Stránka 5 z 6

Napsal: pon dub 19, 2010 06:27
od Cory
MartasBrno píše:protože mazání je jen o jediným kontaktu v čidle a jinak než zkratem na kostru to rožnout nejde. Fakt svítí, nebo to byl omyl?
LRRH ma na na signal z cidla mazania pripojene rele na palivove cerpadlo, ak sa nemylim

Napsal: pon dub 19, 2010 21:47
od Little Red Riding Hood
díky..

jj mam to tak zapojené, ale to fachá v pohodě...

prostě je ta palubka nějaka pomatená.. te už jse mi ta kontrolka moc nerozsvěcí, ale všim sem si že tak nějak občas trošku svítí, jen slabě..

Napsal: ned kvě 30, 2010 16:56
od Maysner
nebudu zakladat novy tema


potrebuju po nekom, kdo ma 07 a ma od vyroby budik tlaku oleje, jakou barvu ma drat od cidla tlaku, kudy do pojistkovky vstupuje v motorovym prostoru, a kudy z pojistkovky vystupuje v interieru. diky moc

Napsal: ned kvě 30, 2010 17:09
od Cory
A ja by som tiez chcel vediet, ci existuju nejake prechody cez poistkovku z motoroveho priestoru do kabiny...docela by sa mi to zislo, nech mam kable pohromade.

Napsal: ned kvě 30, 2010 22:43
od Maysner
Cory píše:A ja by som tiez chcel vediet, ci existuju nejake prechody cez poistkovku z motoroveho priestoru do kabiny...docela by sa mi to zislo, nech mam kable pohromade.
tak jsem se pustil do provereni pojistkovky na nozovky a muzu ti jistojiste rict, ze pouze jeden na tlak oleje :( jeste je ve hre druhej, ale pouze kdyz se oddela jeden spojovaci drat. nicemu by to nemelo vadit. pak jsou uz jen dva prechody ze svazku z palubovky do zadniho svazku. rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru. ale asi si je predelam, abych mel alarm s centralem a radio vedeny taky pres pojistkovku (tim zrusim prechody "palubka > kufr")
to vse plati u pojistkovky na nozovky, koupene mnou na ua. nevim jestli jich maji vic typu (podle fotky vnitrku bych to poznal). standartni pojistkovku bych vubec nepredelaval. ve vsech co mi rukama prosli, jsou dve DPS nad sebou spojeny pripajenyma plechama

takze bych uz jen chtel vedet, jakou barvu ma v originale drat od cidla tlaku oleje u 07. diky

Napsal: ned kvě 30, 2010 23:20
od Little Red Riding Hood
Maysner, myslím že je buď šedo šedej, jako tmavá a světlá a nebo ted nevim.. :D kdyžtak zejtra kouknu do schemy..

Napsal: pon kvě 31, 2010 06:12
od Cory
rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru.
Ne, to nie je celkom pravda, pretoze od motora idu 2 "pramene", jeden cez F3 a druhy cez F4, potom sa spajaju a vystupuju v kabine.

Napsal: pon kvě 31, 2010 08:16
od Maysner
Cory píše:
rezervni pojistky F3 a F4 vedou z motoru do motoru.
Ne, to nie je celkom pravda, pretoze od motora idu 2 "pramene", jeden cez F3 a druhy cez F4, potom sa spajaju a vystupuju v kabine.
v me pojistkovce ee. zkoumal jsem primo cesty a bohuzel mi jdou pouze z motoru do motoru :(

Napsal: pon kvě 31, 2010 10:50
od Cory
hmmmm...musim to preskumat na mojej nožovkovej poistkovke z UA...len uz ju mam namontovanu.

Napsal: pon kvě 31, 2010 19:58
od Maysner
Cory píše:hmmmm...musim to preskumat na mojej nožovkovej poistkovke z UA...len uz ju mam namontovanu.
ja uz zase vymontovanou :lol:

Napsal: stř čer 02, 2010 20:29
od Maysner
tak jsem dnes dal laboroval. nasel jsem starou kabelaz z 07. ktera mela tlakomer oleje a dalsi chujoviny. podle toho jsem si nasel. kam to vede. a bylo prekvapeni. cesta pojistkovkou pro "tlak oleje" ja napojena na rele ventilatoru :shock: sakra to ne. stara pojistkovka z icka, merak a jedem. nema to byt spojeny. takze propojavaci drat jsem ustrihl (ukrosi tam cpou misto druhy desky draty). tak. todle by bylo. pak jsem promeril i ty rezervni pojistky, i v te stare pojistkovce vedou z motoru do motoru.
pak jsem nasel na stary elektrice drat z pojistkovky mirici dolu k vane, na ridicove strane. konzultace s kokolokem, a uz drat vyuzivam, i s jeho cestou pres pojistkovku (opet upravenou dle stare pojistkovky, zas napojeno na rele ventilatoru, ale na jiny pin), na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane.

takze pres pojistkovku z levyho svazku lze pouzit dva pruchody (u me tlak a teplota oleje). z pravyho svazku jeden pruchod. a pak tedy moznost dobastlit ty pojistky do interieru. to jsou pak dva pojistkovy pruchody
a mozna by se dalo jinyma uprava dostat k dalsim. ale pak uz neni pojistkovka lehce vymenny dil :roll:

Napsal: čtv čer 03, 2010 17:43
od Saša
Maysner píše:na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane
Umístění čidla teploty oleje do olejové vany je sice jednoduché , ale má jeden háček . Teplota oleje ve vaně je nižší než za čerpadlem na vstupu do motoru který má mazat a chladit . Je to samozřejmně lepší než nic , ale měřit se dá i přesněji .

Napsal: pát čer 04, 2010 10:06
od Maysner
Saša píše:
Maysner píše:na teplotu oleje. pekne originalne mi dosahl k cidlu ve vane
Umístění čidla teploty oleje do olejové vany je sice jednoduché , ale má jeden háček . Teplota oleje ve vaně je nižší než za čerpadlem na vstupu do motoru který má mazat a chladit . Je to samozřejmně lepší než nic , ale měřit se dá i přesněji .
to je mi vcelku jedno. jak mam 70st na budiku, motoru muzu nakladat 8) teplota vody mi moc nerekne :?

Re: eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry.

Napsal: pon bře 05, 2012 01:18
od Little Red Riding Hood
Zdravím vás všechny, potřeboval bych pls poradit, vrátil jse mi zpět problém, který jsem už jednou řešil.. Prostě si jedu a najednou mi začně svitit dobíjení, někdy pomuže vypnutí a zapnutí kličku... Přitom naměřím na baterce 13.5V.. Někdy po zapnutí klíčku vubec nenaskočí palubka.. A dnes jsem si všim, že když pustím blínkry, tak to vypadne.. Už jsem to jednou zdárně vyřešil, jen nevim jak a ani nemužu najit kde jsem to řešil... Dnes jsem prolez relátka pod budíkama, přezkoušel jsem je a utáhl kostru, taky ověřil stav uhlíku v altíku.. Nevím si s tím víc rady, tak dík za vaše rady..

Re: eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry.

Napsal: pon bře 05, 2012 08:11
od Cory
Aky mas alternator? mohlo by to troch pomoct pri hladani chyby.