Stránka 5 z 10

Napsal: pon srp 20, 2007 11:56
od Štěpán
:shock: :shock: :shock:

Napsal: pon srp 20, 2007 11:57
od vik2
nedeste me chlapi..... Ja tomu veril a predelal to, a jeste nadaval na manika co me skladal motor....
No teda ale fakt ted jezdim kopce o kvalt vyse :!:

Napsal: pon srp 20, 2007 12:06
od vik2

Napsal: pon srp 20, 2007 12:10
od Luděk Musil
To Vik2: zkus se podívat do Tůmy na str. 68 ... tam je těch 12° napsanejch.
Ale je to platný pro kontrolu časování rozvodu.
Já si to také myslel (tědh 12 stupňů), ale není to správně. L.

Napsal: pon srp 20, 2007 12:13
od vik2
Jo jo, je to Tuma, a stranka 68-69. jak jsem dal odkaz nahore. Pokud je to spatne, proc to tam pise??? A navic, proc me motor jede znatelne lepe :shock: :?: :?: :?: :?:

Napsal: pon srp 20, 2007 12:25
od Luděk Musil
Von to nepíše špatně (resp. píše to správně) - bohužel do tisku to přišlo tak, že úvod toho postupu je o stránku dřív a vlastní postup je na následující straně. A kdo to nepřečte pořádně od začátku - je zmaten, uveden v omyl a přesazuje řetěz o zub dopředu. L.

Napsal: pon srp 20, 2007 12:33
od vik2
cetl jsem to asi 5x nez jsem to presadil o zub dopredu......
Prijde me to jasne, i podle obrazku na ktere odkazuje.

Pokud to mam blbe, co me hrozi?? potka se ventil s pistem?? Da se rici v jakych asi otacach??

Napsal: pon srp 20, 2007 12:40
od Little Red Riding Hood
pokut běží vačka jakoby trošku dřív mělo by to být lepší pro výkon, ale do jaké míry??... :? ale nevim jako moc je dobré to posouvat... spíš jde o to když snížíš hlavu a nemůžeš se rozhodnout.. jestli dopředu nebo dozadu...

Napsal: pon srp 20, 2007 13:00
od Majo
hlavny problem je, ze u niektorych modelov znacky nesedia :!:
pokial mate motor rozobrany, teda prsia su dole a nastavite znacku na ozubenom koliesku retaze proti znacke na bloku a nasledne zalozite prsia a remenicu, znacky na nich nie su oproti sebe. Ovsem nie o 12stupnov, skor tak o 6-8. Mam pocit ze chyba je v remenici, ale nikdy som to presne nemeral.


Pokial je casovanie o zub dopredu, ide to lepsie na vykon a myslim, ze pokial sa nic nestalo doteraz a motor ide "znatelne lepe" netreba to davat do povodneho stavu. Mimochodom, Viku - to je presne to o com sme sa bavili cez SZ, takze o tom uz nemusis uvazovat, Ty to uz mas :!:

Napsal: pon srp 20, 2007 13:07
od Myso
jj u tej nivy to casovanie mozno prospeje, ak je posunute tak ze motor taha lepsie odspodu ale zase nebude mat vykon v otackach...

Napsal: pon srp 20, 2007 13:10
od vik2
ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.

Napsal: pon srp 20, 2007 13:11
od Myso
vik2 píše:ja osobne vice vyuziju tah odspoda!
A na druhou stranu malokdy prekrocim 5000ot.
to je presne to co som myslel ;)

Napsal: ned srp 26, 2007 17:58
od Pool
Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal :shock: Jak to má být teda správně???

Napsal: ned srp 26, 2007 21:50
od Marek
Pool píše:Když už jste tu probírali to nastavení rozvodu, tak co řeknete na tohle: Když nastavím značky na hnaném rozvodovém kole a víku vačky proti sobě tak na řemenici mám tak 10° pozápal :shock: Jak to má být teda správně???
To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.

Neřeš to, je to marné................ :-)

Napsal: ned srp 26, 2007 21:56
od Pool
Marek píše:To je bohužel správně. Máš vytahaný řetěz a vymačkané (opotřebené) ozubení na rozvodových kolech. A nemáš náhodou i sníženou palici? To má na toto nastavení rovněž vliv, protože přiblížíš osy KH a VH k sobě, čímž zkrátíš jejich vzdálenost od sebe a řetěz se jeví jako "dlouhý" i v případě, že je úplně nový.

Neřeš to, je to marné................ :-)
Kdybych přesadil vačkové kolo o zub do předu, tak by to možná krásně sedělo na 0° :idea: