Stránka 5 z 5

Napsal: čtv zář 14, 2006 08:30
od zeek
No s těma káblema jsem problémy nikdy neměl :D

Napsal: čtv zář 14, 2006 08:41
od Teepee
zeek píše:jestli myslíš tu trubku na hadici od chladiče, tak to bejvalej majitel takto řešil jinej chladič.....(potřeboval prodloužit hadici :?
To je zajímavý tenhle chladič má brácha ve 21061 taky a dle slov původního a prvního majitele je to originál chladič. Auto je z roku 1987. Hadice je ale celogumová, nekombinovaná :wink: Jo jedině že by se tím jinej, myslel prostě tenhle originál hliníkovej.
A k němu je jiná hadice?

Napsal: čtv zář 14, 2006 08:57
od zeek
jo jo je to ten origo lehoulinkej chladič....ještě mi leží ve sklepě :P
Podle mě tenkrát nesehnal původní majitel dobrou hadici tak koupil klasickou krátkou a nastavil to....

Napsal: čtv zář 14, 2006 09:02
od Wolf
Teepee píše:...A k němu je jiná hadice?
Obe dve jsou jiny. W.

Napsal: čtv zář 21, 2006 10:14
od MZ
Ondro píše:
zeek píše:
dusin píše: To máš teda pěkně těžkou nohu.
Mno spíš sportovní filtr kn výfuk od mysa líznutou hlavu....a nemám rád cestovní rychlost 120km v hodině :twisted:
fakty zoradene od bezvyznamnych po vyznamnejsie vzhladom na spotrebu :wink:

-no a k tomu LPG- ja by som preskocil na tieto 3 body: "3/ zkontroluj a očisti palec + víčko ( zevnitř ) v případě opotřebení vyměň 4 / zkontroluj a seřiť odtrh přerušovače, pokud je opálený tak kontakty očisti, nebo vyměň podle stavu 5 / až pak nastav základní předstih...." ak sa ti nechce vyhadzovat peniaze za zbytocne somariny...
No mě při škubání na obě paliva poslední týden trápil odrušovák v palci rozdělovače. Hajzlík si dělal co chtěl, ale všechny pokusy o jeho diagnózu proběhly v jeho prospěch (jiskra na kabelu od svíčky, změření odporu multimetrem), dokud nebyl v takovém stavu, že jsem motor vůbec nenatočil. Po vyzkratování drátem jede auto zase jak má (a dneska jdu koupit nový palec).

Napsal: úte říj 03, 2006 15:55
od zeek
Tak ty špatný starty už jsou minulostí...vyměnil jsem za pomoci Tomika rozdělovač a už to šlape...krásně to hned chytne a drží 2000 ot. takže perfekt...už to jen doladit aby to nežralo 16 litrů na 100 a jelo to a bude to super;)
Ale to už je záležitost karbesu a takovejch ptákovin:)

Napsal: úte pro 26, 2006 12:03
od Pool
Prosím o radu, můj startér se při startování občas zasekává, když se to stane, tak jakoby při otáčení na půl sekundy vynechal a točí dál, nepravidelný chod. Čím to může být? Baterka je o.k.

Napsal: úte pro 26, 2006 12:08
od JmJ
Pool píše:Prosím o radu, můj startér se při startování občas zasekává, když se to stane, tak jakoby při otáčení na půl sekundy vynechal a točí dál, nepravidelný chod. Čím to může být? Baterka je o.k.
opotrebene uhliky?

Napsal: úte pro 26, 2006 13:53
od Pool
JmJ píše:
Pool píše:Prosím o radu, můj startér se při startování občas zasekává, když se to stane, tak jakoby při otáčení na půl sekundy vynechal a točí dál, nepravidelný chod. Čím to může být? Baterka je o.k.
opotrebene uhliky?
Asi něco takového, nevím... kolik stojí nové? musí se při výměně sundavat startér?

Napsal: úte pro 26, 2006 14:00
od JmJ
Pool píše:
JmJ píše:
Pool píše:Prosím o radu, můj startér se při startování občas zasekává, když se to stane, tak jakoby při otáčení na půl sekundy vynechal a točí dál, nepravidelný chod. Čím to může být? Baterka je o.k.
opotrebene uhliky?
Asi něco takového, nevím... kolik stojí nové? musí se při výměně sundavat startér?
ja to zavezl do servisu, bo se mi to take stalo v zime a nemel sem zadnou chut se v tom vrtat. Starter se myslim sundat urcite musi a cenu dilu odhaduju do 300 CZK.

Napsal: úte pro 26, 2006 20:26
od Pavel04
nebo teoreticky by to mohl bejt povytazenej budici kabel - takovejtej ten hajzl kontaktakt :?