Stránka 5 z 6
Napsal: čtv pro 18, 2008 15:14
od Saša
Ta "černá" skříňka na kontrolu světel mněří i hlavní ? Pokud jo tak tam asi uhoří bočníky .
Napsal: čtv pro 18, 2008 18:02
od Petr HC
Zdar Sašo .pokud máš na mysli to "relé" s IO ASXP194P jak je popsáno na str.3 , tak to měří pouze proudy obrysových světel (nevšímá si ani osvětlení SPZ)
Napsal: čtv pro 18, 2008 21:39
od žež
zelvotron píše:No já tedy měl jeden konektor vytavenej i s normálníma žárovkama...a dávat něco neschválenýho do potkávaček je dost bezohledný
Je fakt že 100W nejsou homologované, ale v potkávačkách nechám 55W (+90% svítivost.)
Ty homologované jsou.
Napsal: sob led 17, 2009 18:20
od zelvotron
Taky jsem to změřil, na baterce 14,13V na levým tlumeným 13,19V, tj. pokles o 6,6%. Svítí mi to parádně, jedno světlo Bosch, druhý Rossia, jedna žárovka Hungary, druhá Germany, obě 55W
akorát dálkový tak nějak divně blízko svítěj moc před auto...
Napsal: sob led 17, 2009 19:10
od Petr HC
For Zelvotron - pokud jsi to měřil v - 10 st.C tak to sedí. Já jsem měl úbytek v teplé garáži 1,29 V , Žež 1,23 V (nevím za jaké teploty) a cca 1 V u Tebe - to může být rozdíl daný teplotním koeficientem odporu mědi- nechce se mi to přesně počítat , ale rozdíl teploty vodiče 30 st.C udělá své. Závěr je jednoznačný - průřezy vodičů u řady 211x jsou značně poddimenzované .A záleží i na době měření - za tohoto stavu se mohou vodiče za pár minut ohřát o dalších 5 - 10 st.C a to tím více v čím teplejším prostředí se měří.
Napsal: sob led 17, 2009 22:18
od Raduz
žež píše:ale v potkávačkách nechám 55W (+90% svítivost.)
To už svítí jako xenon co? Pošli odkaz na ty žárovky jestli máš, dík.
Napsal: ned led 18, 2009 21:43
od žež
To už svítí jako xenon co? Pošli odkaz na ty žárovky jestli máš, dík.
Nevím jak to svítí, ještě jsem neměl čas si ty žárovky objednat.
Žárovky objednávám na této adrese:
http://redir.netcentrum.cz/?noaudit&url ... oplus%2Ecz
Žež 1,23 V (nevím za jaké teploty)
V garáži mám okolo 15 stupňů.
Zadní pravá lampa
Napsal: stř úno 04, 2009 21:37
od žež
Dnes se zadařilo, v kufru mě spadl kanystr s naftou tak blbě, že mi urazil konektor napájení zadního světla. Prodává se samostatně ten zadní kus s tím tišťákem?
Já jen jestli se mám pokoušet o opravu toho plastu. Kdyby to stálo do tří stovek, tak to koupím nový.
No ono to taky schovat v kufru za koberec kde je to docela na raně...
Napsal: stř úno 04, 2009 21:46
od zelvotron
Dřív to nešlo, teď už to jde, ale stojí to asi pětikilo, ještě otázka co máš, tohle je informace platná pro kombíky
Napsal: stř úno 04, 2009 22:09
od žež
2111
Asi to koupím nový, ty patice žárovek jsou už popraskaný.
Napsal: čtv úno 05, 2009 09:34
od zelvotron
Nevím jak moc to máš rozbitý, ale ty plastový objímky se ti stejně dřív nebo pozdějc vytaví, když už bych se v tom vrtal, tak bych do tý plastový desky dal nějaký univerzální kovový objímky a lepší konektor mezi světlo a svazek.
Napsal: sob úno 07, 2009 18:30
od plavec
Tak já se tam pokoušel naimplantovat patice řárovek z citroena, ale když jsem tam dal jen jednu, tak mi došlo, že moc koukají ven, takže by to bylo na ráně ještě víc, kdyby něco v kufru spadlo směrem ke světlu.
Ty vnitřky se koupit normálně nechají, ale nedaj se koupit samostatně vnitřky na ty druhý světla (zadní mlhovky a couvačky), tam se musí koupit celý světla.
Ty plastový patice jsou teda něco.Taky jsem je měl některý prasklý.
Napsal: sob úno 07, 2009 22:35
od žež
Praskl mě ten zadní plast u konektoru a parabola obrysovek .Nakonec jsem to vše slepil sekunďákem (loctite 460- supr lepidlo udrželo i brzdové obložení.
)a zbylé díry v parabole jsem zamazal tavnou pistolí. Až se to vysype znova tak koupím celou lampu.
Třeba se do té doby nějaká vyskytne na lada fóru.
Zatím to svítí bezproblémů!
vyhřáté patice př.světel
Napsal: ned úno 15, 2009 19:12
od FOMA
Tak včera se mi stalo,že přestalo svítit levé potkávací světlo(mám čočky -PAL-Visteon),po demontáži bylo vidět,že je celá žárovka vyžhavená -takže se to pořádně hřálo ,nicméně konektory byly o.k ,ovšem pouze na pohled!!po výměně žárovky...NIC!Po podrobnějším výzkumu jsem zjistil,že světlo má špatnou kostru a po pohnutí patici(bez připojení(-)konektoru si žárovka bere kostru přes patici(kliníkový odlitek-dále přes těleso paraboly(je plechová) a tady dochází k tolik známému,,žhavení,,paticea jejího okolí-včetně žárovky!!(no a následné deformace samotné patice a odumření H1)
Po nacvaknutí nového mínusového konektoru již vše o.k.
Takže pokud mmáte někdo podobné problémy zkontrolujte si prosím konektory,protože pokud ne tak si zaděláváte na problém,že budete zhánět ,,nesehnatelné,,patici žárovky.
Čím nahradit těsnění
Napsal: čtv bře 05, 2009 15:22
od Hlavi
Nevíte čím naharadit originál těsnění kolem zadního světla ? Samotné nemají, v obchodech jsem nic podobného nenašel a na zatmelení mi ta spára připadá moc široká, navíc tmel není tak zas tak pružný.