Stránka 5 z 6
Napsal: pon srp 13, 2007 22:01
od Myso
je to z madarskych stranok ale v novej verzii to este nemaju zakomponovane v anglickej casti...
Napsal: pon pro 24, 2007 19:08
od Saša
Takže dnes nísto štedrovečerní večeře jsem vypitval díru do otáčkoměru pro digitální tachometr.Omluvte spracování je to jen prototyp.
Napsal: pon pro 24, 2007 20:40
od Cory
Napsal: pon pro 24, 2007 21:04
od Atex
tyyyyjo luxusni !!
Napsal: pon pro 24, 2007 21:52
od Laďuša
Tak tenhleten kluk asi nemá roupama co dělat
Nee, samozřejmě klobouk dolů, je to novátor
Napsal: pon pro 24, 2007 22:26
od Marek89
Saša rulez
Napsal: úte pro 25, 2007 21:21
od George DeLorean
To: Sasa, dobrej masakr:) Kde mas cidlo??? Vzadu na bubnu???
Napsal: stř pro 26, 2007 17:27
od Saša
George DeLorean píše: Kde mas cidlo??? Vzadu na bubnu
Na první straně i s fotem
Napsal: stř pro 26, 2007 22:21
od Miči
Budu vypadat jako blbec, když se zeptám jak mám udělat diodový otáčkoměr? Totiž mám představu, že bych si do lady 2105 dal klasickej diodovej otáčkoměr s rozsahem 0-6000ot.min s 12 hranatejma diodama vedle sebe (tj na délku mi to zabeze 6cm) a s funkcí, že každá dioda bude signalizovat 500ot. s tím, že při přírustku 250 ot. začne blikat a pak se rozsvítí trvale.... No a potřeboval bych poradit jak to udělat, nějaký schéma pro blbce, nebo tak by mi docela bodlo... moc dík za odpověď
Napsal: stř pro 26, 2007 22:35
od Saša
Miči píše:potřeboval bych poradit jak to udělat, nějaký schéma pro blbce, nebo tak by mi docela bodlo... moc dík za odpověď
Skus vknihovně "prolést" časopis amatérské rádio a tam těch návodů bylo spousty hlavně v 90-tých letech . V čísle 12 je vždy seznam celého roku.
Jimak je to pořád totéž A277 + nějaký dělič.
Napsal: stř pro 26, 2007 22:36
od Křečík Barbuška
Napsal: čtv pro 27, 2007 20:28
od Miči
Díky kouknu na to, mám totiž problém s tím, že chci aby to auto bylo v origo stavu (takže sice mám budíky z 06 lady a otáčkoměr bych mohl vpálit rovnou do origo šťitu 05, ale už by to nemělo ten původní šmak)... tak jsem se rozhodl naprásknout diodovej otáčkoměr nad voltmeter (tedy mezi voltmeter a ty čtyři kontrolky) musí to být tenký pásek dlouhý max 7cm. Jinak když už jsem u toho tak na sebe taky vykecám, že bastlím asi ze 6 starej rádií jedno funkční (sehnat totiž radio s magnetofonem s mechanickou stupnicí (resp. analogickým tunerem) a výstupem 2 * 10w alespoň s jedním prvkem eqvalizéru je nadlidskej výkon, ale chci, aby to auto odpovídalo době, resp. roku 85.. ale je na tom hromada práce, nejspíš se letos ani nedostane na silnici
, jak to chlapi sakra děláte, že vám to furt jezdí...
Napsal: čtv pro 27, 2007 20:36
od Maysner
Miči píše:Díky kouknu na to, mám totiž problém s tím, že chci aby to auto bylo v origo stavu (takže sice mám budíky z 06 lady a otáčkoměr bych mohl vpálit rovnou do origo šťitu 05, ale už by to nemělo ten původní šmak)... tak jsem se rozhodl naprásknout diodovej otáčkoměr nad voltmeter (tedy mezi voltmeter a ty čtyři kontrolky) musí to být tenký pásek dlouhý max 7cm. Jinak když už jsem u toho tak na sebe taky vykecám, že bastlím asi ze 6 starej rádií jedno funkční (sehnat totiž radio s magnetofonem s mechanickou stupnicí (resp. analogickým tunerem) a výstupem 2 * 10w alespoň s jedním prvkem eqvalizéru je nadlidskej výkon, ale chci, aby to auto odpovídalo době, resp. roku 85.. ale je na tom hromada práce, nejspíš se letos ani nedostane na silnici
, jak to chlapi sakra děláte, že vám to furt jezdí...
takovy radio plne funkcni bych mel
vice v sz
k otackomeru. co tak pouzit nakej universalni a dat ho na tu mrizku na palubce ve stredu? ta mrizka se dyztak jednoduse vymenit. a bude to vypadat mnohem lip jak nakej digitalni
Napsal: pát pro 28, 2007 00:19
od Saša
Jak píše Maysner a tvrdím já...ručička je ručička !
Napsal: sob pro 29, 2007 11:14
od Miči
Opět budu vypadat jako nevzdělanec, ale co to je SZ? A kde to najdu? (fakt se stydím
)