To jsou tlaky jak u ojetého ropáku Ale co tam dělá ta "stříbřenka" To se asi něco brousí
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pája píše: ... tlaky ve válcích. 15-15-15-15 Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc...
To ještě není tak "zlý". Když měřil Marek tlaky na tom mým (vloni v Jedovnici) motoru, tak to nezměřil, přestože měl měřák do dvacítky .... pokaždý mu to na "18-cce" vyfluslo měřák zpátky do dlaně. L.
Jenže tvůj motor šel po deseti tisících srá..., pardon, kakat. Proto by mě zajímalo, jestli tady někdo dlouhodobě(aspoň 50 tkm) provozuje motor s tlakama okolo 15 atm. Apropo, dá se nějak převýst kompresní poměr na tlaky? Moc se mi nezdá, že by 9,6:1 odpovídalo 15 atm...
Důvodem posrání mýho motoru nebyly tlaky ... to jen tak na okraj
K tématu: pokud zalovím v hlavě, tak tlaky pro běžný motor jsou (4x) 12 při kompresi 8,5:1 . L.
No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný, ale to nic.
K těm tlakům vs. komp. poměrům. Nenašel by někdo v prastarých knihách kolik má tlaky žígo s komp. poměrem 8,8:1(stará 1500) nebo 9,3:1(1700)? Nebo klidně i jiný stroje podobnýho obsahu...
ja bych měl mít takove podobne tlaky.. motor zatim drží... ani kapku oleje to nebere... ale je takovej dost neklidne... ale to je furt... myslím že něco kolem 6 tisíc by mohl mit...
mam motor 1,6 znizeny o 2,3mm na bloku a o pol milimetra zarovnanu hlavu. Piesty su 05kove 80ky s vybratim ventilov a lietaju nad blok 0,4mm. Tesnenie seriova 1.7micka teda 1mm hrube. Kompresny pomer je brutalny a tlaky nemeratelne. Tento motor jazdi v kombiku na Icku z 1,7bez uprav softwaru a ma nabehanych uz 37tkm a stale sa tesi skvelemu zdraviu...
Napriek tomu - motor 1,9 ktory som poskladal do Orecha mal tlaky papierovo - vypoctovo nizsie avsak tiez nemeratelne a tento motor mal problem vobec nastartovat a nesiel na karburatore ani poriadne nastavit. Najma vdaka detonacnemu horeniu sa na nom po par tisicoch km roztavili ojnicne loziska a musel som dat nove... Odvtedy tento vysokokompresny zazrak preskladany do Nivy na MPI jazdi v pohode - je tam detonacne cidlo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nezměřitelný tlaky? Co to znamená? Že tam neudržíš manometr? Ten můj motor jde nastartovat v pohodě. Ale nevim, jestli to není tim startérem z Magnetonu. Točí s motorem famózně. A ten zvuk už mi ani perverzní nepříjde.
ja som mal manometer sroubovaci - akurat do 16 atmosfer. Na tom sa prekrutila rucicka a odvtedy ukazuje tak nejak divoko - najviac mi ukazal 8atm
A kazdy kto ma nejaky nastrkavaci do 18 sa mojho motora boji, hlavne ked mu to dva krat vyrazi ruku
Starter na Nive je rychlobezny s prevodom toci v pohode. Aj ten co som mal v Trnave bol rychlobezny, funglovka z Ukrajiny - Made in Hungary -akurat uz je po smrti
A zvuk nastartovanej Nivy na volnobeh je cisty dizel. V otackach sa to strati. U kombika je to taky tvrdy zvuk ale inak pohoda. Jedno bude pravda - tvar spalovacieho priestoru ma velky vplyv na detonacne horenie...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4