5q místo 4q

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Wejra píše:...jsem na foru myslím dost dlouho...
Myslíš, že dva měsíce jsou dlouhá doba? Já jsem zde již pět let a nemyslím si, že jsem zde dlouho ...... . L.
PS: a přečti si, prosím, můj předchozí příspěvek (je psán modře) v tomto topiku.

Pozn. moderátora: a měli bychom se vrátit k původnímu tématu. L.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Štěpán Getsko píše:..... Zatim co 1500 na 5-ku měla vůbec co dělat, aby se k tý 140 dostala ( a to má nalítáno 15000 po GO ). Tady prostě ta rezerva výkonu ještě byla. A přitom je tam SERIOVEJ karburátor 2106.
Tak tuto větu jsem teda nepochopil......to jako že motor 1500 s 5q horko těžko vytáh 140?? To do kopce?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Ne, po rovině! Prostě dobrá a seřízena 1500 nedokáže využít svůj výkon plně, když jede na 5-ku. Když jedeš na 5-ku, tak při 140km/h točíš motor kolem 4300rpm. Zatim co plnej výkon je kolem 5400rpm. Na 4-ku to rozfofruješ bez problému na víc než 150, ale na 5-ku to prostě nejde. Chybí krouťák!!! :cry:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

No toz na 5. rychlost se na 140 horko tezko dostava 1300. u 1500 bych cekal, ze to pujde lepe. Kazdopadne pri tech rychlostech u 1.3 staci nejaky protivitr a je to v haji. Chtelo by to na vyssi rychlosti menit aerodynamiku zebrinaku :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

JmJ píše:Chtelo by to na vyssi rychlosti menit aerodynamiku zebrinaku :-)
to nepomaha, mam odzkousene...odpor vzduchu je furt kulervouci...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Drobek81 píše:
JmJ píše:Chtelo by to na vyssi rychlosti menit aerodynamiku zebrinaku :-)
to nepomaha, mam odzkousene...odpor vzduchu je furt kulervouci...
No jak jsme loni z Bechyně mazali 170Km/h, tak mi to ty kulky skoro urvalo :D ... mno a ty Drobku jsi mě ještě předjížděl, tudíž už je asi ani mít nebudeš? :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

podle vašeho návod jsem dif počítal a vychází mi 3,9,ale stejně na 3000 i když opčítám odchylku tacho tak to jede 85 an 4ku to je prostě málo....a rada LPG....no asi tak při ceně 13ti za lpg mě nikdo do lpg nepřesvědčí. Na kilomeru ušetříte 60h spíše 50 takže bych musel najezdit 26tis km abych teprve začal spořit palivo a to je nesmysl když mi to jezdí za 7,5 nepočítám finance na každoroční prohlídku,zmenšení kufru,zvýšení váhy vozu atd atd....a co mě na to řekli chlapi v servisu(LPG je sračka která nemá v autě co dělat,ničí to karbec,věčně se to ucpává odchází atd),jinak kamarád má taky 1500ku ale s 5ti kavltem a dal při rychlosti 100km/h liberec-praha a zpět za 13l,prostě to jde i bez LPG...začínám mít dojem že ne LPG jezdí jen pár českých spořílků:)
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Wejra píše:.začínám mít dojem že ne LPG jezdí jen pár českých spořílků:)
člověče,sám píšeš,že nemáš peníze,ale kdo jezdí na LPG je spořílek :roll:
jen tak mimochodem,já dal LPG do své 07,zaplatil jsem rovných 10 000 korun.Přicenách benzinu a LPG ušetříš rozhodně víc než 50 halířů na 1 km.Návratnost mojí investice do LPG byla 10 měsíců,resp. 12 000 najetých km.
Wejra píše:nepočítám finance na každoroční prohlídku,
to je brutálních 100 korun
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Wejra píše:....a co mě na to řekli chlapi v servisu(LPG je sračka která nemá v autě co dělat,ničí to karbec,věčně se to ucpává odchází atd)...
Já už na LPG najel 210 kkm (70 kkm - 21011, 70 kkm - 2103, 70 kkm - 21073i) a ani v jednom voze jsem s tímto zařízením neměl jediného problému. Ale taky po celou dobu provozování jsem nečerpal neznámý plyn na neznámých stanicích. No, to kecám - asi jednou nebo dvakrát (prostě nebylo zbytí) a zkušenost to byla otřesná. To auto na "neznámý plyn" prostě nechtělo jet a následně i po druhém načerpání "dobrého" plynu se ještě nechovalo zcela korektně.
Pravdu však máš v tom, že pokud Ti auto jezdí za 7,5 na sto a najedeš ročně 5 kkm - tak je zbytečný luxus cpát do auta plynovou zástavbu. Já najezdím ročně cca 25 kkm a tam už je rozdíl v ceně plynu (sakra) znát. L.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

jasny, jedna pani rikala...ovsem nejlepsi je, kdyz neco reknou servisaci...sou neco jako rybari, nechce se jim neco opravovat tak to pomluvijou...klasika...
jinak co se tyce uspory...
lekce "nizsi" matiky...
jel sem do Pribrami, natankoval sem plnou a valil po dalnici...spotreba pri plynu na podlaze(byl silnej vitr, auto nechtelo jet:-) ) byla 11.7litru...pri cene plynu 13,2 to bylo cca155kc...
v benzinu s privrenyma ocima minimalne 8,5l/100km pri tomto stylu jizdy....to je pri cene 29,2 priblizne 248kc...cenovy rozdil na km je cca90haleru...cesta byla neco pres 650km, tj. skoro 600kc usetrenych...osobne s autem najedu 35-40tkm za rok...nemyslim si ze bych byl nejakej sporilek, nicmene pokud muzu usetrit minimalne 40tisic na doprave rocne tak proc ne...neco jineho je kdyz chces jet jednou za rok z Liberce do Prahy, to je pak blbost davat LPG...
Jinak bezna spotreba je 9,5-11litru...zalezi jak zrovna mam naladu jet...a co se tyce prohlidky, asi na ni nekdy zajedu...at se na to kouknou...a kdyby chteli i neco vymenit tak jim klidne nakou tu kacku obetuju...
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“