Stránka 5 z 25

Napsal: stř lis 12, 2008 09:02
od Saša
To jsou tlaky jak u ojetého ropáku :twisted: Ale co tam dělá ta "stříbřenka" :?: To se asi něco brousí :?

Napsal: stř lis 12, 2008 09:46
od Pája
To by blbej neřek, ani kdybys ho mlátil... :roll:

Napsal: stř lis 12, 2008 10:35
od Luděk Musil
Pája píše: ... tlaky ve válcích. 15-15-15-15 :shock: Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc...

To ještě není tak "zlý". Když měřil Marek tlaky na tom mým (vloni v Jedovnici) motoru, tak to nezměřil, přestože měl měřák do dvacítky .... pokaždý mu to na "18-cce" vyfluslo měřák zpátky do dlaně. L.

Napsal: stř lis 12, 2008 11:05
od Pája
Jenže tvůj motor šel po deseti tisících srá..., pardon, kakat. Proto by mě zajímalo, jestli tady někdo dlouhodobě(aspoň 50 tkm) provozuje motor s tlakama okolo 15 atm. Apropo, dá se nějak převýst kompresní poměr na tlaky? Moc se mi nezdá, že by 9,6:1 odpovídalo 15 atm... :?:

Napsal: stř lis 12, 2008 11:41
od Luděk Musil
Důvodem posrání mýho motoru nebyly tlaky ... to jen tak na okraj :D
K tématu: pokud zalovím v hlavě, tak tlaky pro běžný motor jsou (4x) 12 při kompresi 8,5:1 . L.

Napsal: stř lis 12, 2008 13:37
od Pája
No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný, ale to nic.
K těm tlakům vs. komp. poměrům. Nenašel by někdo v prastarých knihách kolik má tlaky žígo s komp. poměrem 8,8:1(stará 1500) nebo 9,3:1(1700)? Nebo klidně i jiný stroje podobnýho obsahu...

Napsal: stř lis 12, 2008 13:52
od Luděk Musil
Pája píše:No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný
:( V tom s Tebou souhlasím :( .
Pája píše: ... v prastarých knihách ...
Právě jsem proběhl Tůmu a nic :( .

Napsal: stř lis 12, 2008 18:05
od Little Red Riding Hood
ja bych měl mít takove podobne tlaky.. motor zatim drží... ani kapku oleje to nebere... ale je takovej dost neklidne... ale to je furt... myslím že něco kolem 6 tisíc by mohl mit...

Napsal: stř lis 12, 2008 18:15
od Acibuk
ja jsem mel tuším přes 14, při posledním měření..a motor šel tam, kam neposíláme ani kytku:) poslední hrnek už měl 10.

Napsal: stř lis 12, 2008 19:16
od Pája
To Aci: A nevíš, co se rozsypalo? Pístů ani kroužků bych se nebál, sou z DDR a na 140ti koňovou 1,6ku, tak by to snad měli vydržet.

To LRRH: ...takove podobne tlaky... To je širokej pojem. Nemáš někde k dispozici manometr? Docela by mě to zajímalo. A co kompresní poměr? Jakej máš?

Napsal: stř lis 12, 2008 20:12
od Acibuk
kroužek, Goetze:) pravděpodobně se neuchladil, Myšo to vyřešil bypassem, víc ví Marek.

Napsal: stř lis 12, 2008 21:35
od Little Red Riding Hood
kolem tech 15... kompresi mám 10/1..

Napsal: stř lis 12, 2008 21:43
od Majo
mam motor 1,6 znizeny o 2,3mm na bloku a o pol milimetra zarovnanu hlavu. Piesty su 05kove 80ky s vybratim ventilov a lietaju nad blok 0,4mm. Tesnenie seriova 1.7micka teda 1mm hrube. Kompresny pomer je brutalny a tlaky nemeratelne. Tento motor jazdi v kombiku na Icku z 1,7bez uprav softwaru a ma nabehanych uz 37tkm a stale sa tesi skvelemu zdraviu...

Napriek tomu - motor 1,9 ktory som poskladal do Orecha mal tlaky papierovo - vypoctovo nizsie avsak tiez nemeratelne a tento motor mal problem vobec nastartovat a nesiel na karburatore ani poriadne nastavit. Najma vdaka detonacnemu horeniu sa na nom po par tisicoch km roztavili ojnicne loziska a musel som dat nove... Odvtedy tento vysokokompresny zazrak preskladany do Nivy na MPI jazdi v pohode - je tam detonacne cidlo...

Napsal: čtv lis 13, 2008 07:29
od Pája
Nezměřitelný tlaky? Co to znamená? Že tam neudržíš manometr? Ten můj motor jde nastartovat v pohodě. Ale nevim, jestli to není tim startérem z Magnetonu. Točí s motorem famózně. A ten zvuk už mi ani perverzní nepříjde. :lol:

Napsal: čtv lis 13, 2008 09:11
od Majo
ja som mal manometer sroubovaci - akurat do 16 atmosfer. Na tom sa prekrutila rucicka a odvtedy ukazuje tak nejak divoko - najviac mi ukazal 8atm :mrgreen:
A kazdy kto ma nejaky nastrkavaci do 18 sa mojho motora boji, hlavne ked mu to dva krat vyrazi ruku :x
Starter na Nive je rychlobezny s prevodom toci v pohode. Aj ten co som mal v Trnave bol rychlobezny, funglovka z Ukrajiny - Made in Hungary -akurat uz je po smrti :lol:
A zvuk nastartovanej Nivy na volnobeh je cisty dizel. V otackach sa to strati. U kombika je to taky tvrdy zvuk ale inak pohoda. Jedno bude pravda - tvar spalovacieho priestoru ma velky vplyv na detonacne horenie...