Služební vozy

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Služební vozy

Příspěvek od Crocodile »

Už jen najít zákazníky u nás...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Služební vozy

Příspěvek od Marťas »

Ten Uaz s natáčecí zadní nápravou má max. povolenou rychlost 25? :shock:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Služební vozy

Příspěvek od Mičun »

Najít u nás zákazníka na cokoliv Ruského, je utopije. Krom pár fanatiků. Dnešní averze k čemukoliv z východu. Navíc technika nic moc. O středověkém dizajnu nemluvě. Proč na tom proboha nezmodernizujou boudu? Mně se třeba líbí. Ale který soudný podnikatel si to koupí? Boudu dizajnem a pohodlím patřící někam do 50.-tých let???
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Služební vozy

Příspěvek od Laďuša »

Lidi kupujou mnohem hnusnější. Teda vlastně ne, oni kupujou to, co zrovna někdo/něco udává jako top trendy kůl. Stačí chvíli počkat a bude to zpátky v módě :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6509
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Služební vozy

Příspěvek od JmJ »

Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. Jde spis opravdu o to, ze to vypada strasne, to vzbuzuje dojem, ze to strasne bude i fungovat, coz casto neni bohuzel daleko od pravdy. Tak proc to kupovat, kdyz na trhu je mrte konkurencnich vyrobku.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Služební vozy

Příspěvek od Crocodile »

Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6509
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Služební vozy

Příspěvek od JmJ »

Crocodile píše:Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
Ok, nema to konkurenci v segmentu trhu, ktery zajima minimum zakazniku. Tomu rikam dobre postavena obchodni strategie. Uz chybi jen napsat, ze je nejlepsi ve _sve_ tride :-))
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Služební vozy

Příspěvek od Mičun »

Jednoduše je potřeba nevyrábět vše nekonečně dlouho! Východní fabriky to už pochopily, nebo už nejsou. Jen ty Sovětské stále né a né...

Taky si rád pojezdím třeba Tatrou 148. Krásný elegantní náklaďák. Ale jako podnikatel, který si s tím má vydělávat denně na chlebíček, bych to nechtěl ani zadarmo...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Veverka

Re: Služební vozy

Příspěvek od Veverka »

JmJ píše:Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. u.
To máš sice pravdu předsedo,jenže v tomhle konkrétním případě....diplomaticky řečeno současná zahraniční politika kremlu je dost vachrlatá :roll: a pověsti + imidždi ruských povozů to moc fakt nepřidá


Všimněte si,já jsem si teď koupil ruské auto znovu....jenže to byl z mé strany případ čirého fanatismu :lol:

Věřím tomu,že tyhle ruské speciály,VIS,UAZ atd. se i dneska vyplatí,při koupi bych se moc nerozmýšlel,vzal to a ještě si liboval ušetřených peněz,navíc by to bylo nové.
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3535
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Služební vozy

Příspěvek od Crocodile »

Tak jasně že Gazelly 4x4 jsou u nás mnohem víc prodávaný, 452 si kupují převážně nadšenci. Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. Jasně, i v Rusku a dalších cca 10 zemích si Gazella a 452 konkurují a jezdí tam oboje v slušném množství. 452 je sice konstrukčně z roku 57, ale dá se s tím jezdit v běžném provozu, má již pětistupňovou převodovku, plní normy Euro 4 a 5. A v terénu se svou cenou a robustností láká stále spoustu lidí.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
dvk
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Re: Služební vozy

Příspěvek od dvk »

Ten UAZ komunál je bomba :) Tady si myslím, že můžou konkurovat především cenou, protože když se člověk mrkne, co stojí běžné stroje této kategorie (Unimog, Reform, všelijaké multikáry atd.), tak zde je si myslím velký prostor. Na durhou stranu si dovedu představit, že opět tak jak se vším je problém s homologací, emisní normou motoru atd., což ve výsledku výrobek neúměrně předraží.

Tady po Přerově jezdí jedna Gazela 4x4 sklápěč ve službách Technických služeb, a jezdí tady už pár let ... a pořád jezdí. Takže asi to jezdí :) Servis je určitě nutný, tak jak u každé Ruské techniky, ale pokud je dostupný, může to ve výsledku podtrženo sečteno pořád vyjít finančně dobře.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: Služební vozy

Příspěvek od Michal Pokorný »

U nás vídávám již nějaký čas jezdit Gazellu od Průmstavu. Ale to je podnik vůbec podezřelý, v minulosti měli slušnou flotilu vozů VAZ 21044 :D
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Veverka

Re: Služební vozy

Příspěvek od Veverka »

Crocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
Jenže logistiku ano.Když koupím třeba novej VIS nezbytnej pro podnikání,a pak budu čekat na nějakej banální díl dva měsíce,protože zrovna sankce /nebo problémy s poštou na hranicích,tak to nebude moc dobrý.S případnou koupí bych si ještě tak radši tři-šest měsíců počkal :)
Crocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
Pozor zejména v korporátu mě tohle přijde už celkem běžný,např. jako pracovník vedení výroby nemohl stát na parkplatzu pro vedení,protože neměl německé auto :roll:
nebo pozici jiného pracovníka ve vedení,která byla podmíněna vlastnictvím auta ne staršího 5 let,v dýzlu :shock:
A to se bavím jen o čistě! soukromých autech,které s tou pozicí neměla nic společného.
Jan Vaníček
Příspěvky: 1098
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Re: Služební vozy

Příspěvek od Jan Vaníček »

UAZe bych moc s Multicarou nebo Unimogem nesrovnával. To prostě nejde. Multicar je velikostí sice podobný, ale není terénní a Unimog je zase podstatně větší přesto to není ten největší rozdíl. Největším rozdílem této východní a západní techniky je osazení podvozků přídavnými agregáty pro provoz příslušenství a nástaveb. Kdo tomu trochu rozumí, ví, jen kolika hydraulickými obvody jsou "západní" podvozky osazeny a k tomu všechny řídící a ovládací mechanismy, možnosti regulačních čerpadel a pod.. To dávají těmto strojům absolutní univerzálnost. A jen toto komplet nahradit např. českou technikou není vůbec možné ( a to, že naše firma je zase na úrovni a vyrábíme i pro velmi věhlasné světové výrobce - viz skončený veletrh v Brně). A Rus bohužel nemá ani to, co máme my - mluvím konkrétně, ne obecně. Pak z celkem levného UAZe je pouze jednoúčelový stroj (případně dvojúčelový léto/zima), kdežto Multikar může nástavbu přehodit několikrát za den od kropice, přes pluh, přes výsprávku komunikací, přes sypač nebo zametač a pod..

My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
Veverka

Re: Služební vozy

Příspěvek od Veverka »

Jan Vaníček píše:
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
Před vstup dáme mojí 04 8) Jináč u služebáků to chápu,nicméně já jsem měl na mysli vyloženě soukromé povozy zaměstnanců-žádné služební jízdy v rámci práce ani tak něco :)
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“