Služební vozy
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební vozy
Už jen najít zákazníky u nás...
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Služební vozy
Ten Uaz s natáčecí zadní nápravou má max. povolenou rychlost 25?
Re: Služební vozy
Najít u nás zákazníka na cokoliv Ruského, je utopije. Krom pár fanatiků. Dnešní averze k čemukoliv z východu. Navíc technika nic moc. O středověkém dizajnu nemluvě. Proč na tom proboha nezmodernizujou boudu? Mně se třeba líbí. Ale který soudný podnikatel si to koupí? Boudu dizajnem a pohodlím patřící někam do 50.-tých let???
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební vozy
Lidi kupujou mnohem hnusnější. Teda vlastně ne, oni kupujou to, co zrovna někdo/něco udává jako top trendy kůl. Stačí chvíli počkat a bude to zpátky v módě
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Služební vozy
Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. Jde spis opravdu o to, ze to vypada strasne, to vzbuzuje dojem, ze to strasne bude i fungovat, coz casto neni bohuzel daleko od pravdy. Tak proc to kupovat, kdyz na trhu je mrte konkurencnich vyrobku.
VAZ 2104 1.3 1989
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební vozy
Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Služební vozy
Ok, nema to konkurenci v segmentu trhu, ktery zajima minimum zakazniku. Tomu rikam dobre postavena obchodni strategie. Uz chybi jen napsat, ze je nejlepsi ve _sve_ tride )Crocodile píše:Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Služební vozy
Jednoduše je potřeba nevyrábět vše nekonečně dlouho! Východní fabriky to už pochopily, nebo už nejsou. Jen ty Sovětské stále né a né...
Taky si rád pojezdím třeba Tatrou 148. Krásný elegantní náklaďák. Ale jako podnikatel, který si s tím má vydělávat denně na chlebíček, bych to nechtěl ani zadarmo...
Taky si rád pojezdím třeba Tatrou 148. Krásný elegantní náklaďák. Ale jako podnikatel, který si s tím má vydělávat denně na chlebíček, bych to nechtěl ani zadarmo...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Služební vozy
To máš sice pravdu předsedo,jenže v tomhle konkrétním případě....diplomaticky řečeno současná zahraniční politika kremlu je dost vachrlatá a pověsti + imidždi ruských povozů to moc fakt nepřidáJmJ píše:Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. u.
Všimněte si,já jsem si teď koupil ruské auto znovu....jenže to byl z mé strany případ čirého fanatismu
Věřím tomu,že tyhle ruské speciály,VIS,UAZ atd. se i dneska vyplatí,při koupi bych se moc nerozmýšlel,vzal to a ještě si liboval ušetřených peněz,navíc by to bylo nové.
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Služební vozy
Tak jasně že Gazelly 4x4 jsou u nás mnohem víc prodávaný, 452 si kupují převážně nadšenci. Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. Jasně, i v Rusku a dalších cca 10 zemích si Gazella a 452 konkurují a jezdí tam oboje v slušném množství. 452 je sice konstrukčně z roku 57, ale dá se s tím jezdit v běžném provozu, má již pětistupňovou převodovku, plní normy Euro 4 a 5. A v terénu se svou cenou a robustností láká stále spoustu lidí.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Služební vozy
Ten UAZ komunál je bomba Tady si myslím, že můžou konkurovat především cenou, protože když se člověk mrkne, co stojí běžné stroje této kategorie (Unimog, Reform, všelijaké multikáry atd.), tak zde je si myslím velký prostor. Na durhou stranu si dovedu představit, že opět tak jak se vším je problém s homologací, emisní normou motoru atd., což ve výsledku výrobek neúměrně předraží.
Tady po Přerově jezdí jedna Gazela 4x4 sklápěč ve službách Technických služeb, a jezdí tady už pár let ... a pořád jezdí. Takže asi to jezdí Servis je určitě nutný, tak jak u každé Ruské techniky, ale pokud je dostupný, může to ve výsledku podtrženo sečteno pořád vyjít finančně dobře.
Tady po Přerově jezdí jedna Gazela 4x4 sklápěč ve službách Technických služeb, a jezdí tady už pár let ... a pořád jezdí. Takže asi to jezdí Servis je určitě nutný, tak jak u každé Ruské techniky, ale pokud je dostupný, může to ve výsledku podtrženo sečteno pořád vyjít finančně dobře.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Služební vozy
U nás vídávám již nějaký čas jezdit Gazellu od Průmstavu. Ale to je podnik vůbec podezřelý, v minulosti měli slušnou flotilu vozů VAZ 21044
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Služební vozy
Jenže logistiku ano.Když koupím třeba novej VIS nezbytnej pro podnikání,a pak budu čekat na nějakej banální díl dva měsíce,protože zrovna sankce /nebo problémy s poštou na hranicích,tak to nebude moc dobrý.S případnou koupí bych si ještě tak radši tři-šest měsíců počkalCrocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
Pozor zejména v korporátu mě tohle přijde už celkem běžný,např. jako pracovník vedení výroby nemohl stát na parkplatzu pro vedení,protože neměl německé autoCrocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
nebo pozici jiného pracovníka ve vedení,která byla podmíněna vlastnictvím auta ne staršího 5 let,v dýzlu
A to se bavím jen o čistě! soukromých autech,které s tou pozicí neměla nic společného.
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Služební vozy
UAZe bych moc s Multicarou nebo Unimogem nesrovnával. To prostě nejde. Multicar je velikostí sice podobný, ale není terénní a Unimog je zase podstatně větší přesto to není ten největší rozdíl. Největším rozdílem této východní a západní techniky je osazení podvozků přídavnými agregáty pro provoz příslušenství a nástaveb. Kdo tomu trochu rozumí, ví, jen kolika hydraulickými obvody jsou "západní" podvozky osazeny a k tomu všechny řídící a ovládací mechanismy, možnosti regulačních čerpadel a pod.. To dávají těmto strojům absolutní univerzálnost. A jen toto komplet nahradit např. českou technikou není vůbec možné ( a to, že naše firma je zase na úrovni a vyrábíme i pro velmi věhlasné světové výrobce - viz skončený veletrh v Brně). A Rus bohužel nemá ani to, co máme my - mluvím konkrétně, ne obecně. Pak z celkem levného UAZe je pouze jednoúčelový stroj (případně dvojúčelový léto/zima), kdežto Multikar může nástavbu přehodit několikrát za den od kropice, přes pluh, přes výsprávku komunikací, přes sypač nebo zametač a pod..
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
Re: Služební vozy
Před vstup dáme mojí 04 Jináč u služebáků to chápu,nicméně já jsem měl na mysli vyloženě soukromé povozy zaměstnanců-žádné služební jízdy v rámci práce ani tak něcoJan Vaníček píše:
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".