Stránka 43 z 106

Napsal: čtv čer 16, 2005 16:52
od Skalouš
Tak jsem ulovil vrabčáka. :(

Napsal: čtv čer 16, 2005 16:54
od Drobek81
Chudinka...
A zije :?: :twisted:

Napsal: čtv čer 16, 2005 17:01
od Skalouš
Čest jeho památce.

Třebíč

Napsal: čtv čer 16, 2005 18:22
od JakubN
Ahoj,

dneska jsem byl v Třebíči a na křižovatce jsem se tam míjel se světle šedou 2112. S řidičem jsme na sebe nadšeně kynuli. Nebyl to náhodou někdo z Vás? :-) JakubN

P.S.: Vrabčák si asi zlomil vaz o vaz, to by mě zajímalo, jakou má teď náLadu.

Napsal: úte čer 28, 2005 22:49
od Jiri
tak jsem mi zas zacaly blbnout koncovy svetla diky tem bajecnejm plastovejm objimkam.. zarovka casem vytlacila plast a vysunula se z bajonetu.
nakonec jsem vzdal jakekoliv opravy a dal tam objimky ze stare skodovky... a je klid:-)

Napsal: stř čer 29, 2005 06:58
od Skalouš
S těma jsem se taky vyvztekal. Až budeš mít čas, nafoť mi to prosím.
Machanik v servisu pana Pokorného v Říčanech mi to dokonce opravil tak, že tu žárovku dole přiletoval. Velmi srdečně jsem mu poděkoval při následující výměně. :-)

ABS, airbag a klima

Napsal: stř čer 29, 2005 11:40
od Jura Baran
V úvodu se všem omlouvám, že jsem zcela omylem založil nové téma, když jsem chtěl jenom odpovědět nějakou drobnost do diskuse. Nicméně, pokud jde o desítkovou řadu, tak ABS, airbag a klimu bych celkem uvítal. A co se týká cenové politiky k těmhle věcem, tak říkám, dejte tyhle věci do desítky, prodejte mi to za cenu obdobně naloženýho Accentu a já za tu cenu mám auto odpovídající Elantře. Jinak řečeno, pořád se to vyplatí. Alespoň by se nad tím mohl někdo u dovozce zamyslet, protože po Rusku tyhle auta jezdí. Tam taky jezdí desítky 4. řady (na oficiálních stránkách výrobce označovány jako 110 T).

Napsal: stř čer 29, 2005 11:52
od Skalouš
Mám strach, že pro Rusy jsou neřešitelným problémem Evropské homologace na víc než jeden typ a variantu....

Napsal: stř čer 29, 2005 12:08
od Honza
a nebo se jim do toho prostě nechce. K čemu se budou prát o tak neperspektvní trh jako je ten náš? Sami mají už pořádný flák, tak proč se srát s nějakou EU homologací?

stránky

Napsal: čtv črc 07, 2005 09:02
od JakubN
Ahoj všichni,
vytvořil jsem stránky o naší nové Ladě 2111, obsah je zatím pracovní, hlavně bych tam chtěl pro ostatní majitele a případné zájemce uvádět zkušenosti a zážitky, doufám, že bude více těch pozitivních :-)
Takže je to na http://lada.i-novotny.net
J.

Re: stránky

Napsal: čtv črc 07, 2005 11:11
od Pšenda
JakubN píše:Ahoj všichni,
vytvořil jsem stránky o naší nové Ladě 2111, obsah je zatím pracovní, hlavně bych tam chtěl pro ostatní majitele a případné zájemce uvádět zkušenosti a zážitky, doufám, že bude více těch pozitivních :-)
Takže je to na http://lada.i-novotny.net
J.
Celkem dobrý stránky. 8)

Re: stránky

Napsal: čtv črc 07, 2005 12:19
od JmJ
JakubN píše:Ahoj všichni,
vytvořil jsem stránky o naší nové Ladě 2111, obsah je zatím pracovní, hlavně bych tam chtěl pro ostatní majitele a případné zájemce uvádět zkušenosti a zážitky, doufám, že bude více těch pozitivních :-)
Takže je to na http://lada.i-novotny.net
J.
Budu to bedlive sledovat. Ostatne jako vsechno co se tu pise o novych ladach :-)

Napsal: pát črc 08, 2005 06:33
od franta
To anonym: Ty myslíš, že spálená pojistka musí mít konkrétního vyníka? Někdy to nezjistíš, proto tam ty pojistky jsou.
Jsem rád, že už jsi trochu zmírnil o orientuješ se na zcela konkrétní věci. Problémy ekon. razu ohledně autovazu na které jsi upozorňoval, jsou problémem, ale problémem, který mi nevyřešíme. Zrovnatak mark. taktiku cs lada. Pokud nechtějí mi je nezměníme i když je na to upozorníš.
V těchto dnech jeden můj kolega z práce shání nové auto za 250 tisíc ne nákupní tašku. Výsledkem je, že má jen tři kandidáty ladu, logan, thálie.
A to je rok 2005, takže kde máš jakou konkurenci a možnost výběru.
Franta

větrání

Napsal: pon črc 11, 2005 10:26
od JakubN
Ahoj,

abych odpověděl Anonymousovi na to větrání:
- na své stránky věnované Ladě jsem problém s větráním (prozatím) nedal, protože se momentálně neopakuje. Stalo se mi to dvakrát hned za sebou, pak už jsem neměl 25 pojistku, po doplnění se to nezopakovalo. Chyba byla možná v pojistkách a ne v Ladě, takže zatím vyčkávám zda se to znovu objeví... popřípadě v jaké konfiguraci, aby bylo možné nalézt příčinu.
Ladu jsem si kupoval s plným vědomím možných komplikací, ale zatím jsem plně spokojen. Hodnotit to však budu moci až tak za 2 roky...
Mělník jsem využil, protože jsem měl tím směrem pracovní cestu a samozřejmě kvůli ověřené kvalitě. Normálně bych jel (a budu jezdit) do Humpolce.
Mějte se fajn

JakubN.

Napsal: stř črc 13, 2005 10:30
od Jiri
Jakube nic ve zlym, bezduvodne praskani pojistek neexistuje, chyba pojistky to je neco tak pravdepodobneho jako hrebik se dvema hlavickama a bez spicky:-). vse ma svou pricinu a je dobre na ni prijit. a u auta ktere je docela zavisle a elektronice to docela vadi. ja jsem mel taky problemy s pojistakama, pricinou byl zkrat ktery zpusobovala ulomena nozicka rele ktere melo spinat vyhrivani zadniho okna, ta nozicka zapadla k jinym konektorum a obcas to vyhodilo pojistku. docela brutalni metoda hledani zkratu je misto pojistky to natvrdo spojit a hledat odkud prichazi kourove signaly:-) nekdy se to ale to ale pri tom taky protavi.... :-)
jedou se mi povolil taky sroub v motorku ventilatoru a zablokoval kotvu. tim padem vyhorela pojistka taky... doporucuju kontrolu vsech spotrebicu na problemove pojistce a pak kontrolu kabelu (obcas se stava ze kabel je nekde priskripnuty na kastli. ) pokud je to v kabelazi.. vyplati se podezrely drat vyradit a dat misto nej jiny. je to pakarna ale co jineho zbyva. Diky tomu ze montaznici jsou schopny osadit do pojistkove skrinky jedno rele s ulomenou nozickou a druhe s ohnutou tak ze kouka ven! a taky osadit 2 pojistky jinymi hodnotami nez z je v papirech tak se nicemu nedivim.... (pripad meho auta)