Stránka 5 z 5
Napsal: čtv dub 23, 2009 19:44
od tavri
jenže pak hraje jen za jízdy
Napsal: čtv dub 23, 2009 19:56
od zelvotron
No jen když je klíček v zapalovaní (nemusí být otočenej, jen zasunutej), ale i tak je to kolikrát nepraktický, na druhou stranu se rádio nemusí vypínat a zapínat, protože stačí vyndat klíček a příště se po zandání klíče zase samo zapne
Napsal: pát dub 24, 2009 10:43
od plavec
No jen když je klíček v zapalovaní (nemusí být otočenej, jen zasunutej)
Záleží jak to zapojíš.Řídil jsem Hondu CR-V která to měla tak, že musel býtk líček zapnut (otočen).Vzhledem k tomu že jsem s tím autem jen couval do kopce a nebylo moje tak jsem nechtěl moc tůrovat plyn a tudíž mi to asi 3x chcíplo a na rádiu se zaklopil panel a po otočení klíčkem se opět rozehrálo.Docela nepraktický.Když by mi to při rozjezdu zhaslo na křižovatce. tak by rádio zhaslo taky a po startování se rozehrálo.
Pamatuje si to rádio čas, když je takle zapojený?Nebo má ještě natažené "paměťové stálé plus" ?
Napsal: pát dub 24, 2009 10:47
od Erik
plavec píše:Pamatuje si to rádio čas, když je takle zapojený?Nebo má ještě natažené "paměťové stálé plus" ?
Tato rádia mají zvlášť přivedené + pro paměť a hodiny. Přes spínací skříňku jde napájení rádia, jako takového. Jinak pokud to rádio před zhasnutím motoru normálně vypneš, tak se Ti se zapnutím klíčku samo nezapíná.
Napsal: pát dub 24, 2009 10:54
od plavec
jasné, už to chápu.No já sem tenkrát ani nenašel kde to rádio má vypínačem tak sem se s tím autem nechtěl nějak dlouhosáhle seznamovat.Stejně jsem s ním jel jenom od chalupy k chalupě.
Napsal: sob dub 25, 2009 15:08
od DJW
Zažil som čínske no name pokusy o autorádia, čo brali v standby 1A!
Vypínanie autorádia ma na svedomí pokles napätia v palubnej sieti - pomôže stabilizačný kondík + usmerňovacia dióda. Podrobnejšie som písal v téme o denných svetlách.
Štandard pri autorádiách je ŽLTÁ = +12 permanent, ČERVENÁ +12 ACC (kľúčik), ČIERNA (kostra). Stabilizovať treba červený.
Pozor na Seaty a Citroeny - majú to prehodené.
Napsal: ned dub 26, 2009 19:27
od Vláďa B
DJW píše:Pozor na Seaty a Citroeny - majú to prehodené.
U autorádia které jsem koupil se dají dráty přehodit mezi sebou. Je to i v návodu. Pokud jsou u auta přehozeny dráty jednoduše se červený a žlutý rozspojí a spojí se žlutý s červeným a obráceně.
Napsal: ned dub 26, 2009 22:23
od DJW
Česť výnimkám, no väčšinou sú napevno. Potom ostáva dilema či prerábať káble v aute alebo na autorádiu - predajcovia obidvoch budú skákať so stratou záruky..