Stránka 42 z 109
Napsal: pát bře 31, 2006 11:11
od tavri
Tak bohužel, včera jsem to kuchnul a prasknul jeden z těch unašečů táhel, asi únava materiálu. Vůbec netuším, co s tím budu dělat.
Napsal: pát bře 31, 2006 12:16
od Jiri
TAvri : uprimnou soustrast
no bud se vydat do servisu a nebo.. najit neblizsiho vesnickeho kovare at to svari...
proste humus a nekvalitni material argument typu "to je zavada ktera se stava jedno za 1000let" nejak neobstoji
a na to ze to auto neni ani 10 let stary je tam pod tim krytem docela rezavo...
ted koukam na tu fotku.. jak je pohaneny ted druhy sterac? normalně tam byva paraleni klika ale tady to vypada na nejakelj prevod se hrideli...
uz tusim proc mi ty sterace prelitavaji pres predni sloupek:-) v tom prevodu budou vule ..vsude tam budou vule:-(
Napsal: pát bře 31, 2006 12:48
od tavri
Jiri: Taky jsem na to chvilku koukal... Ta tlustá tyč je jen držák. Na místech kde jsou přišroubovány stěrače, jsou zespodu takový otočný vehementy. Jeden z nich je teď ulomený. Pracuje to na principu vačky. Veškerý převod je uskutečňován přes ty táhla. Hlavně je pracný to celý rozebrat, je tam nejméně 30 šroubů, hlavně ty 3 plasty musí ven, expanzní nádobku vyklonit a celý konglomerát i s motorkem vyjmout ven.
Servis mi nepomůže, beztak tu žádný není. Zamontovat to zvládne každej, ale s tím ulomením nevím, možná kus železa, ohnout, vyvrtat, natemovat...
Teď jsem volal na Koněvovku, dováží se to jako komplet i s motorkem za 2380,- Kč To je hrozný číslo, to asi nedám...
Napsal: pát bře 31, 2006 13:35
od Marcel
tavri píše:Jiri: Taky jsem na to chvilku koukal... Ta tlustá tyč je jen držák. Na místech kde jsou přišroubovány stěrače, jsou zespodu takový otočný vehementy. Jeden z nich je teď ulomený. Pracuje to na principu vačky. Veškerý převod je uskutečňován přes ty táhla. Hlavně je pracný to celý rozebrat, je tam nejméně 30 šroubů, hlavně ty 3 plasty musí ven, expanzní nádobku vyklonit a celý konglomerát i s motorkem vyjmout ven.
Servis mi nepomůže, beztak tu žádný není. Zamontovat to zvládne každej, ale s tím ulomením nevím, možná kus železa, ohnout, vyvrtat, natemovat...
Teď jsem volal na Koněvovku, dováží se to jako komplet i s motorkem za 2380,- Kč To je hrozný číslo, to asi nedám...
nestačilo by to svařit? podle mně to nebude problém
Napsal: pát bře 31, 2006 14:16
od Jiri
vždyť to píšu - najít vesnického kováře ať to svaří:-) a když ne tak ať to udělá z pásoviny.
no rozebrat a sebrat v servisu to bude tak za 1000:-) takže cca 3500?
Mein Gott... každý tohle auto který se prodá do EU je pomsta za Stalingrad
Napsal: pát bře 31, 2006 14:23
od tavri
No asi to tak dopadne, dám tam zpátky aspoň ty plasty, počkám až přestane pršet a hurá ke kováři.
S tím svárem si nejsem jistej, je to zrovna u čepu.
Napsal: pát bře 31, 2006 14:34
od Marcel
toho bych se nebál jestli namáš kde to zavařit tak dej vědět zeptám se kdy by to bracha moch za kápnout a můžeš přijet s trutnova je to sem kousek
Napsal: pát bře 31, 2006 14:53
od tavri
Marcel: díky za nabídku, ale ještě se nejprve zeptám známých šikulů. Tady je ještě detail toho místa prasknutí.
Foto po očištění dílu, připraveno na svaření.
Napsal: pát bře 31, 2006 15:28
od Marcel
jde to stoho sundat kdyžto je normálně vsobě? (mislím než to praklo)
Napsal: pát bře 31, 2006 19:17
od rudo.
Ahojte všetci, Jiří nedá mi to, ale nechápem prečo si to už dávno nepredal ak to vnímaš ako pomstu za Stalingrad. Ak nie som v živote s niečím spokojný, tak to zmením.
Napsal: pát bře 31, 2006 22:38
od Jiri
Rudo: no existují i jiné priority než nákup auta a zdalo se mi že prodej autaku ktery ma malo najeto a je skoro novy je docela prodelecna akce, Uzitna hodnota mi pripadala vetsi.
Neboj chystám se že letos lada pujde z domu:-)
Dost dlouho jsem měl trpělivost a veril jsem že se to casem vychyta a z lady se stane normalni spolehlive auto.
a s tou pomstou za Stalingrad jsem to myslel v nadsazce...doufam ze se obyvatele toho mesta neurazili:-)
Napsal: sob dub 01, 2006 09:05
od tavri
Marcel: Znovu jsem se na to díval, čep šel vysunout a očividně to teď půjde v pohodě zavařit.
Napsal: sob dub 01, 2006 09:11
od Skalouš
Takhle mám proveden "OVAR" páčky spojky. Taky to prasklo v místě oslabení otvorem a původním svarem. Po provedení "ovaru" je to už víc jak 40000km v pohodě... Takže jde-li to opravit a zároveň vylepšit, je to výrazně lepší, než za drahé peníze kupovat další polotovar.
Napsal: sob dub 01, 2006 13:48
od Marcel
tavri píše:Marcel: Znovu jsem se na to díval, čep šel vysunout a očividně to teď půjde v pohodě zavařit.
dyt to říkam zavařit a jeto
Napsal: ned dub 02, 2006 07:54
od rudo.
Zdravím všetkých, mne ne náda čitáť, mne náda jézďiť.
Ináč sa mi podarilo veľmi ľahko opraviť všetko čo som chcel a v podstate bez nákladov. To auto je super raketa a dokonca je na ňom ešte priestor na tuning za na dnešnú dobu smiešne peniaze.