SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

tak a ted tady mam neco EXTRA pro Sašu :-DDDDD
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

takze panove verte neverte, koupil sem za 300 benzinu (9,3L) a ujel sem bez problemu 120km.. muzu vam rict ze to semnou malem seklo, protoze jsem jezdil fakt jak dobytek, odvazne muzu rict ze mi auto zere 8l/100km!!! mimochodem predtim sem mel problem se dostat pod 10, takze jedine ceho ted lituju je, ze sem si tuhle blbinu neporidil drive.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jaký způsob měření spotřeby užíváš? Jaký průběh mělo těch zkušebních 120Km, kolik v nich bylo studených startů, studeného popojíždění, prostě nakolik se zkušební období podobalo běžnému ježdění ve kterém jsi měl těch 10 litrů?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

byvaji dny kdy ujedu 100km denne, zpusob tohodle mereni byl, kolik to vytahne, zavodeni na krizovatkach, jako druha klapa se otvirala taky mimochodem, studene starty byly, protoze sem s nim jezdil rano do prace a vecer za to svoji, proste za ty dva dny sem najezdil 120km a v nadrzi byloneco pres 9 litru naturalu 95, jeste sem schvalne vyjezdil nadrz abych si to mohl zmerit
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pool

Příspěvek od Pool »

Ale pod 7 l se s Ladou stejně nedostaneš... :Hangman: ani s vrtulkou, tabletkama, magnetem na hadici a podobné cipoviny :)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

dodatek, je to motor 1600ccm, karb. weber, trysky 140 a 160
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Koko Loko píše:Jaký způsob měření spotřeby užíváš? J


nevěřící Koko Loko, evangelium, list 3 odstavec 2. zleva
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

priznejte se. kdo mu do nadrze nalil dalsich pet litru bez jeho vedomi? :lol:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

hele ja si to nenalhavam, proste uz s tim autem mam hodne najezdeno, vim jak a za kolik sem jezdil, je to docela viditelna zmena, ani bych to nepotreboval zkouset a pocitil bych zmenu
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Acibuk píše:nevěřící Koko Loko, evangelium, list 3 odstavec 2. zleva
To se pleteš, není důvod nevěřit, jen si svými rafinovanými otázkami chci ověřit jakými metodami byly dosaženy uváděné výsledky. Pokud ta blbůstka Atexovi bude prospěšná budu jen rád, že nevyhodil peníze. Ovšem vyčkal bych na hodnocení po nějaké době běžného provozu, první vyhrání z kapsy vyhání :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

souhlasim s koko lokem, pockam si na bezny provoz, ale uz ted je to prijemna zmena
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Pool píše:Ale pod 7 l se s Ladou stejně nedostaneš... :Hangman: ani s vrtulkou, tabletkama, magnetem na hadici a podobné cipoviny :)
olomouc -příbram po dálnici za 5,2... :mrgreen:
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Vidím že Atex to nese statečně...Ale jelikož sem tak trochu rejpal tak se radši zdržím osobního názoru...
Pamatuju u 13ky že s Ozonem sem nemohl přijít na to, proč někdy žere do sedmi a někdy i přes osum...dokonce se mi zdálo, že čím sem jel "prasáčtěji" tak to žralo míň(na moje očekávání)...
Podle obrázku se mi zdá, že ta vrtulka je na ložisku...stálo by za úvahu na to připojit generátor a používat to jako turbínu 8)
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6512
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Jel sem jak hovado z km do policky a zpet vcetne stoupani z boskovic na drahanskou vrchovniu, ktere sem provedl na 3. kvalt po plnym plynem cca 100 - 110 cele od spodu az do konce a taky za 8 a bez vrtule, toz nevim :P :roll: :wink:

A jak psal drobek, kolikrat kdyz clovek jede "na spotrebu", tak to dopada hur, nez kdyz se jede normalne :-).

Prosim nabrat plnou nadrz, jezdit a pak nabrat znovu u stejne cerpaci stanice plnou nadrz. To bych bral jako zaklad rozumneho mereni spotreby :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

JmJ píše:Prosim nabrat plnou nadrz, jezdit a pak nabrat znovu u stejne cerpaci stanice plnou nadrz. To bych bral jako zaklad rozumneho mereni spotreby :-)

U kombíka možná, ne však u sedana...hodíš do kufra o jednu mrtvolu víc a máš jinak hladinu...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“