som sa už presvedčil pri nesprávnej pumpe na motore) nasadil na motor nesprávne tesnenie a že by preto mohli byť tieto problémy. Pri 106 000km už tesnenie odísť mohlo :roll:

Napsal: čtv bře 31, 2011 05:36
od Majo
keby si tam dal tesnenie hoci aj zo samary tak na chladenie by to taky vplyv nemalo. Skor to bude termostatom alebo niecim pripchatym. Neviem ci pouzivas tesnenia alebo silikon, ale silikon vie byt pekna ku*va ked ho niekde namazes privela....

Napsal: čtv bře 31, 2011 11:37
od ger007
ano silikon mi ukazal svoju silu ked som napatlal asi kilo pod drziak vodnej pumpu a nasledovne som sa pri vymene termostatu divil co robi tolko silikonu v termostate :-D

Napsal: čtv bře 31, 2011 11:41
od Little Red Riding Hood
Puhi, zkus aspon za zkoušku vyředit ten termostat.. a uvidiš.. u mě to byla obrovská změna... ještě musim zauvažovat jestli ho tam nedám zpět, uvidim po závodech.. tim si aspon ověřiš jestli je vše kolem OK..

Napsal: pát dub 01, 2011 08:44
od Majo
to je take zlozite drbnut termostat do hrnca a skusit ci funguje? :roll:

Napsal: sob dub 02, 2011 09:47
od Puhi
Majo píše:to je take zlozite drbnut termostat do hrnca a skusit ci funguje? :roll:
je :lol:
no, asi skúsim to, čo písal LRRH.... pre začiatok.
a áno, dávam tesnenia a na nich malú vrstvu tmelu.... žeby? hmm, musím si na to dávať asi väčší pozor. Ok chalani, dik za rady, ak niečo z toho pomôže, budú aspoň helpíci :) Do zrazu to proste musí chladiť :twisted:

Napsal: ned dub 03, 2011 15:41
od Little Red Riding Hood
Puhi, hele ja to ted konečně vyzkoušel.. a mimo město se to nedá snad ani ohřát... jako já mam spíš problém to uchladit namístě... nevim jestli na to nejsem přecitlivělej.. :D no jinak ve městě, nebo při popojíždění, to není o moc lepší než předtím, budu to muset taky ještě nějak dopoladit.. asi větší chladič a termostat zpět, nebo nevim no..

Napsal: ned dub 03, 2011 17:37
od Puhi
presný opak. :D pomalá jazda po meste a rôzne státie pohoda, mimo mesta tomu trochu šliapnem na krk a aj ha, vyvrelo :lol: nič, pustím sa do toho zajtra, ak mi nič nenaruší plány :roll:

Napsal: ned dub 03, 2011 19:47
od dmatej
ger007 píše:skor mechanickou saharou
Prdlačku, Laďka má mechanickou a topila parádně už po dvou kilometrech ;)
Hřála se trochu v kolonách, to se zlepšilo, když jsem vyměnil vodu v chlazení za Fridex Eko Extra, kupodivu.

Ještě skoukni hadice, jestli někde není nějak zalomená.

Napsal: pon dub 04, 2011 12:17
od Puhi
Pumpa doma, akurát že už to časovo nevychádza, aj chladenie, aj pumpu nahodím až cez víkend, cez týždeň budem mimo... Ale azda to všetko začne konečne poriadne fungovať...

Napsal: pon dub 04, 2011 12:32
od Majo2103
nejak som nikde nepostrehol....zo Solexom to pumpa nestiha,alebo tam davas elektricku pre dobry pocit?

Napsal: pát dub 08, 2011 00:23
od Puhi
a ešte jedna otázka: Môže sa prehrievať motor pre nadmerné zanesenie karbónom? myslím z vnútra, kľuk skriňu.... Stalo sa to už niekomu? Pretože ak hej, asi som prišiel na príčinu prehrievania :roll: