Stránka 5 z 15

Napsal: čtv dub 07, 2005 13:46
od Sefir
kua co to ako znamena ? ze to bude mat vacsiu spotrebu ?

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:00
od čmelák
co ja viem myslim ze netreba menit nic zase az tak sa to nezmeni a ved predsa ked bude viacej vzduchu tak aj viac benalu ale v tom istom pomere

Napsal: pát dub 08, 2005 08:08
od expa
Viacej vzduchu .. xixi .. ako sa to vezme ... karb si zoberie vzdy len kolko moze :lol: tu sa jedna stale len o jednu vec co sa tyka aj ucelnosti a to je chladny vzduch. ... a pre podaktorych zvuk ...

Re: Air box neboli čistič vzduchu a jeho úpravy

Napsal: sob srp 12, 2006 08:27
od Matej
Chcel by som vedet že či s takym upravenim filtrom prejdem cez stk. viete mi poradiť?

Napsal: sob srp 12, 2006 09:44
od Majo
dalsi legalizer :roll:

ale vsak ja som s tym presiel uz niekolkokrat, myslim ze vsade kaslu na to, ale vsak prehodit ho je otazka par sekund keby bolo najhorsie

Napsal: pát lis 03, 2006 20:22
od Křečík Barbuška
Malý poznatek, možná to tu již padlo, ale dnes ráno se u nás teplota propadla na nějakých -5°C a při vyřazení po delší rychlejší jízdě cca. 60-70Km/hod jsem zaznamenal neschopnost motoru udržet volnoběh, pravděpodobně došlo asi k zamrzání něčeho v karburátoru neb mám ještě osazen 100% ořezaný filtrbox. Jsou vaše zkušenosti podobné? Dále by mě zajímalo, jestli bude docházet k tomuto jevu i po po instalaci klasického boxu, ale v režimu nasávání chladného vzduchu tj. bez předehřevu od svodů. 2105ka jezdila bez předehřevu spolehlivě, ale jsem zvědav jak se bude chovat 15ctka.

Napsal: pát lis 03, 2006 20:41
od Malda
Koko Loko píše:Jsou vaše zkušenosti podobné?
Nase zkusenosti jsou pozitivni. Filterbox mame obrezanej 20 let a problemy tohohle razu jsme nikdy nezaznamenali. Divny ne? :)

Napsal: pát lis 03, 2006 23:36
od Krwel
A jakej mas karburator? Na 05 to bylo neustale na prostredni poloze a nebyl problem. Ale ted u 07 jsem minulou zimu jel po dlouhy dobe na benzin a nechal klapku na zimu a po nejaky dobe to pomalu, ale jiste prestavalo jet, az to dojelo uplne. Tal jsem chvilku pockal, prepnul ve volne chvili klapku a pak uz nebyl problem.

Napsal: sob lis 04, 2006 00:12
od Křečík Barbuška
Mám tam Ozóna, ale tipnul bych na to zamrzání neb přez den to chodilo dobře, ale jel jsem pak večer a zase to nebylo ono. Koneckonců teď se již musí jezdit obezřetněji, takže ořezané sání ztrácí na významu, zítra nahodím klasiku a uvidí se.

Napsal: pon lis 06, 2006 12:40
od Tutil
Moc mě nestrašte s nějakým zamrzáním.Já minulý týden namontoval na mojí 2107 konický sport.filtr od K&N.Zítra jedu do Slavkova u Brna a rád bych dojel. :roll:

Napsal: pon lis 06, 2006 13:44
od Křečík Barbuška
Ono stačilo trošku polevit z tempa a rozchodilo se to, každopádně jsem nahodil klasický airboxík a vrátil pružinu do membrány ovládající druhou komoru a z bílého dravce se stal lenošný leč poslušný oslík :cry: .

Napsal: pon lis 06, 2006 19:56
od Pool
To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.

Napsal: pon lis 06, 2006 19:59
od Maysner
ale kdyz je motor studenej tak se mu schvalne privadi teplej

K&N namontuj a nemej strach. ono to pojede v pohode :wink: motoru se bude lip dychat nez pres seriovej airbox

Napsal: pon lis 06, 2006 20:02
od Majo
Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
no ved hej ale vsetko do urcitej miery. ja som s tym este teda problem nemal jazdim s otvorenym stale. kym sa to zohreje ide to trochu chrchlavo ale zohriate je to very good

Napsal: pon lis 06, 2006 20:06
od Křečík Barbuška
Pool píše:To mi ale řekněte čím to je? Vždyť jsme to probírali mockrát že studený a vlhký vzduch je pro motor lepší.
Ano, ale všeobecně se myslí letní podmínky, pokud je lehce pod bodem mrazu, vlhký vzduch, tak při silném proudění ke kterému v karburátoru dochází může dojít vysrážení vzdušné vlhkosti a následnému vytvoření námrazy.