Stránka 42 z 58

Napsal: úte úno 15, 2011 19:35
od Jany_RS
Puhi, krasa :P čo take svetla stoja ?

Napsal: úte úno 15, 2011 22:31
od MartasBrno
Su take svetla homologovane?

Napsal: pát úno 18, 2011 12:31
od Puhi
neviem ako to je s homologaciou, ak sa k nim dostanem, poriadne ich obzriem, ale veľke šance homologácii nedávam :roll:
Jany_RS, to je podľa toho, koľko si prihodí ten čo ti ich bude nosiť :lol:
ale keď si dáš tú námahu, prosport má aj eshop a niekde tam budú aj ceny tých svetiel :wink:

Napsal: pon bře 28, 2011 10:42
od Puhi
mám otázku na tých, čo sa im podarí aj nejakú informáciu udržať v hlave :lol: : Aký je presne rozdiel medzi klasickým a 1.7 tesnením pod palicu? Problém s prehrievaním stále existuje :roll: Ja akurát viem, že je tam rozdiel v materiále a otvoroch pre válce, ale nieje tam aj nejaký rozdiel v chladiacich otvoroch? Dalo by sa to tesnenie zameniť s klasickým bez nejakej vážnej ujmy? Termostaty tam boli 2, ale nevylučujem ich chybu, takže ešte raz tam nový kúpim, a okrem toho mi už len ostáva buď zanesený blok, alebo možno to tesnenie... :roll: Mám už toho dosť, s autom sa dá ísť na 5q do 120, okolo 130 aj s ľahkou nohou vyvrie do minúty, pri plnom zaťažení ani nevravím :roll:

Napsal: pon bře 28, 2011 13:12
od MartasBrno
To tvoje chlazení se řeší už hodně dlouho, že? Pumpa je dobrá? udrží soustava přetlak? (Víčko chladiče)

Napsal: pon bře 28, 2011 13:39
od mayo456
najlepšie by bolo asi tie dve tesnenia priložiť k sebe a tak by bolo najlepšie vidieť rozdiel v rozmeroch jednotlivých otvorov či už pre válce alebo kanáliky. ak si všetko pomenil vodnú pumpu termostat a pod. videl by som to na zanesený okruh v dôsledku čoho neprúdi kvapalina tak ako má.

Napsal: pon bře 28, 2011 13:56
od Puhi
MartasBrno, viečko je už poriešené, tým to nebude, pumpa je nová, Ms http://forum.ladaklub.com/download.php?id=19828
mayo456, jo, ale hlavu teraz dole ešte dávať nejdem, preto sa pýtam, aby som mal predstavu, či to môže byť týmto, či mám hľadať chybu inde (aj keď neviem čím ešte by to mohlo byť :roll: )

Napsal: pon bře 28, 2011 18:31
od Little Red Riding Hood
Puhi, vyzkoušej oběh bez termostatu, mě se to dřiv hrozně hřálo, pomohla vyměna víčka a to bylo i to předešle nové.. ale furt nic moc, ve městě i v zimě sem musel jezdit s topením aby se to uchladilo, pomohla instalace olejoveho chladiče, ale při delším stání na místě se to furt hřeje, ted sem zkusil odstranit ten termostat a podle budiku se to skoro ani pořádně neohřeje.. jen, když stojím na místě..

Napsal: úte bře 29, 2011 17:10
od Puhi
takže nemám s tým problém iba ja :D ale tebe sa to takto hrialo aj za bežnej jazdy? u mňa je problém iba pri záťaži, neviem si napr. predstaviť, ako odjazdím v M.H. šprinty (ak budú :roll: )

Napsal: úte bře 29, 2011 19:12
od ger007
mno mne sa 1,7 nehreje vobec, vymenil som termostat vodnu pumpu dolial vodu a tramtararaa :-D

Napsal: úte bře 29, 2011 20:20
od Little Red Riding Hood
Puhi, no ze začátku to bylo hodně špatne, i za jizdy po dalnici byla teplota vejš.. občas sem topil..

Napsal: úte bře 29, 2011 20:22
od Puhi
to je práve ten problém, 130 a viac už je kritických :roll:

Napsal: stř bře 30, 2011 16:16
od Saša
Puhi píše:to je práve ten problém, 130 a viac už je kritických
Napadá mne chudá směs , velký předstih , a nebo malá řemenice na vodní pumpě .
Už jsem někde na fóru psal o jedné závodní Ladě která nešla uchladit a pomohla až montáž menší řemenice na klikovku . Čerpadla nemají rády vysoké otáčky "řežou" vodu a strácí účinost .

Napsal: stř bře 30, 2011 16:29
od mayo456
ja mám práve opačný problém. ak je chladnejšie pod 10°C a aj ke´d prehodím teplé sanie, otvorím naplno kohút kúrenia tak ručička na vode víde len mierne za prvú rysku. asi to bude termostatom.

Napsal: stř bře 30, 2011 16:38
od ger007
skor mechanickou saharou