Stránka 5 z 8
Napsal: sob kvě 03, 2008 19:33
od Saša
Cory píše:Jedna vec ma mrzi a to ta, ze lady maju male nadrze
90 Litrů LPG mně stačí.
ale benzínu ani kapka.
Napsal: sob kvě 03, 2008 19:48
od Křečík Barbuška
Saša píše:90 Litrů LPG mně stačí.
Soused také kdysi míval v šestnátce dvě nádrže, občas jezdíval dálky s obytným přívěsem. Ty opravdu efektivně využiješ takovou zásobu paliva, nebo je to jen megalomanství?
Napsal: sob kvě 03, 2008 19:52
od Laďuša
Efektivně neefektivně......mě by se líbilo tankovat jednou za čas.....
V lednu nabrat za "levno", pak v dubnu, červenci a v září to zas už pude dolů
Napsal: sob kvě 03, 2008 22:58
od Marosqo
Cory píše:Jedna vec ma mrzi a to ta, ze lady maju male nadrze.
ja mam zase velku nadrz ,ale poprve mam ukrajinu pomerne daleko a pdoruhe sa ich benzinu bojim ,aj ked som tam ,tak radsej netankujem
Napsal: sob kvě 03, 2008 23:08
od Cory
myslis ze ukrajinske nove auta chodia tankovat na slovensko, pretoze benzin z UA je zly?
Dedo ho tankuje do feldy, ktora ma nabehanych 24 tis. km. Ujo kupil nove auto a hned donho zacal tankovat ukrajisky benzin.Auto jazdi uz 3 roky, ma najazdenych 70 000 a ziaden problem.Inak skoro vsetky auta u nas jazdia na UA benal, ale nikto sa este nestazoval .
Napsal: sob kvě 03, 2008 23:36
od Saša
Koko Loko píše:Ty opravdu efektivně využiješ takovou zásobu paliva, nebo je to jen megalomanství?
V prvé řadě šlo o účel . Na LPG jezdím od roku87 ale kombík s nádrží v nákladovém prostoru přestává bejt "kombíkem a je na tom hůř než sedan . Před 16ti lety kdy jsem si "pořídil" první "nádrž" na LPG nebylo dostatek tankovacích míst. Pravidelně jsem jezdil Ostravu a Litoměřice a můj koníček létání na Rogale a s tím spojené cesty do Alp (Rakousko a Itálie) si žádaly větší "bandu" . Dnešní dostupnost tankovacích míst výhody velké nádrže potlačují , ale nejsem odkázán jezdit "od pumpy k pumpě" a vybírám si cenu .Navic mé nestandartní umístění nádrže ponechává výhody vozu combi .
Napsal: pon kvě 05, 2008 15:34
od Luděk Musil
90 lt bumbela ..... nechceš mi (do ouška) pošeptat víc ? L.
Napsal: čtv kvě 29, 2008 22:23
od aliphos
Miči píše:Po několika měřeních s různejma ladama, jsem došel k názoru, že je lepší to neměřit, dělá se mi špatně.. naposled lada 2103 motor 1,5 12L/100km skákačka po městě.. mimo sotva pod 10L, svižná (tedy trvale plnej) jízda do Jihlavy 16L/100km.. a rozhašený to není, jen má 130 000km.. naštěstí není moje. Jinak nemáte náhodu pocit, že všechny ostatní auta jezděj na vzduch? V posl.době nemůžu vydejchat majitele fábií a jejich 5L/100km, nebo pitomce s feliciema 1,9d a jejich 4L/100km... prostě buď by mi měli být odebrány všechny zkoušky z matematiky, nebo by se měli někteří ulhaní majitelé fabií UKLIDNIT!!!
Ahoj lidi,nechci se tady s nikym hadat,ale kvuli te spotrebe jsem si udelal ucet.Lady jsme meli doma asi tri,o tom se rozepisovat zatim nechci.
Mam volkswagen Bora Tdi PD,74 kw a spotreba na dalku mi docela v pohode vychazi na 4,6 litru nafty.
Nevim za kolik jezdi benzinovy fabie ale tdicka jsou urcite povedeny motory co se tyce spotreby.
Napsal: pát kvě 30, 2008 19:19
od martinz
Moje zkušenost je žádný škrcení a různý nesmysly.Auto seřídit na optimální směs,při které má motor největší výkon.Taky se to dá poznat podle barvy svíček.A pak jen záleží jak jezdíte.Nejpovedenější motor v poměru výkon-spotřeba je patnáctistovka,myslim u žigula.Průměr tak 8,5.Dálky těsně pod 8.A hlavně žádný podtáčení a při jízdě přemejšlet.
Napsal: pát kvě 14, 2010 15:27
od miso b
Dobry den mozno to tu uz niekde bolo ale chcem sa spytat ci mate niekto skusenost s turbinkou medzi sanim a karburatorom . Je to taka mala vrtulka a niekde som cital ze to usetri zhruba 0,5 l /100 km. Mam ladu 2105 obsah 1300 . Pri dialkovych jazdach mam spotrebu medzi 5,5 az 6 l / 100 km aj ked vela ludi mi to nechce verit. Ta spotreba je asi vdaka rôznym upravam ktore som robil a uvazujem este nad tou turbinkou.
Napsal: pát kvě 14, 2010 16:36
od Saša
miso b píše:Ta spotreba je asi vdaka rôznym upravam ktore som robil a uvazujem este nad tou turbinkou.
A pokud klesne ještě níž tak se podpálí ventily vlivem chudé směsi . Spotřeba je výborná , ale ono hlavně záleží na stylu a rychlosti jízdy . Ta "turbinka" vyseklá z plechu možná při pomalé jízdě pomůže směs důkladněji promíchat a tím lépe spálit , ale jinak je to výrobna odporu (překážka) . Pokud ovšem dokonce nefunguje jako Cyklón a neodstřeďuje palivo které pak stéká po stěnách a tím pádem špatně hoří .
Napsal: sob kvě 15, 2010 08:47
od radek mb
miso b píše:Pri dialkovych jazdach mam spotrebu medzi 5,5 az 6 l / 100 km
Tak to jezdíš v podstatě zadarmo,na takovou spotřebu se dostávám se svou 2110.
Napsal: sob kvě 15, 2010 10:09
od Vašátor
"Turbínku" vyseklou z plechu jsem měl namontovanou na 2101 asi 3 roky. Těžko ovšem říct, jestli šla spotřeba dolů díky ní. Dělam jsem při tom ještě pár dalších úprav... Po té jsem ji zkoušel ještě na svoji druhou 2101 a žádný větší efekt jsem nepozoroval. Spotřebu máš nádhernou, pochybuju, že se ji podaří ještě snížit.
Napsal: sob kvě 15, 2010 10:28
od MartasBrno
Jaké další úpravy jsi dělal? Obecně se doporučuje nechat to jak od výrobce, správnou údržbu a seřízení a jezdit s rozumem. O té vrtulce sem slyšel, ale efekt neposoudím, nezkoušel jsem.
Napsal: ned kvě 16, 2010 11:26
od miso b
Prave toho sa bojim ci ta vrtulka nebude robit velky odpor , este som niekde cital ze je s tym ale problem v kopcoch , ze to prestane tahat . Inak ja som na mojom aute robil tieto veci : Dal som tam 5 stupnovu prevodovku , koncovy tlmic vyfuku som dal plnopriechodzi , karburator po GO - nove tesnenia, membrany,trysky a trysku druhej komory som dal o trochu mensiu , otvorene nasavanie a sportovy vzduchovy filter ,rozdelovac po GO , elektronicke zapalovanie a cievka z favorita , znizena hlava o 1mm , vylestene sedla ventilov , novy olej, brzdy po GO ... ale neviem co z toho malo najvecsi vplyv na spotrebu