Stránka 5 z 5

Napsal: stř led 23, 2008 16:45
od Štěpán
jarus píše:Tak jsem včera koupil 5q za 3000Kč , údajně najeto 20 000 po výměně ložiska na pětce. na 1. pohled je přetěsněný tekutým tmelem, tak doufám že s ním něco užiju. zkoušel jsem to, a opravdu tam ta pětka je :D nevíte náhodou jestli by to někdo neuměl vyměnit? já se do spojky a převodovky nepouštím - nemám garáž a venku to nechci nechávat rozdělané.
Jinak ku spotřebě - já jezdíval s 2101 naj 210 000km, za 7 litrů, ale tak kolem 100km/h, jinak jsem byl nahluchlej. u tohodle auta(21061) je myslim v PR..li hlava,viz předchozí příspěvky, na volnoběh jede na 3 válce, 4. se chytne tak v 1300 otáčkách(víko a palec rozdělovače nové, kladívko očištěné) předstih neumim štelovat jinak než dle ucha - nic na to nemám. ale vždycky jsem to tak dělal, a auta jezdila ok. hlavu jsem poptával, ale vždy to nějak zamrzlo. nemáte náhodou někdo hlavu 2101/2103 doma na skladě? dík
Nepatří to sice do tohohle topiku, ale....

Nejsem si s tím stoprocentně jistej, ale mám velké podezření, že ti ten motor blbne kvůli podpálenýmu ventilu na jednom válci. Změř si tlaky a pak budem chytřejší....

Napsal: stř led 23, 2008 17:36
od Vašátor
Štěpán Getsko píše: Nejsem si s tím stoprocentně jistej, ale mám velké podezření, že ti ten motor blbne kvůli podpálenýmu ventilu na jednom válci. Změř si tlaky a pak budem chytřejší....
Úplně si mi to sebral z úst :!:

Napsal: čtv led 24, 2008 13:00
od Marek
Ano, to bude velmi pravděpodobné.................

Jinak, jarus - hlavy jsou pro všechny motory Lada identické a tudíž záměnné. Pokud vezmeš hlavu jako náhradní díl, ještě než ji osadíš na motor doporučuji její pořádnou revizi, kvalitní zabroušení ventilů korundovou pastou a výměnu simeringů na ventilech. Potom výměna kus za kus.