Stránka 5 z 10
Napsal: pon srp 20, 2007 11:56
od Štěpán
Napsal: pon srp 20, 2007 11:57
od vik2
nedeste me chlapi..... Ja tomu veril a predelal to, a jeste nadaval na manika co me skladal motor....
No teda ale fakt ted jezdim kopce o kvalt vyse

Napsal: pon srp 20, 2007 12:06
od vik2
Napsal: pon srp 20, 2007 12:10
od Luděk Musil
To Vik2: zkus se podívat do Tůmy na str. 68 ... tam je těch 12° napsanejch.
Ale je to platný pro kontrolu časování rozvodu.
Já si to také myslel (tědh 12 stupňů), ale není to správně. L.
Napsal: pon srp 20, 2007 12:13
od vik2
Napsal: pon srp 20, 2007 12:25
od Luděk Musil
Von to nepíše špatně (resp. píše to správně) - bohužel do tisku to přišlo tak, že úvod toho postupu je o stránku dřív a vlastní postup je na následující straně. A kdo to nepřečte pořádně od začátku - je zmaten, uveden v omyl a přesazuje řetěz o zub dopředu. L.
Napsal: pon srp 20, 2007 12:33
od vik2
cetl jsem to asi 5x nez jsem to presadil o zub dopredu......
Prijde me to jasne, i podle obrazku na ktere odkazuje.
Pokud to mam blbe, co me hrozi?? potka se ventil s pistem?? Da se rici v jakych asi otacach??
Napsal: pon srp 20, 2007 12:40
od Little Red Riding Hood
pokut běží vačka jakoby trošku dřív mělo by to být lepší pro výkon, ale do jaké míry??...

ale nevim jako moc je dobré to posouvat... spíš jde o to když snížíš hlavu a nemůžeš se rozhodnout.. jestli dopředu nebo dozadu...
Napsal: pon srp 20, 2007 13:00
od Majo
hlavny problem je, ze u niektorych modelov znacky nesedia
pokial mate motor rozobrany, teda prsia su dole a nastavite znacku na ozubenom koliesku retaze proti znacke na bloku a nasledne zalozite prsia a remenicu, znacky na nich nie su oproti sebe. Ovsem nie o 12stupnov, skor tak o 6-8. Mam pocit ze chyba je v remenici, ale nikdy som to presne nemeral.
Pokial je casovanie o zub dopredu, ide to lepsie na vykon a myslim, ze pokial sa nic nestalo doteraz a motor ide "znatelne lepe" netreba to davat do povodneho stavu. Mimochodom, Viku - to je presne to o com sme sa bavili cez SZ, takze o tom uz nemusis uvazovat, Ty to uz mas

Napsal: pon srp 20, 2007 13:07
od Myso
jj u tej nivy to casovanie mozno prospeje, ak je posunute tak ze motor taha lepsie odspodu ale zase nebude mat vykon v otackach...
Napsal: pon srp 20, 2007 13:10
od vik2
ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.
Napsal: pon srp 20, 2007 13:11
od Myso
vik2 píše:ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.
to je presne to co som myslel

Napsal: ned srp 26, 2007 17:58
od Pool
Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal

Jak to má být teda správně???
Napsal: ned srp 26, 2007 21:50
od Marek
Pool píše:Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal

Jak to má být teda správně???
To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.
Neřeš to, je to marné................

Napsal: ned srp 26, 2007 21:56
od Pool
Marek píše:To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.
Neřeš to, je to marné................

Kdybych přesadil vačkové kolo o zub do předu, tak by to možná krásně sedělo na 0°
